Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 225kW, 2002, 9-5LPT
Tere jälle Saabi-entusiastid!
Kuna 9000 Aero sai peaaegu pooljuhuslikult müüki pandud ja pimeda õnnega pooleks, leidsin ka põhimõtteliselt paari tunniga ostja, siis tuli midagi asemele vaadata.
Sai 12.01 Rantto pakutavat 9-5 Hirschi vaatamas käidud ja peale proovisõitu oli selge - selle ma pean omale saama! Kiire telefonikõne ca tund hiljem Ranttole ja broneerisin sõiduki ära, täna sain auto kätte.
Autost endast:
Saab 9-5 Aero Estate Hirsch Performance, YS3EH55G933012287, cosmic blue (Mu lemmik värv Saabidel, OG 9-3st alates seda fännanud)
2.3T, 225kW, kepikasti otsas, Eibachi madaldus, Hirschi summutilahendus, suured pidurid ees, Hirschi veljed, Hirschi tiib, lisadest peaks vist kõik olema peal mis võimalik. Ees ventileerivad ja soojendusega elektriliselt opereeritavad istmed, tagumine soojendusega, kliima, püsikas. Maki on kellegi kuri käsi välja võtnud ja mingi alpine toodanguga asendanud.
Heli vajab kindlasti üle vaatamist ja kui juba nokitsemisest räägitud sai, siis seda ka pisut ikka on:
Tagaluuk vahetusse, kapott värvida, juhiuksel ja tagatiival värviparandusi natuke teha vaja ja seejärel terve auto üle poleerida, sisu vajab keemilist ja naha hooldust.
Plaanis veel rihmad ja vedelikud vahetada ja ideaalis ka selle mootor maha kiskuda ja kõik tihendid ära vahetada ja õlivõttur jne üle vaadata.
Läbisõit 227195, hooldusraamatus märge ka, et 196k pealt vahetatud mootor.
Tänased kulud ka kohe kirja:
Arvele võtt 192.-
Kindlustus 3ks kuuks 40.- (mis on huvitaval kombel odavam kui mu 2007 aasta 120kw diisel volvol)
Ülevaatus 40.-
Kokku:272.-
Mõned pildid ka, et oleks aimu millega tegu, osad vvs-i tehtud kaadrid.
Kuna 9000 Aero sai peaaegu pooljuhuslikult müüki pandud ja pimeda õnnega pooleks, leidsin ka põhimõtteliselt paari tunniga ostja, siis tuli midagi asemele vaadata.
Sai 12.01 Rantto pakutavat 9-5 Hirschi vaatamas käidud ja peale proovisõitu oli selge - selle ma pean omale saama! Kiire telefonikõne ca tund hiljem Ranttole ja broneerisin sõiduki ära, täna sain auto kätte.
Autost endast:
Saab 9-5 Aero Estate Hirsch Performance, YS3EH55G933012287, cosmic blue (Mu lemmik värv Saabidel, OG 9-3st alates seda fännanud)
2.3T, 225kW, kepikasti otsas, Eibachi madaldus, Hirschi summutilahendus, suured pidurid ees, Hirschi veljed, Hirschi tiib, lisadest peaks vist kõik olema peal mis võimalik. Ees ventileerivad ja soojendusega elektriliselt opereeritavad istmed, tagumine soojendusega, kliima, püsikas. Maki on kellegi kuri käsi välja võtnud ja mingi alpine toodanguga asendanud.
Heli vajab kindlasti üle vaatamist ja kui juba nokitsemisest räägitud sai, siis seda ka pisut ikka on:
Tagaluuk vahetusse, kapott värvida, juhiuksel ja tagatiival värviparandusi natuke teha vaja ja seejärel terve auto üle poleerida, sisu vajab keemilist ja naha hooldust.
Plaanis veel rihmad ja vedelikud vahetada ja ideaalis ka selle mootor maha kiskuda ja kõik tihendid ära vahetada ja õlivõttur jne üle vaadata.
Läbisõit 227195, hooldusraamatus märge ka, et 196k pealt vahetatud mootor.
Tänased kulud ka kohe kirja:
Arvele võtt 192.-
Kindlustus 3ks kuuks 40.- (mis on huvitaval kombel odavam kui mu 2007 aasta 120kw diisel volvol)
Ülevaatus 40.-
Kokku:272.-
Mõned pildid ka, et oleks aimu millega tegu, osad vvs-i tehtud kaadrid.
Viimati muutis 9-5LPT, K Jaan 17, 2018 21:07, muudetud 1 kord kokku.
Kogenud Aeronaut.
Ei näe erilist mõtet lahti kiskuda ja tihendeid hakata vahetama kui ls on mootoril ~32K
Õlivõttur on muidugi valus teema, profülaktika mõttes kui õlivahetus käsil võiks piiluda.
Paugu saanud? Karbid Hirsch, nina MY04, taga MY02 stange. Keskmine võre ka jalutama läinud. Muidu kooslus on mega - manuaal Hirsch Aero. Edu
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Proovisõit meeldis, isegi väga meeldis
Olen siis aus, see kepikastiga Hirsch on täitsa tore...
Sellises varustuses Saabid on juba üsna haruldased ja lahe et selle endale ligi võtsid. Hirschi topelt roostevaba sumpsi (ühes sumpsipooles 2-auku) pole ma Eestis näidnudki...
Veidi vaeva ja raha alla panna siis on mission completed
Ta pakub Sulle kindlasti põnevaid hetki ja meeldejäävaid emotsioone pikaks ajaks
Olen siis aus, see kepikastiga Hirsch on täitsa tore...
Sellises varustuses Saabid on juba üsna haruldased ja lahe et selle endale ligi võtsid. Hirschi topelt roostevaba sumpsi (ühes sumpsipooles 2-auku) pole ma Eestis näidnudki...
Veidi vaeva ja raha alla panna siis on mission completed
Ta pakub Sulle kindlasti põnevaid hetki ja meeldejäävaid emotsioone pikaks ajaks
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Edu Sinule selle SAAB iga. Söidumönu on sellise autoga kordades rohkem kui suvalise seebikarbiga.Loodetavasti ei hakka Sa rahasäästmise eesmärgul tegema downgradet nagu nii mönedki kes on ahastanud sellise auto varuosade hindade üle. Ja loomulikult ei söida seda SAABi risuks kuna hooldus ja remont maksab kindlasti paaaaaalju enam kui mönel nn "rahvaautol".
I-Vaari kirjutas: ↑K Jaan 17, 2018 23:38Edu Sinule selle SAAB iga. Söidumönu on sellise autoga kordades rohkem kui suvalise seebikarbiga.Loodetavasti ei hakka Sa rahasäästmise eesmärgul tegema downgradet nagu nii mönedki kes on ahastanud sellise auto varuosade hindade üle. Ja loomulikult ei söida seda SAABi risuks kuna hooldus ja remont maksab kindlasti paaaaaalju enam kui mönel nn "rahvaautol".
Mu tonnise vōi volvo teemaga kursis oleksid, siis pigem ostan ennetavalt rohkem juppe kui vaja on (a la tonnisel hakkas peale üv-d yks stabika puks kobistama, ostsin mõlemad pooled täispikkuses uued), mingit downgrade siin toimuma ei hakka.
Kogenud Aeronaut.
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
palju õnne - Hirsch+kastitüüp, värv, varustus: paremat 9-5 ei anna olla (jätame NG kõrvale, kus ka teise vedava silla saaks...)!
kui mitte täisoriginaali taga ajada, siis IMHO on MY04 nina upgrade - see näeb ikka hulka parem välja.
kas nüüd läheb (kasutaja)nime vahetamiseks?
mis veel Hirschi on - soft ja sisselase+väljalase, küljespoilerid. Kas ka vedrustus? Pidurid ilmselt mitte?
kasparius - B235R vagunite reg andmete tühimassid on pea 1700kg.
kui mitte täisoriginaali taga ajada, siis IMHO on MY04 nina upgrade - see näeb ikka hulka parem välja.
kas nüüd läheb (kasutaja)nime vahetamiseks?
mis veel Hirschi on - soft ja sisselase+väljalase, küljespoilerid. Kas ka vedrustus? Pidurid ilmselt mitte?
kasparius - B235R vagunite reg andmete tühimassid on pea 1700kg.
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
See on jah väga ilus värv selle auto jaoks, kahju et mudeliuuendusele sellist enam ei pakutud, too uuem tumesinine pole üldse mingi asi. Ja no nüüd mul pole enam üldse mingit motivatsiooni seda sama tooni sinist Aerot Ropka Autokeskusest osta, muidu olen nagu vaene sugulane sellega Tartu vahel
Ma arvan, et tasub ikka kui korralik on, tundub sile pill minu oma kõrval visuaali poole pealt, mul pisut nokitsemist ikka on.Teretali kirjutas: ↑N Jaan 18, 2018 10:53See on jah väga ilus värv selle auto jaoks, kahju et mudeliuuendusele sellist enam ei pakutud, too uuem tumesinine pole üldse mingi asi. Ja no nüüd mul pole enam üldse mingit motivatsiooni seda sama tooni sinist Aerot Ropka Autokeskusest osta, muidu olen nagu vaene sugulane sellega Tartu vahel
Kogenud Aeronaut.
Vedrustus ja pidurid tõesti olemas Hirschi omad. Kasutajanime ei viitsi vahetada, kui just mõni hea idee pähe ei tule. Ja mulle ka see esiotsa upgrade meeldib.13piisab kirjutas: ↑N Jaan 18, 2018 10:05palju õnne - Hirsch+kastitüüp, värv, varustus: paremat 9-5 ei anna olla (jätame NG kõrvale, kus ka teise vedava silla saaks...)!
kui mitte täisoriginaali taga ajada, siis IMHO on MY04 nina upgrade - see näeb ikka hulka parem välja.
kas nüüd läheb (kasutaja)nime vahetamiseks?
mis veel Hirschi on - soft ja sisselase+väljalase, küljespoilerid. Kas ka vedrustus? Pidurid ilmselt mitte?
kasparius - B235R vagunite reg andmete tühimassid on pea 1700kg.
Kogenud Aeronaut.
Uued kojamehed ette, aknapesuvedelik 5l, kokku 8.40.-
Veikov-ga maanteeameti statistikat vaadates jõudsime järeldusele, et see on passis olevate kw-de järgi eesti võimsaim (ühtegi teist ei jäänud seal silma), kuna muud Hirschid on "ainult" 221kW.
Vahepeal sai ka kerge photoshoot tehtud, vvs-il püsib kaamera paremini käes, kui mul, sellest tulenevalt 3/4 on tema kaadrid.
Veikov-ga maanteeameti statistikat vaadates jõudsime järeldusele, et see on passis olevate kw-de järgi eesti võimsaim (ühtegi teist ei jäänud seal silma), kuna muud Hirschid on "ainult" 221kW.
Vahepeal sai ka kerge photoshoot tehtud, vvs-il püsib kaamera paremini käes, kui mul, sellest tulenevalt 3/4 on tema kaadrid.
Kogenud Aeronaut.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Tiptop
Mingi huvitav anomaalia esines üks hommik, keerasin xenonid kustu ja siis hakkas ees strobo pihta, 5-6 korda vilkusid tuled kiiresti, mingi lüliti kala ehk? Korra teepeal ka täheldanud, et nagu oleks kiirelt vilkunud 1 korra.
Plaanis nad nagunii lahti võtta ja vaadata mis seal sees toimib, praegu tundub, et need hoovad, mis lähitulesid (bixenon) ülesse peaksid keerama kaugtulede süttides, seda ei tee ja käib kerge kolks läbi sealt mõlemalt poolt.
Plaanis nad nagunii lahti võtta ja vaadata mis seal sees toimib, praegu tundub, et need hoovad, mis lähitulesid (bixenon) ülesse peaksid keerama kaugtulede süttides, seda ei tee ja käib kerge kolks läbi sealt mõlemalt poolt.
Kogenud Aeronaut.
Jälle mingi huvitav Saabi asi, eelmistel pole olnud - aga samas pole neil ka xenoneid olnud.
Plaanis sinna LED-id nagunii istutada, aga ma millegi pärast arvan, et see sõidu ajal vilkumine on ka lülitiga seonduv..pigem mingil ebatasasel teel paar korda ette tulnud.
Kogenud Aeronaut.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Minu autol hakkas kah aeg ajalt üks pirnidest vilgatama, Viking Motorsist öeldi, et pirn hakkab otsa saama. Vahetasin mõlemad pirnid ja peale seda pole enam vilgatanud. Lülitit ma kohe mitte ei süüdistaks.