HHO

Firmade sooduspakkumised Saabiomanikele
HHO
Postitusi: 5
Liitunud: E Mär 12, 2018 20:34
Asukoht: Tallinn
Auto:

#1

E Mär 12, 2018 20:43

aaa
Viimati muutis HHO, R Apr 17, 2020 9:39, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 880
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#2

E Mär 12, 2018 21:29

HHO gaasi lisamisel õhk-kütus segule meie aparatuuri abil, mille tulemusena saame püroliitilise põlengu silindrites, mis viib süsinikujääkide eemaldumiseni.
Kuidas garanteerite, et pürolüütilise põlemisega plokki kõveraks ei lase või mootor muud moodi detoneerima ei hakka?
Peale mootori puhastamist HHO gaasiga, väljuvad pehmendunud tõrva ja süsinikjääkide põlemata osad väljaheitesüsteemist 500 km läbisõidul.
Kuidas garanteerite, et katalüsaator ikkagi lõplikult umbe ei lähe kogu selle tõrva ja tahma peenosakeste jääkide peale?
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#3

T Mär 13, 2018 7:32

H-H -O gaas.......

Ikka uskumatu kuhu me oleme jõudnud ja kuidas ja mida müüakse! :lol:
Vesi gaasistatud olekus peaks olema veeaur mitte ha-ha-o või ha-ha-ha gaas, või mis see oligi.. tegelt ha-ha -ha gaas on hoopis N-N-O.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14284
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

T Mär 13, 2018 8:34

Nojah... veeauruga pole otseselt siiski tegu. Kui võtta 2 gaasi (H ja O) ja need omavahel segada, siiis vett sa ikka ei saa. Küll aga saad keevitada selle seguga..:)
https://en.wikipedia.org/wiki/Oxyhydrogen

Kuigi terminist HHO võiks eemale hoida, sest see käib rohkem parateaduste hulka. Ja kodanik, kelle nime selle gaasi puhul kasutatakse, ei ole mitte Braun vaid Brown. Kogu veebileht on ka masendavalt kirjavigu täis..:( Vahepeal saab hapnikust süsihappegaas, mootoris on põlengud jms...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
HHO
Postitusi: 5
Liitunud: E Mär 12, 2018 20:34
Asukoht: Tallinn
Auto:

#5

T Mär 13, 2018 9:21

SoS kirjutas:
E Mär 12, 2018 21:29
HHO gaasi lisamisel õhk-kütus segule meie aparatuuri abil, mille tulemusena saame püroliitilise põlengu silindrites, mis viib süsinikujääkide eemaldumiseni.
Kuidas garanteerite, et pürolüütilise põlemisega plokki kõveraks ei lase või mootor muud moodi detoneerima ei hakka?
Peale mootori puhastamist HHO gaasiga, väljuvad pehmendunud tõrva ja süsinikjääkide põlemata osad väljaheitesüsteemist 500 km läbisõidul.
Kuidas garanteerite, et katalüsaator ikkagi lõplikult umbe ei lähe kogu selle tõrva ja tahma peenosakeste jääkide peale?
1) Gaas põlemisel reageerib süsinikuga, temperatuur jääb muutumatuks, oleme teinud mõõtmised enne ja pärast infrapuna termomeetri abil.
2) Meile tulevad inimesed kellel katalüsaator on juba lõplikult umbes ja pärast saame siiukene pilti:
Pilt
pic hosting websites
Viimati muutis HHO, T Mär 13, 2018 9:32, muudetud 1 kord kokku.
HHO
Postitusi: 5
Liitunud: E Mär 12, 2018 20:34
Asukoht: Tallinn
Auto:

#6

T Mär 13, 2018 9:24

Cyber kirjutas:
T Mär 13, 2018 8:34
Nojah... veeauruga pole otseselt siiski tegu. Kui võtta 2 gaasi (H ja O) ja need omavahel segada, siiis vett sa ikka ei saa. Küll aga saad keevitada selle seguga..:)
https://en.wikipedia.org/wiki/Oxyhydrogen

Kuigi terminist HHO võiks eemale hoida, sest see käib rohkem parateaduste hulka. Ja kodanik, kelle nime selle gaasi puhul kasutatakse, ei ole mitte Braun vaid Brown. Kogu veebileht on ka masendavalt kirjavigu täis..:( Vahepeal saab hapnikust süsihappegaas, mootoris on põlengud jms...
Täname tähelepanu eest, parandame esimesel võimalusel.
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 804
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#7

T Mär 13, 2018 11:39

Moderaatorid vöiksid ehk selle teema teisaldada sinna Plontiinide ja Keenjuste alajaotusesse. Mootor ja körbejäägid - no mis pannkoogitainast me ikka sealt läbi pumpame. Ja nagu Ivomets juba märkis - Ha Ha Oo gaas. Härrad sealt HHO.ee Imefirmast vöiksid veidi tutvuda kaasaegsete autode ehitusega - täiesti umbes katalüsaator ja pärast "HHO" puhastust nagu uus auto. Voi dääm , minul küll ei önnestunud mootorit ummistunud KAT iga käima saada.
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 880
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#8

T Mär 13, 2018 14:22

HHO kirjutas:
T Mär 13, 2018 9:21
1) Gaas põlemisel reageerib süsinikuga, temperatuur jääb muutumatuks, oleme teinud mõõtmised enne ja pärast infrapuna termomeetri abil.
2) Meile tulevad inimesed kellel katalüsaator on juba lõplikult umbes ja pärast saame siiukene pilti:
1) Sellisel juhul ei ole tegemist ju pürolüütilise põlemisega kui temperatuur ei muutu või mille jaoks siis seda keevitusgaasi vaja on?
pürolüüs - naftafraktsioonide ja tahkekütuste termilisel lagundamisel tekkivate tõrvade v õlide töötlemine kõrgel temperatuuril

Peale keerulise algaparaadi ei erine siis ju kuidagi võrreldes selle protsessiga - https://www.youtube.com/watch?v=KFtp_jmLF3k

2) Ma ei saanud täpselt vastust siiski küsimusele. Kui pärast teie teenuse kasutamist katalüsaator ikkagi läheb umbe/(sooritusvõime ei parane/ÜV labi ei saa), kas siis panete garantii korras uue katalüsaatori alla?
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14284
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#9

T Mär 13, 2018 16:11

SoS kirjutas:
T Mär 13, 2018 14:22
Peale keerulise algaparaadi ei erine siis ju kuidagi võrreldes selle protsessiga - https://www.youtube.com/watch?v=KFtp_jmLF3k
Jaah, eks seda vana head "klapipesu" on tehtud küll ... Aga ma siiski pean ütlema, et antud juhul on erinevus. Erinevus on selles, et ühel juhul on kasutusel vesi, teisel juhul gaas. Neid mehi on küll olnud, kes veega pisut liiale on läinud ja hüdrolöögiga kepsud kõveraks on lasknud..:) Gaasi puhul sul seda varianti ei teki. Gaase annab palju paremini kokku suruda.
Aga noh, tulemuse erinevuses ma ka kahtlen..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#10

T Mär 13, 2018 17:25

Kas see teenus on äkki mõeldud FSI ja muude otsepritsega mootorite sisselaske puhastamiseks?
HHO
Postitusi: 5
Liitunud: E Mär 12, 2018 20:34
Asukoht: Tallinn
Auto:

#11

T Mär 13, 2018 19:45

SoS kirjutas:
T Mär 13, 2018 14:22
HHO kirjutas:
T Mär 13, 2018 9:21
1) Gaas põlemisel reageerib süsinikuga, temperatuur jääb muutumatuks, oleme teinud mõõtmised enne ja pärast infrapuna termomeetri abil.
2) Meile tulevad inimesed kellel katalüsaator on juba lõplikult umbes ja pärast saame siiukene pilti:
1) Sellisel juhul ei ole tegemist ju pürolüütilise põlemisega kui temperatuur ei muutu või mille jaoks siis seda keevitusgaasi vaja on?
pürolüüs - naftafraktsioonide ja tahkekütuste termilisel lagundamisel tekkivate tõrvade v õlide töötlemine kõrgel temperatuuril

Peale keerulise algaparaadi ei erine siis ju kuidagi võrreldes selle protsessiga - https://www.youtube.com/watch?v=KFtp_jmLF3k

2) Ma ei saanud täpselt vastust siiski küsimusele. Kui pärast teie teenuse kasutamist katalüsaator ikkagi läheb umbe/(sooritusvõime ei parane/ÜV labi ei saa), kas siis panete garantii korras uue katalüsaatori alla?
Tere,

Parem üks kord proovida, kui 100 korda sellest rääkida, pakkume Teile , HHO puhastamist protseduuri tasuta.
Valige saidi peal mugav Teile aeg, www.hho.ee.
HHO
Postitusi: 5
Liitunud: E Mär 12, 2018 20:34
Asukoht: Tallinn
Auto:

#12

T Mär 13, 2018 19:50

sigaelmar kirjutas:
T Mär 13, 2018 17:25
Kas see teenus on äkki mõeldud FSI ja muude otsepritsega mootorite sisselaske puhastamiseks?
Sobib ükskõik mis mootorile, gaas ei kontakteeru õliga (kui põlemis kamber töötab nii nagu ta peab) või kütusega.
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#13

T Mär 13, 2018 21:37

Ta mõtleb selle HHO all vesinikku ja see lastakse töötavasse mootorisse. Aga kogusest oleneb, sest see ju plahvatab palju kiiremini kui bensiin. Ja saadud veeaur siis leotab pasa lahti.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2335
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#14

T Mär 13, 2018 21:46

Kas see ei ole siiski tagajärgede likvideerimine, mitte põhjuse likvideerimine?

Seekord teise alatooniga: Any publicity is good publicity!
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 880
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#15

T Mär 13, 2018 21:48

HHO kirjutas:
T Mär 13, 2018 19:45
Tere,

Parem üks kord proovida, kui 100 korda sellest rääkida, pakkume Teile , HHO puhastamist protseduuri tasuta.
Valige saidi peal mugav Teile aeg, www.hho.ee.
Aga proovime siis ära neljapäeval. Luban, et kirjutan ausa ja enda vaatevinklist objektiivse (ehk siis subjektiivse?) ülevaate teenusest ja järelmõjudest.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#16

T Mär 13, 2018 21:50

Kõik kogunenud jäägid lähevad läbi turbo, kati ja DPFi summutist välja otse tänavale? See gaas peaks ikka päris peeneks selle nõgi "lahustama", vastasel juhul ei ole see ennetav tegevus vaid ennetav turbo, kati ja DPFi surm.

FSI mootori ja EGR'ga diisli, millel 300K kellal, sisselaske enne ja pärast pilte oleks siia teemasse vaja hädasti.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#17

T Mär 13, 2018 22:55

Lähen ka neljapäeval proovima. Vaatame, mis juhtub!
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14284
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#18

K Mär 14, 2018 8:24

SoS kirjutas:
T Mär 13, 2018 21:48
Aga proovime siis ära neljapäeval. Luban, et kirjutan ausa ja enda vaatevinklist objektiivse (ehk siis subjektiivse?) ülevaate teenusest ja järelmõjudest.
Aga võta enne ja pärast kaas maha..:D :wise: Vaata, et siis videomaterjali produtseerid..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#19

K Mär 14, 2018 13:32

Mul kukkus alalõug vastu maad, kui seda siit ja nende kodulehelt lugesin.Isegi, kui nad peale maksaksid, ei annaks ma enda vara nende kätte.

Ma ei ole pessimist, vaid realist.Kui tõestatakse kuidagi ära, et see ei ole umbluu, siis usun.Elementaarne loogika ja minu arusaamine füüsikast ja keemiast ei luba seda juttu uskuda.

Eesti keelt rääkiv inimene ei saa sellest tekstist ka mõhkugi aru.Kui üritad mingit keelt kõnelevale grupile midagi müüa ja selle juures vaja tõesti midagi ka selgitada, siis võiks paluda kedagi seda keelt kõnelevat inimest see kirja panna.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#20

N Mär 15, 2018 11:20

Käidud. 40 min läks aega. Pärast tuli tahma küll omajagu. Autoga midagi ei juhtunud. Vaatame kas on ka kodulehel kirjeldatud muutusi (nt. kütusekulu vähenemine) märgata mingi aja pärast.
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 880
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#21

N Mär 15, 2018 13:00

Teeme siis samuti mitte-teaduslik kokkuvõtte minu mitte-tasulisest külastusest.
Asukoha leidmine oli väga lihtne ja ekselda kuskil garaažide ning angaaride vahel ei tulnud. Maja ette jõudes tuldi kohe välja tervitama ning sai ilma järjekorrata sisse sõita. Teenuse jaoks on eraldi ruum, mis on puhas ja korralik ning VAIPKATTEGA. (palju mõnusam oli auto alla piiluda, et kust see summuti siis ikkagi lekkima on hakanud).
IMG_20180315_102048.jpg
IMG_20180315_102048.jpg (68 KiB) Vaadatud 15873 korda
Aparaat, mis seda maagilist gaasi toodab on CCS800 ja väidetavalt eestis ainuke omalaadne. Ohutuslisana on tal kaasas pingemõõtja, mis katkestab gaasi edastamise niipea kui mootor peaks välja surema. Sellegi poolest autot järelvalveta ei jäetud ja klientide rahustamiseks oli ka kaks suurt tulekustutit.
IMG_20180315_102018.jpg
IMG_20180315_102018.jpg (91.21 KiB) Vaadatud 15873 korda
Kui protseduuriga alustasime oli linnasõidust tulnud turbo temperatuur 350C, aga 15min hiljem 250C, seega mingit ülekuumenemist märgata ei olnud. On ka raske, kui mootor tarbib minutis tühikäigul 900liitrit õhku (interneti andmetel) ja gaasi niristatakse 15l/min (~1.6% õhukogusest). Pürolüütiliseks põlemiseks ma seda siiski nimetada ei tahaks, aga eks teadjamad täpsustavad ja harivad mind.
IMG_20180315_102024.jpg
IMG_20180315_102024.jpg (62.49 KiB) Vaadatud 15873 korda
Kuna protseduur võtab 40 minutit, siis pakuti lahkelt kliendiruumi kasutamise võimalust. Korraks tekkis tõrge mittesulguva uksega, aga siis selgitati harimatutele, et tänapäevastes töökodades ongi automaatselt avanevad ja sulguvad uksed klientidele nagu kaubamajadeski. Kui aga 2015a metsanduse ajakiri pinget ei paku ja 2016a autoajakiri läbi sirvitud saab, siis on kohe töökoja taga suurepärane võimalus värskes õhus teha pika eluea huvides kohustuslik päevane 30 minutiline jalutuskäik mööda looduslikult kaunist pirita rannapromenaadi.
IMG_20180315_101410.jpg
IMG_20180315_101410.jpg (124.95 KiB) Vaadatud 15873 korda
IMG_20180315_101405.jpg
IMG_20180315_101405.jpg (109.19 KiB) Vaadatud 15873 korda
Tagasi tulles puhus vastu aga külm ja lõikav tuul, mis tõttu arenguruumi veel on ja ajaveetmise eest maksimumpunkte anda on raske.

Protseduuri lõppedes anti sooduskupongi flaier, mille ma esimesele soovijale saan edasi anda
IMG_20180315_113003.jpg
IMG_20180315_113003.jpg (109.57 KiB) Vaadatud 15873 korda
Mingeid muutusi mootori töös protseduuri ajal ega pärast ma ei tajunud. Ka tagumikudüno 10km tagasisõidul muutusi ei registreerinud. Varsti on ka ülevaatus tulemas, siis saab öelda, kas katalüsaatori töö on muutunud kuhugi paremuse/halvemuse poole. Hetkel kõik igatahes toimib.

Kokkuvõttes võib öelda, et klienditeenindus oli viisakas, töökoht on korras ja on näha, et kavatsetakse põhjalikumalt sellega tegelema hakata. Mootori sisu pilte lubati kindlasti jagada, niipea, kui saavad vastava masina, millel aega sedasi tegeleda.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Kasutaja avatar
Marko647
Saabiklubi liige
Postitusi: 393
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saabitu

#22

N Mär 15, 2018 13:50

Kui tasuta saaks, siis katsetaks oma V6-gagi, kuidas toimib, aga hetke informatsiooni põhjal ikka veel ei näe põhjust 50€ magama panna. Ülimõnus arvustus muidu, SoS (Y)
:drive: Diisel lennuk
Pilt
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#23

N Mär 15, 2018 17:20

Mis värvi riided olid tegijal seljas?
See on olulise tähtsusega asi, sest selles võibki point olla.
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 880
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#24

N Mär 15, 2018 17:27

Korralikud sinised töötunked, ei olnud pintsakut, ei olnud lühkareid. Aga samas väljas päike paistis, äkki vihmaga tõesti ei oleks.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 849
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#25

N Mär 15, 2018 17:52

Sellest pakkutavast süsteemist ei tea ma miskit, aga miski teine värk läbi kütusesüsteemi koos heitkaaside näitude enne/pärast testimisega, toimib asi nii.
Vasta