Tere,
Kuna Saabi pisik teeb oma tööd siis olen Aero otsingutel.
Uuriks, et mis on kriitilisemad kohad 99-00a 9-5 Aero puhul. Kuskilt meelde jäänud, et pre-face 9-5 ei pidanud just kõige õnnestunum auto olema.
Eelnevalt omasin mõnda aega og9-3 aero't, igapäevane kooselu on neil enam-vähem samasse auku?
Algusaastate 9-5 aero
Olen lapanud erinevaid teemasi ja naljaga pooleks võiks öelda, et peale igat neljandat õlivahetust tuleb mootori kapremont. Mis teema sellega on?
Laiali on lennanud ka autod, millel karterituulutus kit kenasti küljes. Ja samas leidub vendi kes on "poolmilli" ära Aerotanud ja mootor püsib endiselt ühes tükis.
Ei saagi aru kas siis Eestis olevad on nii kehvas seisus?
Laiali on lennanud ka autod, millel karterituulutus kit kenasti küljes. Ja samas leidub vendi kes on "poolmilli" ära Aerotanud ja mootor püsib endiselt ühes tükis.
Ei saagi aru kas siis Eestis olevad on nii kehvas seisus?
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kokku jooksnud mootori või just sureva mootoriga saabe leiab keskeuroopast lademetes, nagu ka muude markide puhul. Hinnad on neil olematud. Sellest ka populaarsus. Mu kunagisel Aerol oli peale 380000 km küljes veel isegi originaalsumpa. Järgmise omaniku käes kukkus auto ilmselgelt kokku. 15000km järgnevale õlivahetusele oleks olnud ka mõistlik autole hooldust teha.
Kui on heas korras hästi hooldatud auto, võib selle võtta.
MOTT!
Kui on heas korras hästi hooldatud auto, võib selle võtta.
MOTT!
minu arvamus: 1)eelmise (te) omanike hooletus ,2)liiga suur õlivahetuse välp, 3) vassimine läbisõiduga, 4)ei raatsita saalesid vahetada enne lõppu,sest nagunii panen müüki).Kõige nõrgem lüli on ju väntvõll oma saaledega! NII On ! vaielge vastu. -N-
Saan harva sõita SAABIGA.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Esimesed Saab 9-5 veeresid välja nii umbes aastal 1997. Selle aja jooksul on nii mõnigi kilomeeter sõidetud. Vaevalt need autod just uueväärsed on.
00 Aero 330K kella peal ja teine mootori remont on käsil. Kapoti all on originaalist alles vaid jahutusvedeliku- ja roolivõimu õli paagid ,juhtmestik ja pommikindel 4 käiguline automaatkast. Kõik muu on otsad andnud selle ajaga. Aga ikka ei raatsi veel loobuda, sest ta on isemoodi äge loom
2004 Aero, ls praegu üle 360K. Ise piloodin viimased 10a alates 140K. 300K peal sai vahetatud rõngad, sest hakkas õli võtma. Sama tööga tehti ka ketivahetus ühelepoole, rohkem suuremaid muresid pole olnudki. 10-15K tagant õlivahetus, kasutanud Mobil või Gastrol 0W-40, mis talvistel käivitustel hästi käitunud ja kütuseks 98. Ainult sõidurõõm viimased 10a!