Saab 9000 2.3 t 93 to 95 aiks129
Proovi manual boosterit, kui see ei toimi, siis pole sul viga elektroonikas. Juhtmestiku all mõtlesin rohkem aju juhtnestiku, mis sellega tehtud on. Ühe 94a. Tonnisega sai kogetud sellist jama, et kui tagumised pidurituled olid lävi põlenud, siis mootoril bpc klapp ei toimetanud. Cruise samuti mitte.
http://jope.fi/saab/service/9000-95-engine.pdf
esimese joonise peal on näha mis juhe läheb pidurilülitisse. Mina jebisin ka sellega mitu päeva enne kui avastasin selle vea. pärast katsetades tõmbasin juhipoolsel tagumisel tulel pistiku tagant ära ja bpc klapp lõpetas töötamise. tagasi pannes jälle toimetas. cruise ei funksinud sellepärast ka.
esimese joonise peal on näha mis juhe läheb pidurilülitisse. Mina jebisin ka sellega mitu päeva enne kui avastasin selle vea. pärast katsetades tõmbasin juhipoolsel tagumisel tulel pistiku tagant ära ja bpc klapp lõpetas töötamise. tagasi pannes jälle toimetas. cruise ei funksinud sellepärast ka.
BPC tagant võta wastegate voolik täitsa ära, mitte ainult BPC küljest juhtmed lahti juhuks kui BPC kutu on ja laseb õhku läbi lihtsalt. Kui voolik tagant ära on ja ikka ei puhu, siis võib olla wg actuatori vedru väsinud või lihtsalt varras valesti reguleeritud ja ei jaksa kinni hoida. Minul nt nibin nabin jaksas tehaserõhu välja puhuda, aga mbc võisin täitsa kinni keerata kuid tulemus täpselt sama. Piisas varda kruvimisest.
sai uus turbo peale kuna vana oli jahe, hakkas jälle nii vana kui ka uue turboga see jama peale et rõhk kaob ära, bpc korras aga ei põrise, juhtmed korras, weskeidil volla ära tõmmata tekib ülerõhk ja lööb fuel cuti ka, keegi teab mis kus ajus jootma peab et see bpc toimima hakkab? kuna tundub et ajus see peenike traat kas katki või lahti vibrand, kuna korra liigitasin aju siis korra nagu põrises kuni proovisõiduni