Saab 9-5 SE CR Performance, 2000, STR [LUKKU]
- STR
- Postitusi: 173
- Liitunud: R Juun 06, 2014 10:58
- Asukoht:
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=23038
- Kontakt:
Märts Aprill sai tegeletud voolikutega mis oli ammu plaanis vahetada.
Vahetusse läksid/tehtud sai:
mootori jahutusvoolikud (Proparts ja OE),
intercooleri voolikud (Proparts silikon),
osaliselt kütusevoolikud (Hydroscand),
Webasto kütuse ja jahutusevoolikud (Hydroscand) ning mõningad vaakumvoolikud (OE ja Hydroscand). Kõik klambrid voolikutel said ka uued.
Vaakumpump sai ka tagasi endale, teise lammutuse pumba pealt, tihendi mis otsas (punane).
Vahetatud veepump (SKF) ning termostaat (Behr).
Veepumba vahetuseks võeti küljest väljalaskekollektor, millel alumised mutrid olid lahti ning üks tikk katki. Väljalaskekollektori tihend sai vahetatud (Elring) ning vajalikud tikud ja mutrid vahetatud (Proparts).
Plokikaane tihendi ühest nurgast veidi immitses õli ning pidi olema tüüpviga. Sai keeratud polte peale 110 nm. Ehk on abiks alustuseks. Seoses sellega sai ka vahetatud klapikambrikaane tihend (Victor Reinz).
Vahetatud pihusti tihendid (Bosch) ning kütuserõhuregulaator (Bosch).
Ilmnes, et esimene väntvõlli simmerling ka täiesti läbi ning sai ka see vahetatud (Elring) ning loodetavasti nüüd OK selles osas. Olemas oli mul ka, valesti tellitud, tagumine väntvõlli simmerling kuid seda hetkel ei teinud kuna väidetavalt tuleb kast maha võtta ning väga suur töö ja ei pidanud õnneks ka lekkima.
Väntvõlli andur (Bosch)
Soonrihma kaitseplastik (OE)
Õhufiltri korpuse kummipuksid (OE)
Summuti trippide klambrid (OE)
Pidurivoolikute kinnitus klambrid (OE)
Võib olla nipet näpet veel miskit, mis kohe meelde ei tule.
Tegemata jäid jahutusvedeliku "bypass klapp" ning sellega seonduvad voolikud tulemüüri ees kuna youtube video ütleb küll, et tööaeg 30 minutit kuid töömees ütles, et ta arvab, et tal läheks 3-4 tundi. Klapp ei pidavat lekkima, nagu enamustel ning voolikud ei paistnud ka nii väsinud. Kui vaja kunagi siis samas olemas ning saab tehtud.
Kui plokikaane tihend pidama ei jää, on olemas ülem. tihendikomp. koos plokikaane tihendiga (Victor Reinz) , plokikaane poltidega (Elring) ning teeb mingi hetk ära. Loodan siiski, et ei pea.
Nüüd nagu minu jaoks kõik OK ja võiks nagu kesta sõita ja kõik OK olla (ideaalis) .
Nädal tagasi tuli SID-ile ka huvitav kiri : "Time for service". Nädalavahetusel nullib ka selle ära. Ma isegi ei mõelnud sellele, et ta nii tark, et ütleb seda ja seepärast pole seda ka nullitud.
Hetkel ainsaks teadaolevaks veaks võib lugeda mingit mootori patja. D peal auto käib siis roolis vibra sees ning üldiselt autos. Eks mingi hetk peab ka sellega tegelema.
Muus osas sõidab ja kõik OK . Järgmine nädal ehk käib ÜV-l ka juba ära.
Vahetusse läksid/tehtud sai:
mootori jahutusvoolikud (Proparts ja OE),
intercooleri voolikud (Proparts silikon),
osaliselt kütusevoolikud (Hydroscand),
Webasto kütuse ja jahutusevoolikud (Hydroscand) ning mõningad vaakumvoolikud (OE ja Hydroscand). Kõik klambrid voolikutel said ka uued.
Vaakumpump sai ka tagasi endale, teise lammutuse pumba pealt, tihendi mis otsas (punane).
Vahetatud veepump (SKF) ning termostaat (Behr).
Veepumba vahetuseks võeti küljest väljalaskekollektor, millel alumised mutrid olid lahti ning üks tikk katki. Väljalaskekollektori tihend sai vahetatud (Elring) ning vajalikud tikud ja mutrid vahetatud (Proparts).
Plokikaane tihendi ühest nurgast veidi immitses õli ning pidi olema tüüpviga. Sai keeratud polte peale 110 nm. Ehk on abiks alustuseks. Seoses sellega sai ka vahetatud klapikambrikaane tihend (Victor Reinz).
Vahetatud pihusti tihendid (Bosch) ning kütuserõhuregulaator (Bosch).
Ilmnes, et esimene väntvõlli simmerling ka täiesti läbi ning sai ka see vahetatud (Elring) ning loodetavasti nüüd OK selles osas. Olemas oli mul ka, valesti tellitud, tagumine väntvõlli simmerling kuid seda hetkel ei teinud kuna väidetavalt tuleb kast maha võtta ning väga suur töö ja ei pidanud õnneks ka lekkima.
Väntvõlli andur (Bosch)
Soonrihma kaitseplastik (OE)
Õhufiltri korpuse kummipuksid (OE)
Summuti trippide klambrid (OE)
Pidurivoolikute kinnitus klambrid (OE)
Võib olla nipet näpet veel miskit, mis kohe meelde ei tule.
Tegemata jäid jahutusvedeliku "bypass klapp" ning sellega seonduvad voolikud tulemüüri ees kuna youtube video ütleb küll, et tööaeg 30 minutit kuid töömees ütles, et ta arvab, et tal läheks 3-4 tundi. Klapp ei pidavat lekkima, nagu enamustel ning voolikud ei paistnud ka nii väsinud. Kui vaja kunagi siis samas olemas ning saab tehtud.
Kui plokikaane tihend pidama ei jää, on olemas ülem. tihendikomp. koos plokikaane tihendiga (Victor Reinz) , plokikaane poltidega (Elring) ning teeb mingi hetk ära. Loodan siiski, et ei pea.
Nüüd nagu minu jaoks kõik OK ja võiks nagu kesta sõita ja kõik OK olla (ideaalis) .
Nädal tagasi tuli SID-ile ka huvitav kiri : "Time for service". Nädalavahetusel nullib ka selle ära. Ma isegi ei mõelnud sellele, et ta nii tark, et ütleb seda ja seepärast pole seda ka nullitud.
Hetkel ainsaks teadaolevaks veaks võib lugeda mingit mootori patja. D peal auto käib siis roolis vibra sees ning üldiselt autos. Eks mingi hetk peab ka sellega tegelema.
Muus osas sõidab ja kõik OK . Järgmine nädal ehk käib ÜV-l ka juba ära.
Väidetavalt kõlab nagu sulle üteldi nii aga sa ei tahaks seda hästi uskuda
Kus sul kaane vahelt õlileke oli? Ja räägi sellest tüüpveast, et kaane polte peab peale pingutama. Mille järgi need njuutonid arvestatud on? Kuna kaas on juba eelnevalt ju paigaldamisel pingutatud, kas siis seda ohtu pole, et poldid üle keerab?
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1889
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Nagu ütleb ka vanasõna, et puruks ja pool pööret tagasisigaelmar kirjutas: ↑R Apr 13, 2018 16:29Väidetavalt kõlab nagu sulle üteldi nii aga sa ei tahaks seda hästi uskuda
Kus sul kaane vahelt õlileke oli? Ja räägi sellest tüüpveast, et kaane polte peab peale pingutama. Mille järgi need njuutonid arvestatud on? Kuna kaas on juba eelnevalt ju paigaldamisel pingutatud, kas siis seda ohtu pole, et poldid üle keerab?
- STR
- Postitusi: 173
- Liitunud: R Juun 06, 2014 10:58
- Asukoht:
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=23038
- Kontakt:
Simmerlingi tellisin ise vale. Arvasin, et tellin esimese, aga tellisin vale tootekoodi järgi. Võtsin tagumise koodi hoopis, tellisin ja see ka tuli. Hiljem süvenesin veidi rohkem ning sain aru, et vale kood ja sebisin esimese.
Kuna ei maksnud ka OE oma midagi siis elan üle. Las seisab.
Väidetavalt jah. Keegi kuskil pole maininud seda kordagi seega ma usun, et ta siis ei leki ka.
Googeldades leiab selle kohta piisavalt infot.
https://www.google.ee/search?source=hp& ... Ck4IdnYHU4
EI PEA, aga kui immitseb, on esimene asi abiks enne kui hakata kaane tihendit ennast vahetama. Tüüpviga peaks ta olema kuni MY01 sõidukitel. Samas mõni leht annab ka uutematele.
Kui see ei aita, toimetad edasi. Nii olen mina saanud aru asjast.
100nm pidi olema safe ja 110nm kui kannatab.
Kuna ei maksnud ka OE oma midagi siis elan üle. Las seisab.
Väidetavalt jah. Keegi kuskil pole maininud seda kordagi seega ma usun, et ta siis ei leki ka.
Googeldades leiab selle kohta piisavalt infot.
https://www.google.ee/search?source=hp& ... Ck4IdnYHU4
EI PEA, aga kui immitseb, on esimene asi abiks enne kui hakata kaane tihendit ennast vahetama. Tüüpviga peaks ta olema kuni MY01 sõidukitel. Samas mõni leht annab ka uutematele.
Kui see ei aita, toimetad edasi. Nii olen mina saanud aru asjast.
100nm pidi olema safe ja 110nm kui kannatab.
- STR
- Postitusi: 173
- Liitunud: R Juun 06, 2014 10:58
- Asukoht:
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=23038
- Kontakt:
20.04.2018 ülevaatusel ka käidud. Kõik OK ja probleeme pole, va., et vasak esim. udutuli otsustas mitte töötada just siis kui vaja.
Plaan pikemat aega juba Krown-i viia, aga eks näis. Mõni kirjutab, et ei kaitse midagi, teised kiidavad taevani.
Plaan pikemat aega juba Krown-i viia, aga eks näis. Mõni kirjutab, et ei kaitse midagi, teised kiidavad taevani.
- STR
- Postitusi: 173
- Liitunud: R Juun 06, 2014 10:58
- Asukoht:
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=23038
- Kontakt:
Kont ei puhunud külma. Esistange ja radikad ning muu käis maas kui kapoti aluseid voolikuid vahetati.
Käisin täna täitmas. 90,6 Eur - wohooo ja kui täidetud üteldi, et kuivati lekib ja radiaator ise lekib. Korras päev. Samas susinaid kuulsin ise ka.
Enam Nissensit ei telli kuna juba teine kord kui jama sellega. Tellisin NRF radiaatori kuid kuivati ikkagi Behr Hella. Tellisin ka kõik O-rõngad originaalid mis jäävad antud osade vahetusel "ette". Loodan, et nüüd saab hea!
Täitmiseks tuleb ka mõni veidi mõistlikuma hinnaga koht leida. Väidetavalt freooni hinnad nii palju tõusnud.
Radiaatori osas huvitav, et visuaalselt kõik OK kuid lekib. Nagu sees kuidagi oleks midagi valesti vms. Töömees ka ütles, et pole sellist asja näinud. Kuivati osas oli kohe näha kuidas lekkis.
Nädalaks kaheks pidi samas hea külm olema . Asi seegi.
Käisin täna täitmas. 90,6 Eur - wohooo ja kui täidetud üteldi, et kuivati lekib ja radiaator ise lekib. Korras päev. Samas susinaid kuulsin ise ka.
Enam Nissensit ei telli kuna juba teine kord kui jama sellega. Tellisin NRF radiaatori kuid kuivati ikkagi Behr Hella. Tellisin ka kõik O-rõngad originaalid mis jäävad antud osade vahetusel "ette". Loodan, et nüüd saab hea!
Täitmiseks tuleb ka mõni veidi mõistlikuma hinnaga koht leida. Väidetavalt freooni hinnad nii palju tõusnud.
Radiaatori osas huvitav, et visuaalselt kõik OK kuid lekib. Nagu sees kuidagi oleks midagi valesti vms. Töömees ka ütles, et pole sellist asja näinud. Kuivati osas oli kohe näha kuidas lekkis.
Nädalaks kaheks pidi samas hea külm olema . Asi seegi.
Viimati muutis STR, N Mai 31, 2018 9:49, muudetud 1 kord kokku.
Rehvitaksos on kuni 800g konditsioneeri täitmine koos õli ja värviga 65€.
- STR
- Postitusi: 173
- Liitunud: R Juun 06, 2014 10:58
- Asukoht:
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=23038
- Kontakt:
Tänud! Googeldasin ise ka huvi pärast eile ning vaatasin ,et sai ikka korralikult üle makstud ilmselt.
Kuna aga nädala sees ei jõua ning niigi seda nädala kahe jagu edasi lükanud koguaeg sai käidud esimeses kõige lähedamal asuvas kohas kus oli võimalik kohe teha. 865g läheb kui õigesti mäletan, aga jah, seal oleks tulnud sellegipoolest soodsam.
Kuna aga nädala sees ei jõua ning niigi seda nädala kahe jagu edasi lükanud koguaeg sai käidud esimeses kõige lähedamal asuvas kohas kus oli võimalik kohe teha. 865g läheb kui õigesti mäletan, aga jah, seal oleks tulnud sellegipoolest soodsam.
- STR
- Postitusi: 173
- Liitunud: R Juun 06, 2014 10:58
- Asukoht:
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=23038
- Kontakt:
- STR
- Postitusi: 173
- Liitunud: R Juun 06, 2014 10:58
- Asukoht:
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=23038
- Kontakt:
- STR
- Postitusi: 173
- Liitunud: R Juun 06, 2014 10:58
- Asukoht:
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=23038
- Kontakt:
No nii. Natuke aega vaikus olnud aga Saab asjal igavaks minna ei lase.
Täna hommik viskas "Front Light Failure" ette. Lähituled ei põle, kaugeid ei proovinud. Udutuled töötavad. Panin tüdrukul udukad+pargid koosluse ja nii sai sõidetud.
Kiire Google andis teada, et tüüpveaks mingi oranž relee kaitsmekarbis mis tuleb üle joota / välja vahetada. Kuna kuskil keegi koha peal ei hoia - joodab üle ja loodab, et lahendab probleemid.
Täna hommik viskas "Front Light Failure" ette. Lähituled ei põle, kaugeid ei proovinud. Udutuled töötavad. Panin tüdrukul udukad+pargid koosluse ja nii sai sõidetud.
Kiire Google andis teada, et tüüpveaks mingi oranž relee kaitsmekarbis mis tuleb üle joota / välja vahetada. Kuna kuskil keegi koha peal ei hoia - joodab üle ja loodab, et lahendab probleemid.
-
- Postitusi: 200
- Liitunud: E Okt 17, 2011 23:06
- Asukoht: Pärnu
- Auto: Saab 9-5 Aero, BMW 540i, Mercedes E350 4Matic
Mul põhjustas see oranž relee kaugtulede jukerdamist (vahel kustus vasakpoolne kaugtuli koos armatuuri märgutulega)- sai jootekolviga üle käidud ja probleem kadunud. Üks 9-5 puhul üsna levinud probleem vist.
- STR
- Postitusi: 173
- Liitunud: R Juun 06, 2014 10:58
- Asukoht:
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=23038
- Kontakt:
No enne nädalavahetust ilmselt ei jõua aga täna proovisin - kauged töötavad, udukad töötavad, pargid töötavad ja sees näitab ka kaugtulede tulukest.
Lähituled ei põle ja nii kui tööle paneb, näitab errorit. Loodan ka, et nv-l kui üle saab joodetud, hakkab tööle. Muidu osa ise on jah, 41 09 070, Hella 5KG 005 675-01 ja peal isegi kirjas low-beam, high-beam seega need käivad tal selle alt jah ja tunduks loogiline, et seal ka viga peidus.
Lähituled ei põle ja nii kui tööle paneb, näitab errorit. Loodan ka, et nv-l kui üle saab joodetud, hakkab tööle. Muidu osa ise on jah, 41 09 070, Hella 5KG 005 675-01 ja peal isegi kirjas low-beam, high-beam seega need käivad tal selle alt jah ja tunduks loogiline, et seal ka viga peidus.
- STR
- Postitusi: 173
- Liitunud: R Juun 06, 2014 10:58
- Asukoht:
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=23038
- Kontakt:
Tuledega korras, sai üle joodetud.
Kont ka tühjaks saanud lõpuks. Järgmise kuu plaanides lasta konditsioneeri radiaator ja kuivati vahetada. Originaal o-rõngad jõudsid ka lõpuks.
Täidab ära ja ehk kestab. Järgmine kuu ilmselt tahaks lasta ära ka vahatada ning naha hoolduse teha.
Velje kapsel (kleebis pealt) üks kadus eelmise suve lõpul, nüüd sellel hooajal lisaks veel üks kaduma läinud... peab hakkama neid ka sebima. Samasuguseid enam ei toodeta , aga tahaks Saab Scania kirjaga.
Kont ka tühjaks saanud lõpuks. Järgmise kuu plaanides lasta konditsioneeri radiaator ja kuivati vahetada. Originaal o-rõngad jõudsid ka lõpuks.
Täidab ära ja ehk kestab. Järgmine kuu ilmselt tahaks lasta ära ka vahatada ning naha hoolduse teha.
Velje kapsel (kleebis pealt) üks kadus eelmise suve lõpul, nüüd sellel hooajal lisaks veel üks kaduma läinud... peab hakkama neid ka sebima. Samasuguseid enam ei toodeta , aga tahaks Saab Scania kirjaga.
- STR
- Postitusi: 173
- Liitunud: R Juun 06, 2014 10:58
- Asukoht:
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=23038
- Kontakt:
Täna siis käis vahatamises ning nahahoolduses. Tulemus reaalselt väga hea. Mina ei oska lihtsalt pilti teha . Kuna ei ole seest teiste istmetega ning puhtast peast pilte lisanud ega eriti väljast, siis parandan selle vea.
Järgmine nädal ilmselt tegemisse: ülem. tihendikomp, konditsioneeri radiaator ning kuivati ja üks mootori padi.
Järgmine nädal ilmselt tegemisse: ülem. tihendikomp, konditsioneeri radiaator ning kuivati ja üks mootori padi.
- STR
- Postitusi: 173
- Liitunud: R Juun 06, 2014 10:58
- Asukoht:
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=23038
- Kontakt:
Tehtud/vahetatud:
ülem. tihendikomp (Victor Reinz) OE klapikambrikaane tihendiga
plokikaane poldid (Victor Reinz)
õlivahetus (Mann, Motul)
mootori õhufiltri vahetus (Mann)
kütusefiltri vahetus (Mahle)
kliima kondensaator (NRF seekord - Nissens 2 korda alt vedanud)
kliima kuivati (Behr Hella)
OE kliima o-rõngad
OE süütepooli poldid
Nädalavahetusel konti täitma ja loodan, et seekord üllatusi enam ei tule. Kurat kõik juba üle käidud...
Õlilekkeid ei tohiks nüüd ka enam kuskilt olla kuna ka selles osas juba suht kõik üle käidud mida vähegi saab käia.
Mingi hetk vahetan salongi õhufiltri ka ära, mis olemas Mann.
Hetkel siis jääb veel mingi mootori padi, arvati ,et see aku all olev kuna vibra sees vahepeal tühikäigul ning rool väriseb kui D sees ning mingi velg vist veidi kõver kuna 110 üles vibra.
Mõlemaga neist ei ole kiiret seega prioriteedid pole hetkel.
Keegi teemat loeb ja tärkab huvi seda autot osta siis võib kirjutada.
ülem. tihendikomp (Victor Reinz) OE klapikambrikaane tihendiga
plokikaane poldid (Victor Reinz)
õlivahetus (Mann, Motul)
mootori õhufiltri vahetus (Mann)
kütusefiltri vahetus (Mahle)
kliima kondensaator (NRF seekord - Nissens 2 korda alt vedanud)
kliima kuivati (Behr Hella)
OE kliima o-rõngad
OE süütepooli poldid
Nädalavahetusel konti täitma ja loodan, et seekord üllatusi enam ei tule. Kurat kõik juba üle käidud...
Õlilekkeid ei tohiks nüüd ka enam kuskilt olla kuna ka selles osas juba suht kõik üle käidud mida vähegi saab käia.
Mingi hetk vahetan salongi õhufiltri ka ära, mis olemas Mann.
Hetkel siis jääb veel mingi mootori padi, arvati ,et see aku all olev kuna vibra sees vahepeal tühikäigul ning rool väriseb kui D sees ning mingi velg vist veidi kõver kuna 110 üles vibra.
Mõlemaga neist ei ole kiiret seega prioriteedid pole hetkel.
Keegi teemat loeb ja tärkab huvi seda autot osta siis võib kirjutada.
- STR
- Postitusi: 173
- Liitunud: R Juun 06, 2014 10:58
- Asukoht:
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=23038
- Kontakt:
- STR
- Postitusi: 173
- Liitunud: R Juun 06, 2014 10:58
- Asukoht:
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=23038
- Kontakt:
Nii. Kuna uus auto "aias" siis see auto läheb/on müügis.
Kõik toimib, on korras ning tehtud on rohkemgi kui vaja ning mitmekordse müügihinna eest. Keegi saab endale väga hea auto . Ütlen ausalt, et kurb müüa kuid aeg oli minna uuema mudeli peale ning kui seda poleks teinud praegu siis hiljem ilmselt poleks saanud. Naine sõidab, naisele 9-5, Aero, sobib ning seega sai nii otsustatud. Üldiselt oli plaan sedagi omada aasta kaks kindlasti veel...
Kahjuks teda alles jätta pole otstarbekas kuna ei leiaks ilmselt kasutust. Autosid niigi palju juba...
"Vigadest" :
rooste alge siin seal;
mingi mootori padi läbi kuna rool väriseb D peal, arvati, et jahutusvedeliku paagi all olev;
mingi vibra tekib 110 üles kiirusel (on ka uuel autol mis sai soetatud). Kõik muu sillas üle kontrollitud ning ainus mida suudeti pakkuda on kas veovõlli sis. või välim. ots või veovõlli kandelaager;
spidomeetril 1-2 pirni läbi;
kliima paneel üldiselt loetav kuid paar pikslit koostöö lõpetanud;
2 suvevelje kapsli "kleebist" puudu;
rooli Saabi embleemil pool kleebist puudu;
haagisekonksu võti puudu (eemaldamiseks, uus : https://webshop-fi.saabparts.com/search?term=400129102 );
ja no üldised kulumised (auto siiski 18 aastat vana).
Piltidel olev Pioneer makk kaasa ei tule. Sees orig. makk.
Autosse jäi uuena ostetud PAC SWI-RC roolinuppude adapter, mis paigaldatud A-Soundis.
http://www.auto24.ee/used/2753106
Kõik toimib, on korras ning tehtud on rohkemgi kui vaja ning mitmekordse müügihinna eest. Keegi saab endale väga hea auto . Ütlen ausalt, et kurb müüa kuid aeg oli minna uuema mudeli peale ning kui seda poleks teinud praegu siis hiljem ilmselt poleks saanud. Naine sõidab, naisele 9-5, Aero, sobib ning seega sai nii otsustatud. Üldiselt oli plaan sedagi omada aasta kaks kindlasti veel...
Kahjuks teda alles jätta pole otstarbekas kuna ei leiaks ilmselt kasutust. Autosid niigi palju juba...
"Vigadest" :
rooste alge siin seal;
mingi mootori padi läbi kuna rool väriseb D peal, arvati, et jahutusvedeliku paagi all olev;
mingi vibra tekib 110 üles kiirusel (on ka uuel autol mis sai soetatud). Kõik muu sillas üle kontrollitud ning ainus mida suudeti pakkuda on kas veovõlli sis. või välim. ots või veovõlli kandelaager;
spidomeetril 1-2 pirni läbi;
kliima paneel üldiselt loetav kuid paar pikslit koostöö lõpetanud;
2 suvevelje kapsli "kleebist" puudu;
rooli Saabi embleemil pool kleebist puudu;
haagisekonksu võti puudu (eemaldamiseks, uus : https://webshop-fi.saabparts.com/search?term=400129102 );
ja no üldised kulumised (auto siiski 18 aastat vana).
Piltidel olev Pioneer makk kaasa ei tule. Sees orig. makk.
Autosse jäi uuena ostetud PAC SWI-RC roolinuppude adapter, mis paigaldatud A-Soundis.
http://www.auto24.ee/used/2753106
- STR
- Postitusi: 173
- Liitunud: R Juun 06, 2014 10:58
- Asukoht:
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=23038
- Kontakt: