http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=50728
Pikema sissejuhatava jutu jätan sinna foorumisse. Saabifoorumisse tol hetkel ei pannud teemat ülesse kuna arvasin, et automoto foorumis on nö. otseselt vanatehnikaga tegelevaid inimesi rohkem. Elu on aga näidanud, et kui spetsiifiliselt Saabi tehnilistesse nüanssidesse sukelduda, on siin foorumis ikkagi kasulikum küsida. Sestap ma selle edasise arutelu siia foorumisse tõstangi.
-----------------------------------
Uunikumide Talveralli hävitas mu sõiduki. Ei hoia õli sees (usutavasti õlifiltri ümbrus lekib), sidurit peab iga 10km tagant õhutama, pedaal vajub järjest rohkem põhja, tooretrossi korpus ei pea, tühikäigul hakkab ühel hetkel puterdama ja sureb välja, benssu võtab 10+ sajale maantee. Jne. Hakkasin sel nädalvahetusel asjasse süübima.
Nüüd ka KÜSIMUS - mis tehnilise aspektiga töötab bensupump klassikul. Mul neid 2 tk ja nukkvõlli otsa kinnitub jalaga, mis peaks pumpama. Aga mul ei pumpa. Eelmisel aastal juba jamasin ja lõpuks panin tihendeid vahele sinna, sest tuli välja, et oli liiga pinges ja membraan ei liikunud. Nüüd sai sõitvast peast ikkagi katuse alla lükatud ja enam ei pumpa. Tükk aega maadeldud sellega. Aga miks tehase jupp otse peale lükates siis ei sobi - kas need jalad pumbal kuluvadki läbi? Hakkab juba tunduma, et pane või mingi "aftermarket" elektrooniline bensupump peale, et ei peaks seda nööki nägema, igal hetkel võib tee äärde jätta.
Hetkel käiasin pikalt kuuri all ja siis avastasin, et benss ei jõua põlemiskambrissegi. Tahaks ikkagi mootori tööle saada, et siis õli ja siduri teemadesse edasi süübida. Oleks väga tore talvel ikkagi klassikuga liikuda.
