9-3 85kw pihustid

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
MadMax
Postitusi: 42
Liitunud: K Mai 17, 2017 18:01
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-3OG 2.2

#1

E Dets 25, 2017 12:44

tere

kus kohas soovitate kontrollida/remontida pihusteid? olen mitmesse kohta kirjutanud aga vastuseid nagu ei tule.. ju see pühade värk on ka nagu on.
viper85
Postitusi: 106
Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-3OG, MB S213, BMW E39 Touring, Porsche 944S

#2

K Jaan 03, 2018 1:04

Üldjuhul saad targematelt vastuseks, et neid pihusteid pole mõtet kontrollida, kuna üldjuhul pihusti endaga mingeid probleeme pole. Ise käisin sama tee läbi ja olid nagu arvati, korras. Asukohta pole sul märgitud ja nii ei tea soovitada. Vii pigem auto diagnostiku juurde, kes tunneb seda mootorit.
MadMax
Postitusi: 42
Liitunud: K Mai 17, 2017 18:01
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-3OG 2.2

#3

K Jaan 03, 2018 18:26

asukohaks on Tallinn. auto läheb saabianti juurde kontrolli.. ehk vaadatakse üle
sourdenis
Postitusi: 154
Liitunud: E Okt 08, 2012 21:41
Asukoht:
Auto:

#4

E Jaan 08, 2018 11:23

Diislimeister - seal asjalikud tüübid
MadMax
Postitusi: 42
Liitunud: K Mai 17, 2017 18:01
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-3OG 2.2

#5

E Jaan 08, 2018 23:18

viper85 kirjutas:
K Jaan 03, 2018 1:04
Üldjuhul saad targematelt vastuseks, et neid pihusteid pole mõtet kontrollida, kuna üldjuhul pihusti endaga mingeid probleeme pole. Ise käisin sama tee läbi ja olid nagu arvati, korras. Asukohta pole sul märgitud ja nii ei tea soovitada. Vii pigem auto diagnostiku juurde, kes tunneb seda mootorit.
sul täiesti õigus. pihustid korras. kontrolliti vaakumit, remonditi midagi ja nüüd on parem. homme lähen teen pikema tiiru, vaatan kas viga kadunud..
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1196
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#6

T Jaan 09, 2018 0:49

milles viga seisnes üldse?
MadMax
Postitusi: 42
Liitunud: K Mai 17, 2017 18:01
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-3OG 2.2

#7

T Jaan 09, 2018 11:53

saabu14jr kirjutas:
T Jaan 09, 2018 0:49
milles viga seisnes üldse?
tahmas, jõuetu ja check engine tuluke andis endast märku..

tahmamine on kadunud ja jõud on tagasi aga check engine läheb ikka põlema kui stabiilselt sõidad.. kusagil 1800-2100 pöörde juures.. kui gaasi pedaaliga natukene mängida siis läheb kustu tagasi. egr-i viga pidi olema. klapp on mul vahetatud aga ikka probleem...

e: käis siis auto veel diisli kuttide juures. solenoidid pidi kinni olema ning õhku pidi ka liiga palju sisse võtma. õhulugeja korras aga ehk keegi on kunagi aju näppinud..

hetkel siis mõtlen, et mis teha. uut ma kindlasti ei osta aga kui kellegil peaks vedelema 85kw mootorile solenoidi siis võib teada anda..
viper85
Postitusi: 106
Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-3OG, MB S213, BMW E39 Touring, Porsche 944S

#8

K Jaan 17, 2018 21:15

Saabidele spetsialiseerunud töökojas saab seaded üle vaadata, et siis saab aju välistada. Õhulugejaga oli mul endal selline lugu, et tekkis järsul gaasi andmisel kuskil 2400rpm peal ülerõhk, mispeale natuke kogus ennast ja siis läks mootor pöördesse. Kuna proovisin teist lugejat, mis koodi järgi sobis aga ei olnud nii-öelda originaal kood vaid mingi universaalne bosch, siis võis olla viga kas ikkagi sobivuses või olin selle kogemata vale pigi paigaldanud. Igatahes lahenes see vana lugeja puhastamise ja tagasi panemisega.
MadMax
Postitusi: 42
Liitunud: K Mai 17, 2017 18:01
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-3OG 2.2

#9

N Jaan 18, 2018 10:44

viper85 kirjutas:
K Jaan 17, 2018 21:15
Õhulugejaga oli mul endal selline lugu, et tekkis järsul gaasi andmisel kuskil 2400rpm peal ülerõhk, mispeale natuke kogus ennast ja siis läks mootor pöördesse.
iseenesest mul ei ole probleeme kiirendamisega. jõud on autol tagasi.

probleemiks on ikka see CE tuluke mis tuleb ja läheb (ning sellel hetkel on auto jõud piiratud) aga seda tekitab siis hetkel ma arvan see ära väsinud solenoid ning kuna ta mul ei liiguta korralikult EGR-i klappi siis kas on võimalik, et tänu sellele auto mul tahmab tagant? mõtlen just seda aega kui paned hommikul auto käima, seisab 1-3min ning kui siis kohapealt ära lähed.. tihti on mul hoovis peale seda korralik must triip maas.
viper85
Postitusi: 106
Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-3OG, MB S213, BMW E39 Touring, Porsche 944S

#10

P Veebr 11, 2018 23:04

Kui sa tahad ise kodus teha, siis hangi endale diagnostika seade näiteks OBDII pistiku näol. Õhku mõõtvad andurid peavad olema puhtad ja vaakum ei tohi lekkida. Vaakum võib peale voolikute lekkida ka muude pudinate kaudu, kui need on väga kulunud. Aga vea täpsustamiseks ikkagi diagnostika, siis remont või katsetus ja jälle diagnostika. Jõudu...
Vasta