Sinine suits
Saab 9-3 1.9tdi 88kw.
Mure siis selles et nädalas korra aga aegajalt ka tihedamini lööb tagant julma sinise välja kiirendades ja kütusekulu kolmekordistub,seda umbes 5 minutiks ja siis jälle vaikus.On siin targemaid mehi kes oskaks abi anda?
Mure siis selles et nädalas korra aga aegajalt ka tihedamini lööb tagant julma sinise välja kiirendades ja kütusekulu kolmekordistub,seda umbes 5 minutiks ja siis jälle vaikus.On siin targemaid mehi kes oskaks abi anda?
Regenereerimise protsessist auto ise märku ei anna, parim viis selle hetke ära tabamiseks ongi hetkelise kütusekulule pilgu heites. maanteel tavaline 5-6L siis põletamise hetkel on ta ca 2.5x suurem
Minu diisel Saab viskas samuti sinist suitsu ja vingu filtri põletamise aeg, kahjuks oli see filter ka otsa lõppenud minu autol. Põletama hakkas ~ 400km tagant.
Kui põletused hakkavad sagedaseks muutuma (linnas <200km ja maantee sõiduga <400km). Oletan, et olete autot omanud juba mõnda aega ja teate, kas iganädalased põletused on tavalised olnud või on see viimasel ajal tekkinud. Lisakas veateated armatuuris, vähenenud jõudlus - see kõik viitab surevale DPF-le. Eeldusel, et kõik muu on korras (turbo, pihustid, EGR)
Kas DPFi põletused on tehtud linnas või maanteel? Kui linnas siis tasuks minna maanteele töösooja mootoriga ja lasta tal põletada ennast korralikult tühjaks. Hästi sai esile kutsuda DPF põletust maanteel 80-120 kiirendustega. Siis käik alla ja püsikas peale.
Mingit veateadet pole andnud,ega ka jõu puudust pole tunnetanud,küll aga tühikäigul mootori puterdamist,põletuse ajal.eks teen siis selle maantee lükke ära ja eks näis.Aga kui filter kutu ,kas välja kodeeridz või uus filter?
Minul on DPF ebapädevalt eemaldatud, kindlasti lasen kunagi tagasi panna. Rõvemustad summuti otsad ei istu kohe kuidagi.
Või lase soft üle kirjutada, korralikult tehtud töö korral ei tule grammigi musta suitsu tagant. Mul tegi CTS ja musta ei tulnud. Pärast kui juurde keerati jõudu läks asi kole mustaks. (Kehv tuuning)
Ma ise ei näe seda suitsu, vajuta palju tahad, kuid sumpsi otsad äkased. Softi kohapealt see mure et Tech2-ga vaadates näitab et mingi x kuud tagasi viimane põletustsükkel ja täituvus vist oli 90%.
DPF ongi autol selle jaoks et tagant diisli põlemisjäägi tahked osakesi (musta tahma) välja ei tuleks. Kui DPF-i pole siis on loogiline ju et sumpa otsad on tahmased ja kiirendamisel veidi musta tagant viskab. Just "veidi" mitte nagu 30 aastat tagasi Ikaruse bussid Nõmme mäest üles rühkides . Kui veel tuuning ka peale keeratud (st et mootorisse pressitakse varasemaga võrreledes rohkem kütus ja rohkem õhku ) järelikult muutub heitgaas veelgi rohkem tahma sisaldavaks.
Täielik raiskamine selle kübemefiltriga jamamine. Kõik need jupid maksavad päris mõnusalt, kui pekki lähevad ja piiravad auto liikumist. Ja mille nimel see vaev? Et siis lõpuks kokku kogutud jääk suurel kuumusel ikkagi ära põletada ja keskkonda paisata. Saaste põletamine kõrgemal temperatuuril ei muuda saastet olematuks, vaid vähem nähtavaks. Endel Lippmaa ütles kohe ausalt kogu selle asja kohta, et suur äri (ja vale) ja ei midagi muud.
Lasime meie pere ainukesel diisliga liikuval masinal asjad kõrvaldada ja ca 20kw juurde kirjutada, Pootsmani poolt soovitatud kohas ja nüüd on ainus mure roolist kinni hoida. Lippab nagu vana generatsiooni Aero bensukas ja peale linnas vuristamist tuleb vahel lapatsit anda, et torud puhtaks köhitaks. Vot siis tuleb sekundiks musta tossu veits ja see on ka kõik.
Lasime meie pere ainukesel diisliga liikuval masinal asjad kõrvaldada ja ca 20kw juurde kirjutada, Pootsmani poolt soovitatud kohas ja nüüd on ainus mure roolist kinni hoida. Lippab nagu vana generatsiooni Aero bensukas ja peale linnas vuristamist tuleb vahel lapatsit anda, et torud puhtaks köhitaks. Vot siis tuleb sekundiks musta tossu veits ja see on ka kõik.
Saab vaadata piiratud hulgal seadmetega rõhuanduri näitu ja millal oli viimane regenereerimine (km tagasi). TTID puhul Delphi ja Boschi seadmed jäid hätta.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 329
- Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS
Ainuke asi mis loogiline on, ongi see regenereerimise kilometraaž, aga rõhu puhul kuvatakse sulle ikkagi summaarium. Ega enne teada ei saa kui tuleb mingi ülevaatuse teema üles. Boschiga olen ilusti näinud opeli ttid mootoreid, uuemate Saabidega enam ka hätta pole jäänud. Pigem on softi probleem olnud siis teistel(jah saan hiilata, et saan iga kvartal uued softid). Aga seda tean kindlalt, et kui progetakse DPF välja jäävad heitgaasid normi piiridesse.
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
51960883