2008a. 9-3, 1.9 tid , ACC ei puhu külma. Pump ei rakendu
vaata kas siduri mähisele vool tuleb peale
Kui klõpsu pole ,siis 1)sidur kinni jäänud,kui heebliga saad otse keskele suruda ja nii liikuma saad on hästi .2)mähisel on ka mingisugune kaitsme moodi asi ,seda näed .kui mähis on eraldi ,siis ühes kohas on nagu mügarik ,kui sealt isolatsioon maha kraapida ,siis peaks nähtavale tulema mingisugune jublakas ,mis moodustabki mügariku ,tean et selle asemele on joodetud peenike vasktraadi jupike ,kahjuks diameetrit ei mäleta.Mähis on rihmaseibi sees.Edu.
Saan harva sõita SAABIGA.
Mida see "aine sees" tähendab, kas on välja tõmmatud ja ära kaalutud või mismoodi seda kontrolliti?
Kui külmainet on normist vähem, siis releele voolu ei tulegi.
Kui külmainet on normist vähem, siis releele voolu ei tulegi.
-
- Postitusi: 39
- Liitunud: T Okt 13, 2015 12:43
- Asukoht:
- Auto: Saab 9-5 Aero 2.3
Saab 9-3 SC 1.9Tid
Eelmise suve lõpul lasin ära täita ja kontrollisime, et lekkeid poleks. Probleem oli juba siis olemas, aga kuna kuumad ilmad said otsa, siis kadus ka mott edasi otsida. Lähen lasen uuesti ära täita ja siis vaatan edasi. Samas eelmine aasta oli sama seis peale täitmist ehk pump ei hakanud tööle. Muidugi siis ei proovinud otse voolu peale lasta. Aga aga, nüüd peaks ikkagi järgmine samm olema, et lasen ära täita.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14298
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kuidas testisid, et leket pole? Seesama täitemasina vaakumitest? See ei näita kottigi. Tõmbab tihendid kortsu, midagi läbi ei tule, kõik tore... Lased gaasid-värgid sisse ja mõne aja pärast ikka tühi, sest tegelikult laseb kusagilt läbi. Mul on omal hetkel sama teema. Sai täis lastud, masin näitab, et kõik on väga kena. Läks mant sisse, auto käima, külma tuleb. Agaaaaa... kapoti all on kerge gaasihais. Tõmbasime uuesti kuivale asja. Ca 10-15 minuti jooksul oli 50g kuhugi juba haihtunud...
Ehk siis testima peaks kuidagi ka surve all, mitte vaakumis. Mingid seadmed pidid selle jaoks olema, aga meil seda tol hetkel võtta polnud...
Ehk siis testima peaks kuidagi ka surve all, mitte vaakumis. Mingid seadmed pidid selle jaoks olema, aga meil seda tol hetkel võtta polnud...
Kalmistu teel Külminaatoris sai vanasti lämmastikuga survetesti teha.
Kadaka tee rehvitaksos survestame ka lämmastikuga, aga tihti ei näe sellega ka midagi, siis tuleb külmaine koos värviga sisse panna ja uv lambiga kontrollida.
Kui kliimapumba sidur mähisele otse voolu peale lastes ei tõmbu,siis on muid asju ju mõttetu teha.Oled seal ,kus möödunud aastal: kontrollitud , aine sees, raha läinud aga külma ei tule.Järgmine nädal läheb jahedamaks.Edu.
Saan harva sõita SAABIGA.
Sidur toimib otse pannes.
Uskuge Viki juttu. Piisab, kui vendi üks kiirustest ei toimi, et AC välja lülituks. Ise sellest aru ei saa, kiiruseid on ju mitu. Ikka Tech abiks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 39
- Liitunud: T Okt 13, 2015 12:43
- Asukoht:
- Auto: Saab 9-5 Aero 2.3
Saab 9-3 SC 1.9Tid
Sorry, pole jõudnud kliimat kontrollima minna. Üritan selle lähiajal ära teha.
Aga ma eelmine aasta peale täitmist panin tech2 järgi. Kõik töötas nagu vaja. Kiirused vaatasin, surve vaatasin, temperatuur oli korras. On seal veel miskit, mida tuleks vaadata?
Aga ma eelmine aasta peale täitmist panin tech2 järgi. Kõik töötas nagu vaja. Kiirused vaatasin, surve vaatasin, temperatuur oli korras. On seal veel miskit, mida tuleks vaadata?
Sai saaga lõpuks lahenduse. rõhu näit oli koguaeg 0. kuigi süsteem täis ja juhtmed kõik terved. aitas tech2ga EDC16(mootori juhtaju) uuesti "lisamine"
Nüüd tundub, et juhtaju sai teada, et tal ikkagi on kont peal ja hakkas ka tööle. arvatavasti on seotud kunagise eelmise omaniku DPFi eemaldusega see unustamine. Cruise control hakkas ka tööle.
Nüüd tundub, et juhtaju sai teada, et tal ikkagi on kont peal ja hakkas ka tööle. arvatavasti on seotud kunagise eelmise omaniku DPFi eemaldusega see unustamine. Cruise control hakkas ka tööle.