Ühest saksakeelsest DIY failist (vist isegi saabi tehasemanuaal) sain küll mõned pildid, kuid kuna juhend on mõeldud 1985-1994 aastate tonniste parandamiseks, siis kahtlustan, et kõik ei pruugi minu auto kohta käia. Samuti ei saa ma saksakeelsest tekstist mõhkugi aru (babelfishi manuaalist kopida ei saa, käsitsi ei viitsind toksida).
Niisiis autokirjeldus: Saab 9000, automaat, turbo, kliima, 1996.
DIY esimene pilt õpetab radikani pääsemist, mahlade väljalaskmist ja radika osalist vabastamist. Samas pole ma '96 aasta tonnise radika küljest veel suutnud antifriisi väljalaskmise korki leida. KaS on võimalik, et seda polegi. Radika tootja on valeo. Kui polegi, siis tuleb ilmselt vedelik alumise lõdviku kaudu välja lasta.

Teine pilt õpetab radika vabastamist kondensaatorist ning automaatkastiõli jahutustorude/voolikute eemaldamist. Kas õlivollade eemaldamisel pudenevad tihendid tuleb kindlasti uute vastu vahetada? Kas pean valmis olema ka ohtraks õlieritumiseks? Kumma otsa enne lahti lasen, ülemise või alumise?


Siis veel üks pilt kondensaatori kinnitusest:

Pilt ventuka kinnitusest. Kas ventukas tuleb ära võtta enne või pärast radika eemaldamist?

Veel on küsimusi. Kas radikavahetuse ajaks võiksin varuda ka mingi koguse aut. kasti õli või ei lähe seda õli oluliselt kaotsi?
Kas Peale uue radika ja uute lõdvikuklambrite võiks mul veel mõni detail (tihend, kruvi, ...) igaks juhuks varuks olla? Kui palju aega võiksin varuda (eeldusel et teen näiteks 2x aeglasemalt kui trionic)?