Hei,
Autoks siis 1,9tid 110kw automaat, 2005, DPF eemaldatud, EGR pime.
Kas keegi oskaks öelda, milles võiks viga olla. Auto läheb tööle ilusasti siis saan sõita 100-200 m, siis sureb välja (elektroonika jääb tööle); Panen uuesti tööle ja kõik justkui korras.
Nüüdseks 3 korda juhtunud nii. (kõikidel kordadel mootor veel külm ning pöörded pole väga kõrged)
Ühel korral viskas uuesti käivitades ette ka teate, et water in fuel system (seda ta on enne ka visanud eelnevatel talvedel kui -20 ja siis esimese korraga ei käivitu, siis teisel katsel ta alati visanud seda, aga läinud tööle)
1,9tid 110kw 2005 sureb välja sõidu alguses
pakun huupi, et sisselaske kollektoris swirl klapikesed lekivad. Selle mootori tüüpviga (vist kuni 2008. aastani).
Mu 9-5 oli see, et külmalt käivitades turtsus ja plärtsus ja ajast tossu välja (nii 5 sek). Võtsin need klapikesed välja ja panin pimedad ette ja nüüd nagu uus auto.
Mu 9-5 oli see, et külmalt käivitades turtsus ja plärtsus ja ajast tossu välja (nii 5 sek). Võtsin need klapikesed välja ja panin pimedad ette ja nüüd nagu uus auto.
vahepeal viga kadus ära, aga detsembri lõpus ja jaanuari alguses hakkas juba mitu korda päevas välja surema ning ka sooja mootoriga ja tavaliselt alati keset ristmikke
saabianti leidis mälust segusiibri vea, eemaldas vea ja puhastas siibri ära - rohkem pole välja surnud
saabianti leidis mälust segusiibri vea, eemaldas vea ja puhastas siibri ära - rohkem pole välja surnud