tere
kus kohas soovitate kontrollida/remontida pihusteid? olen mitmesse kohta kirjutanud aga vastuseid nagu ei tule.. ju see pühade värk on ka nagu on.
9-3 85kw pihustid
-
- Postitusi: 106
- Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-3OG, MB S213, BMW E39 Touring, Porsche 944S
Üldjuhul saad targematelt vastuseks, et neid pihusteid pole mõtet kontrollida, kuna üldjuhul pihusti endaga mingeid probleeme pole. Ise käisin sama tee läbi ja olid nagu arvati, korras. Asukohta pole sul märgitud ja nii ei tea soovitada. Vii pigem auto diagnostiku juurde, kes tunneb seda mootorit.
Diislimeister - seal asjalikud tüübid
sul täiesti õigus. pihustid korras. kontrolliti vaakumit, remonditi midagi ja nüüd on parem. homme lähen teen pikema tiiru, vaatan kas viga kadunud..viper85 kirjutas: ↑K Jaan 03, 2018 1:04Üldjuhul saad targematelt vastuseks, et neid pihusteid pole mõtet kontrollida, kuna üldjuhul pihusti endaga mingeid probleeme pole. Ise käisin sama tee läbi ja olid nagu arvati, korras. Asukohta pole sul märgitud ja nii ei tea soovitada. Vii pigem auto diagnostiku juurde, kes tunneb seda mootorit.
tahmas, jõuetu ja check engine tuluke andis endast märku..
tahmamine on kadunud ja jõud on tagasi aga check engine läheb ikka põlema kui stabiilselt sõidad.. kusagil 1800-2100 pöörde juures.. kui gaasi pedaaliga natukene mängida siis läheb kustu tagasi. egr-i viga pidi olema. klapp on mul vahetatud aga ikka probleem...
e: käis siis auto veel diisli kuttide juures. solenoidid pidi kinni olema ning õhku pidi ka liiga palju sisse võtma. õhulugeja korras aga ehk keegi on kunagi aju näppinud..
hetkel siis mõtlen, et mis teha. uut ma kindlasti ei osta aga kui kellegil peaks vedelema 85kw mootorile solenoidi siis võib teada anda..
-
- Postitusi: 106
- Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-3OG, MB S213, BMW E39 Touring, Porsche 944S
Saabidele spetsialiseerunud töökojas saab seaded üle vaadata, et siis saab aju välistada. Õhulugejaga oli mul endal selline lugu, et tekkis järsul gaasi andmisel kuskil 2400rpm peal ülerõhk, mispeale natuke kogus ennast ja siis läks mootor pöördesse. Kuna proovisin teist lugejat, mis koodi järgi sobis aga ei olnud nii-öelda originaal kood vaid mingi universaalne bosch, siis võis olla viga kas ikkagi sobivuses või olin selle kogemata vale pigi paigaldanud. Igatahes lahenes see vana lugeja puhastamise ja tagasi panemisega.
iseenesest mul ei ole probleeme kiirendamisega. jõud on autol tagasi.
probleemiks on ikka see CE tuluke mis tuleb ja läheb (ning sellel hetkel on auto jõud piiratud) aga seda tekitab siis hetkel ma arvan see ära väsinud solenoid ning kuna ta mul ei liiguta korralikult EGR-i klappi siis kas on võimalik, et tänu sellele auto mul tahmab tagant? mõtlen just seda aega kui paned hommikul auto käima, seisab 1-3min ning kui siis kohapealt ära lähed.. tihti on mul hoovis peale seda korralik must triip maas.
-
- Postitusi: 106
- Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-3OG, MB S213, BMW E39 Touring, Porsche 944S
Kui sa tahad ise kodus teha, siis hangi endale diagnostika seade näiteks OBDII pistiku näol. Õhku mõõtvad andurid peavad olema puhtad ja vaakum ei tohi lekkida. Vaakum võib peale voolikute lekkida ka muude pudinate kaudu, kui need on väga kulunud. Aga vea täpsustamiseks ikkagi diagnostika, siis remont või katsetus ja jälle diagnostika. Jõudu...