Uudised NEVS elektriautodest (ehk ex-elektriSaabidest)

Uudiseid Saab'i maailmast, uued mudelid, pildid...
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 484
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#51

R Juun 02, 2017 0:12

Esimesed pildid NEVS elektriautost: http://www.saabplanet.com/nevs-officially-shows-its-all-new-nevs-9-3-ev-sedan-and-nevs-9-3x-suv-ev/

Need on üleval ka NEVS ametlikul Instagram kontol: https://www.instagram.com/p/BUwINgTBYG5/?taken-by=nevsofficial

... mnja, oleks nagu midagi ägedamat oodanud! Viimase GM põlvkonna 9-3 väljanägmine oli etem. Natuke liiga hiinlaste maitse järgi aga teisalt, ongi ju see vaid Hiina turule. Universaal mõjub sümpaatsemana. Sedaan tagaosa on väga veider.

Lisatud failid
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
AndresV
Postitusi: 898
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 vedu
Kontakt:

#52

R Juun 02, 2017 10:18

Kõige veidram - kaamerad peeglite asemel näevad välja nagu mingid rudimendid. Samasugune pilt avanes kunagi kui mõlemad küljepeeglid olid ööhämaruses pihta pandud.
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 484
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#53

P Juun 04, 2017 11:48

Midagi lubatakse veel ja see detail ei ole neilt kahelt autolt.



Lisatud failid
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
mardikas
Postitusi: 239
Liitunud: T Sept 20, 2005 10:35
Asukoht:
Auto:

#54

E Juun 05, 2017 0:21

Esimesed pildid juba imbuvad netti: http://www.saabplanet.com/nevs-9-3-ev-images-leaked-before-shanghai-premiere/
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 484
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#55

N Juun 08, 2017 8:52

Nüüd info ka NEVS kodulehel: https://www.nevs.com/en/opportunities-motion-ces-asia/ - Paistab, et 9-3X SUV puhul on katuse osas jäädud tavapärase 9-3X stiili juurde ja see on tore. Sisu on auto täitsa uus ja Saab geenidega (NB! mehaaniline käsipidur!). 9-3X SUV oleks elektriautona cool. Sedaan on aga jäänud oma veidra tagumiku juurde. 9-3 Saab sedaan tagaosa oli kordades kenam. Lisapilte: http://www.saabplanet.com/nevs-9-3-and-nevs-9-3x-officially-presented-new-concepts/

Nn kolmas auto polegi tavamõttes auto vaid isesõitev "kookon". Paistab väga toores see pod. Sellest tootmisküpse asjani läheb ilmselt veel aega.











Lisatud failid
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 484
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#56

N Sept 14, 2017 11:11

Huvitav on see, et kui minna NEVS kodulehele on kadunud rootsi keelne osa. Ringiga on see leitav aga otse mitte, otse on keelevalik hiina keel ja inglise keel.
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
Mundujeevitž
Postitusi: 29
Liitunud: T Okt 03, 2017 12:24
Asukoht: Mingisugune SAABipesa kuskil jüri kandis
Auto: 900NG ning kui lubatakse siis Viggen, legendaarne Mannerg ja 9-5 Aero

#57

T Nov 21, 2017 16:30

Nonii, türklased on ka midagi oma valdustest taasavastanud
https://www.accelerista.com/arvamus/saa ... vusautoks/
Üritavad Teslale kõrge kaarega pähe lasta :conf:
:drive: noor liiklushuligaan :head:
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 484
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#58

N Dets 07, 2017 0:26

Tänasest saab siis elektri NEVS-e: https://www.saabplanet.com/nevs-just-st ... -in-china/ - tõsi ainult Hiinas.

Tootmises olev elektriauto on palju sarnasem viimasele 9-3-le kui oli vahepeal esitletud näituseauto! Suurim erinevus on auto esiosas: iluvõres, udutulede sektsioonis, kapoti peegli poolses servas, peeglites; sees: kahes displays (st spidomeeter/läbisõidu ulatuse näidik on täisdigitaalne) ja keskkonsoolis (kahe istme vaheline osa, joogitopsid ja käigukang); ning taga pagasniku peal oleva numbrialuse kohal oleva nn plastosa kujunduses. Kõik muu on sama mis NEVS toodetud Saab 9-3 (MY 14) puhul.
NEVS-9-3-Interior-2.jpg
NEVS-9-3-Interior-2.jpg (106.5 KiB) Vaadatud 1057 korda
NEVS-9-3-rear-end.jpg
NEVS-9-3-rear-end.jpg (62.88 KiB) Vaadatud 1057 korda
NEVS-9-3-front.jpg
NEVS-9-3-front.jpg (56.83 KiB) Vaadatud 1057 korda
Viimati muutis dreamer12, N Dets 07, 2017 0:48, muudetud 1 kord kokku.
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 484
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#59

N Dets 07, 2017 0:41

NEVS on info avaldanud ka oma ametlikul kodulehel: https://www.nevs.com/en/media/press-rel ... roduction/

Tootmisvõimsuseks plaanitud I etapis 50000 autot ja II etapis 220000 autot, mis ajast me kummagi etapi puhul räägime jäi mulle arusaamatuks. Seega 9-3 on saanud juba 4 elu. (9-3 I gen GM SAAB, 9-3 II gen GM SAAB ja siis II gen SAAB NEVS versioon - MY 2014, kõik Aero versioonid ja 2,0T ja nüüd siis NEVS 9-3 electric).

Auto läbisõidust, akudest ja laadimisajast infot teates ei olnud. Nagu ka puudus hinnainfo.
NEVS_China_Factory.png
NEVS_China_Factory.png (755.91 KiB) Vaadatud 1046 korda
nevs-9-3-production-start-in-china.jpg
nevs-9-3-production-start-in-china.jpg (65.75 KiB) Vaadatud 1049 korda
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
skyline
Saabiklubi liige
Postitusi: 917
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#60

N Dets 07, 2017 10:41

dreamer12 kirjutas:
N Dets 07, 2017 0:41
Seega 9-3 on saanud juba 4 elu.
Huvitav, kaua seda laipa reanimeeritakse? Üks hetk peaks see 2002a põhi ikkagi tänapäeva mõistes vanaks jääma...ka arengumaade jaoks. Tundub, et 9-3 on tabamas justkui Hindustan Ambassadori saatus, mida toodeti enam kui 50 aastat :)
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13528
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#61

N Dets 07, 2017 10:51

[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
kroom
Postitusi: 231
Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
Asukoht:
Auto: CP S1 OG 9-3 automaat 1999 aastast

#62

N Dets 07, 2017 15:27

Mis seal põhjal ikka vananeda? Progevad tarkvara ümber ja on jälle kaasaegne, sest mida seal rauas ikka nii väga enam arendada on?
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 484
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#63

R Dets 08, 2017 11:02

9-3 on heal põhjal auto aga ei saa öelda, et see viimane disain seda kenamaks oleks muutnud. Mulle jäi kummaliseks vaid see, et mis mõte oli esitleda nn uue kujustusea autosid, kui tegelikkuses toodetakse seda, mida ikka on toodetud mõne detaili vahetamisega? Teisalt, olukorras, kus NEVS pole kohe 3 a autosid üldse tootnud oli ilmselt vana liini Hiina viimine kiireim tee tulla turule. Eks reaalsuses olegi Hiina ju ca kümmekond a maas EU/USA autotootmise tasemest. Kui see auto seal müüb ja nii saadakse kapital uue välja toomiseks on ärilisest aspektist asi mõistetav. Taktikaliselt ei oleks ma siis nö näitusele nii erinevaid autosid varem avalikkuse ette toonud. Aga võibolla saadi ka nende alusel tagasiside, et vana 9-3 oli etem? Ja kuulati seda?

Ma pean GM vimast versiooni 9-3-st seni kõige kenamaks. Eks see selleks ka seni alles on (tõsi sellest viimasest oli Spyker ajal uue esiosaga variant ka)!

Faktiks jääb, et 9-3 on Hiina turu jaoks uus, sest seda pole kunagi varem seal müüdud. Taiwan on lähim riik, kus Saabe müüdi.

Lisapilte leiab: https://www.instagram.com/nevsofficial/
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 484
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#64

R Dets 22, 2017 19:07

Nüüd on auto näitajatest ka info lekkinud:

ACAC (Always Clean Air Cabin) – suudab tagada õhupuhtuse 99%, vähendades 500ppm õhusaaste 25ppm-ni alla 30 sekundi;
Always a new feeling - wifi kaudu auto tarkvara uuendamise võimalus (a la Tesla), mida enamus autotootjaid veel ei paku;
Madal raskuskese - akupakk on auto all (sellest ka see auto veidi suurem visuaalne kõrgus);
Hobujõude: 177;
Läbisõit ühe laadimisega - 300 km;
Tippkiirus: 140 km / h;
Kavandatud aastatoodang I etapis 50 000 autot, II etapis 200 000 autot.

Kui Tesla ja kohe turul tulevad Jaguari ja Opel Ampera e näitajad kõrvale jätta (läbisõidud ca 500 + km), on tegu üsna korraliku elektriautoga, mis isegi Kia-dele, Nissanitele jt isegi napilt ära teeb. Kindel paistab olevat ka see, et seda mudelit turustatakse vaid Hiinas.

Allikad: https://electrek.co/2017/12/06/saab-9-3 ... ctric-car/ ja https://carnewschina.com/2017/12/06/nevs-9-3-ev-china/

Siin on näha ka kapotialune:
Manused
news-9-3-ev-6-660x437.jpg
news-9-3-ev-6-660x437.jpg (54.18 KiB) Vaadatud 813 korda
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1496
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-3 Aero XWD
Kontakt:

#65

L Dets 23, 2017 0:06

Tippkiirus 140 km/h ja 300 km ühe laadimisega on küll nigelavõitu :(
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 484
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#66

P Dets 24, 2017 10:30

vmaster kirjutas:
L Dets 23, 2017 0:06
Tippkiirus 140 km/h ja 300 km ühe laadimisega on küll nigelavõitu :(
Nissan Leaf algversioon tegi max 150 km/h, aga sõiduulatust oli algselt vaid 117 km ühe laadimisega. 2016/17 mudeliaasta Leaf tegi 30 kWh akupakiga läbisõitu vaid 172 km, tippkiirus jäi samaks. Bensukaga ei saa seega võrrelda. Uus 2018 a Leaf on 150 hj ja läbisõiduga 378 km (akupakk nüüd 40 kW): https://www.nissan.ee/soidukid/uued-soi ... dyr_dc%7CD. Tippkiirus endiselt 150 km/h. Aga see on siis Nissan/Reanult nö tippsaavutus autoga, mis on turul alates 2011! Selle kõrval alustab NEVS enam vähem ok kohast. ... tõsi, isegi Opel Ampera e-ni on veel arenguruumi aga ka seda ei saa Eestist osta nagu NEVS-i (kuna Peugeot ostis Opeli, siis Ampera-e kui GM perioodi masin ametlikult Eestisse müügile ei saabugi, Vikingi-ist uurisin).

Tesla tasemeni on muidugi terve valgusaasta minna! Aga eks Tesla olegi nö uus Saab. Kiirendus kisub naeratuse seal ikka kõrvuni, kui just ehmatus naeratusest võitu ei saa (kes ei tea, siis luukpärakerega 5-7 istmega Model S P100D teeb 0-100 km 2,28 sek ja sellega on reaalselt ökosõidul läbitud üle 1000 km; ametlik läbisõidu ulatus on siiski 572 km). Nö NEVS 9-3-ga on aga pigem võrreldavast klassist Tesla Model 3 (baasvarustuses 354 km ühe laadimisega, kiirendus 0-100 km/h ca 5,6 sek ja akupakk 50 kWh, tõsi hetkel on tootmises vaid võimsam 70 kWh mudel, mis teeb 0-100 km 5,1 sek ja läbib ühe laadimisega ca 500 km). Model 3 on ka maailma esimene seeriatootmises olev auto, kus kõik on elektrooniliselt kontrollitud (st 100% kaugjuhitavusvalmidusega, seda saab saata ise juhita taksot sõitma, kuigi hetkel Tesla ametlikult seda veel ei luba). Tesla on nüüd suutnud Model 3 tootmismaju viia 5000 autoni nädalas. NEVS-ide konveierilt massiliselt maha vuramise kohta veel infot pole (isegi Hiinas). St see esitlusauto oli ilmselt esmakatse (mitte veel päris masstootmine).

NEVS akupaki mahu kohta pole ma veel infot näinud aga huvitav oleks teada kui suure mahutavusega see on!
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Vasta