Heihei!
See oli aasta 2016 kui ma Reha mahhinatsioonidel päriselt Saabiusku pöördusin ja salaja silmanurgast joonlauaga paberile joonistatud klassikuid piiluma hakkasin. Võitlus minu sees oli tugev, sest praktiline meel soovis midagi uuemat, aga süda on mul alati vanematele autodele kõvemini põksunud. Ja nagu te näete, seekord sai süda kainest mõistusest võitu.
Peale Saabiklubi 2016.a suvepäevi, pühapäeval, kui kõik kodu poole liikusid ja me Rehaga veel tema juures maal tšillisime avastas ta foorumist kuulutuse - väike mõttepaus, kõne ja nii me Viljandi taha seda autot vaatama läksime. Nagu te aru saate tuli Saabinaeratus näole ja paar tunnikest hiljem käedlöödud.
Nunnu eelmine omanik oli Ilts ja Nunnu ajalugu, parameerid ja muu info, mis toimus enne minu ajaarvamist: viewtopic.php?f=53&t=17117
Nunnu esimene Tartu Saabipuntra koosolek 26.08.2016 :
Esimene sügis oli raske. Nunnu jonnis- niiske ja külma ilmaga tuli teda käima võluda. Hommikused käima võlumised venisid järjest pikemaks ja mina kurvemaks. Nunnu isiklik hooldusmeeskond (loe: Reha ja Veiko) sai mõnda aega nuputada, mis sellel Kaunidusel viga on ja peale süütepooli vahetust oli kõik jälle korras.
Kevadel armusin ma Super Inca velgedesse ja hakkas pihta üks otsimine - olin juba valmis UKst ükshaaval tellima, kui selgus, et Reha sõbral need "jõledad/head kinnised talveveljed" niisama garaaži all seisavad. Ilma kapsliteta muidugi . Reha tõi veljed koju, lasi kapslid 3D printeris välja printida ja Kruvi värvis nad NII ilusaks valgeks...
Reha leidis ka, et head kinnised veljed - Saab lollusi teha:
2017 aasta sügisel avastas Reha poes käies ühe Audi, kellel olid sobivad Super Incad all. Kõigepealt ootas Reha, et keegi poest välja tuleks, siis liitusin mina (koos ikka toredam oodata). Mõnda aega oodates tekkis mõte, et see Audi vist ei ole mõne poekülastaja oma, jätsime kirja akna peale, et me ta velgedest huvitatud oleme ja otsustasime, et tuleme tagasi siis kui pood kinni pannakse - äkki on töötaja. Ootasime tunnike, mitte kedagi ei tulnud . Ega me peale seda vist väga ei lootnud, aga järgmine päev tuli kõne ja Nunnu sai endale ka talvise komplekti.
Ilts lahendas klassikalise baldahhiinlae probleemi, kuid minu käes surid Nunnu uksepolstrid. 2018 aasta märtsis said need ka väikese uuenduskuuri ja ukselingid said uue "kroomkatte". Pilt on poolikust projektist. Uksepaneelid said veidi polsterdust juurde ja sama kangaga sai kaetud ka pakiruumi kate ja kõrval olevad kõlari paneelid. Reha paigaldas tagumised kõlarid.
Mõned meeleolupildid veel:
Tervitused Qdwinile ja Hemile!
ERM
Lennuk
Nunnu hooldusmeeskond: Reha ja Veiko
Nunnu välimusele teen pai kasutades Meguiarsit (süüdistame kõik VVSi!)
Nunnu soontes voolab Liqui Moly.
Ja üldse pean ma vist palju aitäh ütlema Tartu Saabipuntrale, kes nõu ja jõuga abiks on olnud .
Saab 900i 16V e. Nunnu, 1989, HelenaEinmann
- HelenaEinmann
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 102
- Liitunud: K Jaan 20, 2016 21:10
- Asukoht: Tapa/Rakvere/Tallinn
- Auto: Saab 900i, 1989 e. Nunnu
Viimati muutis HelenaEinmann, R Mär 30, 2018 17:17, muudetud 5 korda kokku.
Pilte pole kahjuks näha, vähemalt minul on tupiku märk ees
Kindlasti lase nunnule korralik korrosiooni tõrje teha, eriti tagakoopa sees olevale talale, väldid suuremaid hädasid tulevikus, kui seal juba mäda pole kere.
Kindlasti lase nunnule korralik korrosiooni tõrje teha, eriti tagakoopa sees olevale talale, väldid suuremaid hädasid tulevikus, kui seal juba mäda pole kere.