Paar päeva tagasi ilmus probleem, nimelt suitseb kui auruvedur ja kiirendus ei ole ühtlane, hakkab hetkeks jõnksutama. Milles mure võib olla? Mootorituli ei põle ega miskit. Vanad saabi kalad ehk oskavad nõu anda?
Ette tänades Henn.
9-3 2.2 92kw tid suitseb
-
- Postitusi: 35
- Liitunud: N Nov 09, 2017 18:15
- Asukoht: Väike-Maarja
- Auto: 9-3ss 2.2 tid, 92kw, 2003
Kahjuks oli seda rõõmu lühikest aega. Vahetasin õhufiltri ära, turbo korras, vaakum voolikud üle vaadatud need ka timmis. Aga raibe ikka "kakub" kiirendusel ja lööb julmalt musta välja. Mõistus otsas.
Checki tuli küll ei põle, aga kas ei või egr klapp sellist asja teha? Olen kuulnud, et sellel mootoril egr-iga jamad.
Checki tuli küll ei põle, aga kas ei või egr klapp sellist asja teha? Olen kuulnud, et sellel mootoril egr-iga jamad.
9-3ss 2.2tid ARC 2003.
Kui EGR klapp kinni jääb siis tõmbab mootori jõu maha. Pöörded venivad 3000´ni ja kiirendus puudub.h3nn kirjutas: ↑R Mai 04, 2018 18:17Kahjuks oli seda rõõmu lühikest aega. Vahetasin õhufiltri ära, turbo korras, vaakum voolikud üle vaadatud need ka timmis. Aga raibe ikka "kakub" kiirendusel ja lööb julmalt musta välja. Mõistus otsas.
Checki tuli küll ei põle, aga kas ei või egr klapp sellist asja teha? Olen kuulnud, et sellel mootoril egr-iga jamad.
MAP ja MAF andurite puhastamine oleks ka mõistlik kui seda tehtud pole.
Enda kogemusest mäletan, et vaakumi solenoidid võivad probleemi valmistada.
Kui mootor töötab siis turbosse minev vaakumvoolik ikka rõhu all, käega kokku pigistades peaks aru saama ?
Lekkiv cooler või lekked sisselaske süsteemis paneb ka must välja ajama, sest mootor ei saa piisavalt õhku.
http://www.emulatorshop.com/opel-saab-b ... th-plug-en
Peale emulatori paigaldust pole vaja EGR´ga enam jännata, keskmine kütusekulu kukub ka nii -0.5L