Saab NG 900SE A Talladega 136kw 97'
-
- Postitusi: 43
- Liitunud: N Jaan 25, 2018 16:34
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 SE
Vahepeal sai Saabiantit külastatud ning vahetusse läks veepump, geneka/ac pumba jne rihm, õli, filter, hapnikuandur (lambda). Ja no kuna ilm on on nii mõnusalt kevadine siis sai ka suvepapud uutel velgedel alla. Paremad pildid on peagi tulemas. Kui keegi talvekaid plekkidel ilukilpidega endale tahab, see kirjutab privasse.
- Tom72
- Postitusi: 45
- Liitunud: T Veebr 14, 2017 15:28
- Asukoht: Tallinn/Hiiumaa
- Auto: Saab 900NG Coupe 96kw
Kas nad panid lühema rihmavariandi?
See pidi küll tehase poolt aktsepteeritud olema , aga mina sain peale seda sõita ainult ca 120 km kui roolivõimendipump lekkima hakkas ja genekas "õhtale läks". Lasin uue pika rihma tagasi panna ja konkurendid ütlesid , et kuigi tehas seda aksepteerib , siis nemad seda varianti ei kasuta kuigi kliendile soodsam.
Võib-olla oli mul lihtsalt kokkusattumus , aga kahtlus jäi hinge.
See pidi küll tehase poolt aktsepteeritud olema , aga mina sain peale seda sõita ainult ca 120 km kui roolivõimendipump lekkima hakkas ja genekas "õhtale läks". Lasin uue pika rihma tagasi panna ja konkurendid ütlesid , et kuigi tehas seda aksepteerib , siis nemad seda varianti ei kasuta kuigi kliendile soodsam.
Võib-olla oli mul lihtsalt kokkusattumus , aga kahtlus jäi hinge.
-
- Postitusi: 43
- Liitunud: N Jaan 25, 2018 16:34
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 SE
Ei ole lühem variant.Tom72 kirjutas: ↑N Apr 12, 2018 15:27Kas nad panid lühema rihmavariandi?
See pidi küll tehase poolt aktsepteeritud olema , aga mina sain peale seda sõita ainult ca 120 km kui roolivõimendipump lekkima hakkas ja genekas "õhtale läks". Lasin uue pika rihma tagasi panna ja konkurendid ütlesid , et kuigi tehas seda aksepteerib , siis nemad seda varianti ei kasuta kuigi kliendile soodsam.
Võib-olla oli mul lihtsalt kokkusattumus , aga kahtlus jäi hinge.
-
- Postitusi: 43
- Liitunud: N Jaan 25, 2018 16:34
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 SE
Nii siis, sai täna Pärnusse sõidetud ja tagasi. Pärnu poole sõites lõi ABS tule armatuuris põlema ning piduripedaal pulseerib vastu vajutusel, aga seda ainult mingi 3-5 pidurdust. Pärast on okei. Ilmselt anduri kala eks näis. Keskmiseks küttekuluks sain (päris palju linnasiseseid edasi-tagasi tiirutamisi) 10l/100km. Kuna ma eriti pika jutu mees ei ole siis poetan paar pilti siia hoopiski.
-
- Postitusi: 43
- Liitunud: N Jaan 25, 2018 16:34
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 SE
-
- Postitusi: 43
- Liitunud: N Jaan 25, 2018 16:34
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 SE
Vahepeal sai vahetatud üks rullik ja veovõlli ots. Endiselt rullikute läheduses teeb mingi asi üsna valjut kahinat, ei teagi täpselt kas üldse rullik või genekas undab nii. Katsun lähipäevil video teha, seda kuuleb päris hästi, ehk keegi 900 või 9-3 omanikest oskab aimata. Vana Spidoblokk andis nüüd totaalselt otsad, nädalavahetusel saab kunagi ostetud asemele pandud.
Vaja teha/osta :
1) Esistange korda.
2) Kastiõli vahetada. Kerged jõnksud käivad käiguvahetustel.
3) Mootoris olevast kahinast lahti saada
4) Esituled väljavahetada. Praegustel kõik kinnitused katki. (Kui kellelgi pakkuda, siis kirjutagu!)
5) Spidoblokk vahetada
6) Kliima panna külma puhuma
7) Kuna lõpupütt suht roostes siis plaan on katist otse läbi teha.
Kui mootori poole pealt saab kõik tonksu siis tahaks CR performance'le külla minna. Ja kunagi tulevikus tuleks koopad korda teha.
Seniks aga poetan ühe pildi jälle
Kui keegi on huvitatud veel pildistama minemast siis see võiks märku anda!
Vaja teha/osta :
1) Esistange korda.
2) Kastiõli vahetada. Kerged jõnksud käivad käiguvahetustel.
3) Mootoris olevast kahinast lahti saada
4) Esituled väljavahetada. Praegustel kõik kinnitused katki. (Kui kellelgi pakkuda, siis kirjutagu!)
5) Spidoblokk vahetada
6) Kliima panna külma puhuma
7) Kuna lõpupütt suht roostes siis plaan on katist otse läbi teha.
Kui mootori poole pealt saab kõik tonksu siis tahaks CR performance'le külla minna. Ja kunagi tulevikus tuleks koopad korda teha.
Seniks aga poetan ühe pildi jälle
Kui keegi on huvitatud veel pildistama minemast siis see võiks märku anda!
Viimati muutis Saabsterpiece, T Aug 28, 2018 13:20, muudetud 3 korda kokku.
-
- Postitusi: 43
- Liitunud: N Jaan 25, 2018 16:34
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 SE
Pöördeid andes undab ja tühikäigul kahiseb, arvan et see võib üks ja sama asi olla. kellelgi mingeid ideid?
https://youtu.be/NIm1dYcd4tY
https://youtu.be/NIm1dYcd4tY
-
- Postitusi: 43
- Liitunud: N Jaan 25, 2018 16:34
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 SE
Veepumpa välistaks siit mängust kuna see eelmine kuu vahetatud. Eks tuleb meistreid külastada mingi aeg jälle.
Veepump hakkab kolksuma/tiksuma/kilisema jah. Kett kõriseb ja eriti külmkäivitusega. See tundub hetkel küll täiesti roolivõimu pump olevat. Rooli keerates ilmselt kiunumine muutub ka. Õli on ikka piisavalt?
Lasta rihm maha võtta ja vaadata kas hääl alles, kui jah, siis mootorit lahata vaja. roolivõimu pump võib vabalt olla.
-
- Postitusi: 43
- Liitunud: N Jaan 25, 2018 16:34
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 SE
Genekas oli väsinud. Uus on peal ning auto toimetab nagu peab.
-
- Postitusi: 43
- Liitunud: N Jaan 25, 2018 16:34
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 SE
Mõtted liiguvad natuke 9-5 suunas. Lähipäevil katsun teha korraliku müügikuulutuse ka. Kui keegi peaks huvi tundma siis see kirjutagu.