Viimasel ajal on DPF filter endast pidevalt märku andnud. Annab teate et filter täis- aga on lasknud selle ilusti järgmise sõiduga tühjaks põletada. Mure aga selles, et filter saab üha kiiremini täis ja peab hakkama mõtlema vahetusele või eemaldamisele.
Leidsin ühe vana teema, kus soovitati ebayst uus filter tellida. Kas keegi on neid ise katsetanud? Eemaldamine on uue filtriga samas hinnaklassis.
Esimene link mille leidsin näiteks see: https://www.ebay.de/itm/NAP-DPF-Saab-9- ... SwPpZaE5uf
Ja kuidas on eemaldamisega? Hiljem ülevaatusel mingeid probleeme ei ole? Olen õigesti aru saanud et mootorile eemaldamine liiga ei tee?
Olen täiesti kahevahel et kumb ette võtta.
Tänud
DPF jamad.
Dpfi kiire täitumine on tavaliselt tagajärg ja uus filter ei pruugi asja lahendada.
Lase pädevas töökojas ennem mootor üle kontrollida, swirl klapid võivad näiteks lekkida või mõni pihusti vigane olla, õhulekked sisselaskes jne.
Lase pädevas töökojas ennem mootor üle kontrollida, swirl klapid võivad näiteks lekkida või mõni pihusti vigane olla, õhulekked sisselaskes jne.
Jälle targem . Kohas kus autoga seni käinud olen, öeldi et soovitavad lihtsalt dpf-i kohe ära võtta. Küsisin ka et ehk põhjus mujal ja tegu ehk tagajärjega.
Ehk oskab keegi nüüd soovitada kohta Tartus, kus viitsitakse asja ka veidi süveneda?
Ehk oskab keegi nüüd soovitada kohta Tartus, kus viitsitakse asja ka veidi süveneda?
Seda saab puhastada ka. Selleks müüakse spets aineid. Aga põhjus tuleb ka muidugi selgeks teha ja eemaldada. DPF eemaldamine ei ole täna enam hea mõte. Kui seda ka sellest aastast ülevatusel veel ei kontrollita, siis see aeg ei ole kaugel nagunii.
-
- Postitusi: 464
- Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
- Asukoht: Iru
- Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
- Kontakt:
olemas ka üks firma, mis teeb puhastust spets pesumasinaga, aga see puhastamine on 250 euro kui ise tood filtri kohale.
samas meil ka müüakse https://aeromotors.ee/root/101274-tahma ... esust.html
samas meil ka müüakse https://aeromotors.ee/root/101274-tahma ... esust.html
Küsisin praegu üle ja kui auto pole EURO6 või hullem, siis ei teki DPFi äravõtmisega probleeme kui näidud korras on. Erandiks on siis kui just pole kaugelt juba aru saada, et sinna asemele mingi torujupp vms keevitatud on (ehk siis heitgaasisüsteemide omavoliline muutmine).
Kui DPF ummistub siis küll sealt mootorist tahma puhub ja kui mitte ühtlasel kiirusel siis kiirendades kindlasti. Korrastage mootor ja kui vaja siis uus DPF asemele. Küsimus ju ka pole selles kas EURO6 vöi EURO4 saastenormile vastav mootor vaid maanteel on ka teistel liiklejatel öigus kanserogeense tahma vaba öhku hingata.
Eks ajaga sureb ka DPF filter. Kui läbisõit üle 250.000km ja palju linna saanud siis üsna tõenäoline, et filter vajab vahetust. See ei ole igavene ja ka korras mootoriga ta lihtsalt saab otsa üks päev.
Isiklikult lööks minema selle filtri sealt, diisel euro 4 Saabi on nii filtriga kui ilma DPF filtrita olemas....
Inglismaal kontrollitakse DPFi olemasolu juba mõnda aega. Professionaalne eemaldus tehtud on siis ei ole mingit probleemi tahmafiltrita autoga läbi saada ülevaatuselt. See oli kohalike meeste väide ja kogemus aastal 2016
Isiklikult lööks minema selle filtri sealt, diisel euro 4 Saabi on nii filtriga kui ilma DPF filtrita olemas....
Inglismaal kontrollitakse DPFi olemasolu juba mõnda aega. Professionaalne eemaldus tehtud on siis ei ole mingit probleemi tahmafiltrita autoga läbi saada ülevaatuselt. See oli kohalike meeste väide ja kogemus aastal 2016