Saab 9-5 Vector 2.3 162kw 2005 9-5LPT (ex Vunts123)
Eile siis käisin oma Saabil Tallinnas järgi. Mootoriks 2.3 162kw ja automaat universaal. Spidomeetril 303500km. Enne Lõuna-Eesti poole tulekut käisin Saabiantist ka läbi ja lasin õli ära vahetada ja muid juppe ka.Vahetusse läks aknapesupaagi kork, õlifilter, õlikorgi seib, mootoriõli Castrol, O-rõngastihendid, süüteküünlad, klapikaanetihendid, vasak udutuli, mootorialune põhjakate. Lisaks ostsin veel kaasa bensufiltri, õhufiltri ja salongifiltri. Arve kokku 487.- Vahetamist vajavad veel parem esirattalaager, mootoriraami tagumised puksid, kõik kettad ja klotsid, parem välimine parkimisandur, vasak xenonpirn, juhipoolse peegli klaas (alumine äär millegipärast tume). Külmalt olevat natuke mootoriketi häält kuulda aga ei midagi hullu. Aga muidu auto on äge.
Viimati muutis vunts123, R Dets 08, 2017 19:22, muudetud 1 kord kokku.
Edu autoga!
Viimati muutis AndresV, K Apr 04, 2018 9:49, muudetud 1 kord kokku.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kppi siit esimesest postitusest...
[url=https://postimages.org/][img]https://s33.postimg.org/dyvwgc7zz/100746015.jpg[/img][/url]
Siin lingitakse pilt ([img]...[/img]) ja tehakse see klikitavaks ([url]...[/url]), mis siis omakorda avaneb kusagil mujal aknas ja teises saidis. Midagi erilist siinse foorumiga seoses küll ei ole. Ilmselt see koodijupp seal postimg.oprg saidist kopi-pastetud.
[url=https://postimages.org/][img]https://s33.postimg.org/dyvwgc7zz/100746015.jpg[/img][/url]
Siin lingitakse pilt ([img]...[/img]) ja tehakse see klikitavaks ([url]...[/url]), mis siis omakorda avaneb kusagil mujal aknas ja teises saidis. Midagi erilist siinse foorumiga seoses küll ei ole. Ilmselt see koodijupp seal postimg.oprg saidist kopi-pastetud.
Täna sai siis ära tellitud suunatulede viitemoodul 36.-, D1S pirnid 52.-, pagasniku põhjamatt 25.- ja peegliklaas 24.-. Vaja oleks veel kõrge servaga salongimatte, suunatule kangi ( vanal lõtk sees), pidurikettaid ja klotse( Epoed annavad mitmes mõõdus 286 mm, 280mm, 300 mm, 308 mm ) , kapoti alla juhtmete ja voolikute klambreid ja tihendeid( milliselt lehelt selliseid pisividinaid saaks?). Kas netis mingit andmebaasi pole kust saaks vaadata mis jupp kuhu läheb, kuidas nimetatakse ja tehasekood?
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... #pid280087
EPC ja WIS varuosade/remondi jaoks head abimehed.
2005 Vectoril võiks ees olla 308mm
EPC ja WIS varuosade/remondi jaoks head abimehed.
2005 Vectoril võiks ees olla 308mm
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Katsume ehk uude foorumisse linkida asju viewtopic.php?p=216718#p216718Pootsman kirjutas: ↑L Dets 09, 2017 18:33http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... #pid280087
EPC ja WIS varuosade/remondi jaoks head abimehed.
2005 Vectoril võiks ees olla 308mm
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Ees 288mm, kui pole vahetatud Aero ketaste vastu. 3.0 ja Aero 308mmPootsman kirjutas: ↑L Dets 09, 2017 18:33http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... #pid280087
EPC ja WIS varuosade/remondi jaoks head abimehed.
2005 Vectoril võiks ees olla 308mm
__In Boost We Trust__
Tõmbasin WIS ja EPC alla, pakkisin lahti aga k.....at käima ei saa! Kõige lihtsam vist ratas alt võtta ja ära mõõta! Selleks, et ette suuremad kettad panna, tuleb Aero suppordid ka panna? Suppordi kinnitused samad? Äkki peakski hoopis suuremate peale mõtlema!
Kahel 2005.a Vectoril mida olen remontinud, on ees olnud 308mm ja minu mäletamist mööda olid ka 308mm all rantto varuosadeks müüdaval 2005.a Vectoril.D116 kirjutas: ↑E Dets 11, 2017 22:15Ees 288mm, kui pole vahetatud Aero ketaste vastu. 3.0 ja Aero 308mmPootsman kirjutas: ↑L Dets 09, 2017 18:33http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... #pid280087
EPC ja WIS varuosade/remondi jaoks head abimehed.
2005 Vectoril võiks ees olla 308mm
Täna sai siis juppe kokku tellitud.
Saabiantist klapikambrikaanele klambriga karterituulutusvoolik (55355330) ja puksi cobra külge (5959226).Kokku 35.-
Autoindist esimesed ja tagumised pidurikettad ja klotsid, esirattalaager ja poolraamile powerflex puksid. Kokku 455.-
Kolmapäeval üritab Torque jupid külge panna.
Saabiantist klapikambrikaanele klambriga karterituulutusvoolik (55355330) ja puksi cobra külge (5959226).Kokku 35.-
Autoindist esimesed ja tagumised pidurikettad ja klotsid, esirattalaager ja poolraamile powerflex puksid. Kokku 455.-
Kolmapäeval üritab Torque jupid külge panna.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Mul 2007 Vector ja olid 288, vahetasin 308 peale ise.Pootsman kirjutas: ↑T Dets 12, 2017 8:22Kahel 2005.a Vectoril mida olen remontinud, on ees olnud 308mm ja minu mäletamist mööda olid ka 308mm all rantto varuosadeks müüdaval 2005.a Vectoril.D116 kirjutas: ↑E Dets 11, 2017 22:15Ees 288mm, kui pole vahetatud Aero ketaste vastu. 3.0 ja Aero 308mmPootsman kirjutas: ↑L Dets 09, 2017 18:33http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... #pid280087
EPC ja WIS varuosade/remondi jaoks head abimehed.
2005 Vectoril võiks ees olla 308mm
__In Boost We Trust__
Remondis käidud ja taskud tühjad selleks aastaks (440eur). Remondi käigus selgus, et tagumised kettad ei sobi. Sebisin kähku Tartu pealt uued (52eur). Eero õnneks võtab tagasi mittesobivad. Cobra külge minev puks oli ka vale aga selle saime ära kasutada piduri vaakumitoru juures. Nüüd muidugi probleem, et mida sinna aretada kuna puksi müüakse koos cobraga. Bensiinifilter jäi vahetamata kuna vaja mingit spetstööriista.Uuel aastal käin Carringist läbi. Pidurivedelik sai vahetatud. Esisillas tagumised ja keskmised puksid. Käigukast sai ka 6 liitrit uut 3309 (23eur). Sillaregull ka juurde. Salongi saabusid kummimatid ka (39eur).
Kuna see ketikõrin hakkab järjest rohkem närvidele käima siis plaan on kevade poole mootor ikkagi maha kakkuda ja remont teha.Iseküsimus on ainult, et kui põhjalikult ja kus lasta teha! Kõik soovitused teretulnud!ˇ
NB! Tänud Ivometsale info eest ja Torquele teostaud tööde eest!
Kuna see ketikõrin hakkab järjest rohkem närvidele käima siis plaan on kevade poole mootor ikkagi maha kakkuda ja remont teha.Iseküsimus on ainult, et kui põhjalikult ja kus lasta teha! Kõik soovitused teretulnud!ˇ
NB! Tänud Ivometsale info eest ja Torquele teostaud tööde eest!
Eelmine aasta siis kulus auto remondi peale 1616 euri. Hakkavad meenuma ajad kui sai sõidetud BMW-ga.
Carringis sai bensiinifilter vahetatud (30.-). Kui juba seal olin siis küsisin ketikomplekti vahetuse hinda ka, 600 euri tööraha plus ketikomplekt ja aega läheb 11 tundi, mootorit maha ei võetavat. Tundub hea pakkumine kui muud vaja vahetada poleks Tekkis üks küsimus ka, et kas eestis on lasknud keegi vahetada balanseerimisvõlle ja nende saalesid või on need nii hästi tehtud et ei kulugi ?
Carringis sai bensiinifilter vahetatud (30.-). Kui juba seal olin siis küsisin ketikomplekti vahetuse hinda ka, 600 euri tööraha plus ketikomplekt ja aega läheb 11 tundi, mootorit maha ei võetavat. Tundub hea pakkumine kui muud vaja vahetada poleks Tekkis üks küsimus ka, et kas eestis on lasknud keegi vahetada balanseerimisvõlle ja nende saalesid või on need nii hästi tehtud et ei kulugi ?
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 329
- Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS
Minu jaoks see pole küll hea pakkumine. päris kirves ikka kui nii võtta ja kui arvutada, siis on mingi 54€ tund sealhulgas ilmselt mingi pudipadi.
Peab hakkama ka hindasid tõstma vist... Ma lõin autodatas kokku, et umbes 9 tundi max+ siis ketikomplekt jupid ka juurde plokikaanetihend ja KKK tihend, igast o-rõngad ja nipetnäpet.
Kõvemad mehed teevad kiiremini olen näinud...
Peab hakkama ka hindasid tõstma vist... Ma lõin autodatas kokku, et umbes 9 tundi max+ siis ketikomplekt jupid ka juurde plokikaanetihend ja KKK tihend, igast o-rõngad ja nipetnäpet.
Kõvemad mehed teevad kiiremini olen näinud...
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
51960883
Täna avastasin, et tagumine kõrvalistuja poolne piduriketas on kuum. Jääb õrnalt peale.Mõtlesin, et lähen ostan remondikomplekti aga seda pakutakse ka mitut erinevat sorti. Peab maha kruvima ja poodi kaasa võtma
Null asendis on gabariit ja udutuli ( kui udutulede nupp sees).Põhipoint on see, et auto käivitamisel süttivad kohe gabariidid ilma tuledelülitit keeramata ja auto väljasuretamisel kustuvad.