Kust vedada võimule + juhe?
-
- Postitusi: 35
- Liitunud: N Nov 09, 2017 18:15
- Asukoht: Väike-Maarja
- Auto: 9-3ss 2.2 tid, 92kw, 2003
Saan ise ka aru, et loll küsimus, aga hakkasin täna pusima, leidsin mingi kummiluti kust lükkasin kruvikeeraja läbi, aga juhe ise läbi ei läinud. Siit ka küsimus, kust oleks kõige kergem/parem seda juhet vedada?
9-3ss 2.2tid ARC 2003.
-
- Postitusi: 213
- Liitunud: L Nov 29, 2014 17:26
- Asukoht: Tallinn
- Auto:
Saan aru et tahad 9-3 SS'i tulemüürist läbi minna. Vot sellest kummilutust mis roolisamba vasakult pool asub lähedki. Kruvikaga auk ette, jämedam traat järgi, vaatad mootoriruumist et traat kaableid ei lõhuks, siis selle traadi külge isokaga +juhe ja too veel mingi libestiga kokku. Sikutad ja surud ja läheb küll. Kuni 4AWG ei tohiks üldse mingi probleem olla.
-
- Postitusi: 35
- Liitunud: N Nov 09, 2017 18:15
- Asukoht: Väike-Maarja
- Auto: 9-3ss 2.2 tid, 92kw, 2003
No kuna mul woofer ainult 300w rms-i siis oomipoes soovitati seda kõige peenemat juhet. Arvasin ise ka, et lükkan supsti läbi, aga võta näpust. Eks mingi päev proovin uuesti. Tänud.Homunkulus kirjutas: ↑T Juun 05, 2018 23:59Saan aru et tahad 9-3 SS'i tulemüürist läbi minna. Vot sellest kummilutust mis roolisamba vasakult pool asub lähedki. Kruvikaga auk ette, jämedam traat järgi, vaatad mootoriruumist et traat kaableid ei lõhuks, siis selle traadi külge isokaga +juhe ja too veel mingi libestiga kokku. Sikutad ja surud ja läheb küll. Kuni 4AWG ei tohiks üldse mingi probleem olla.
9-3ss 2.2tid ARC 2003.
-
- Postitusi: 213
- Liitunud: L Nov 29, 2014 17:26
- Asukoht: Tallinn
- Auto:
Ma huvi pärast küsin et mis kaablit nad sulle soovitasid. Kas 5mm2? Tarkade tabelite järgi sobib see ristlõige 300W võimu toiteks kui kaabli pikkus jääb sinna 4m kanti. Edasi peaks olema juba 8mm2. Muidugi su võim ei tõmba max ampreid kogu aeg, ent mu tuttava vennal põles A8 (alumiinium kere...) konkreetselt känkraks maha, sest eelmine omanik oli subwooferi installiga üle jala lasknud. Oli see nüüd kaabli enda või kaitsmete viga tont teab, valus tempel mällu igatahes.
See siin on üks kiiduväärt lehekülg (imperiali ja metricu vahel teisaldab google): http://www.bcae1.com/wire.htm
Edu!
See siin on üks kiiduväärt lehekülg (imperiali ja metricu vahel teisaldab google): http://www.bcae1.com/wire.htm
Edu!
Auto mahapõletamise vältimiseks on sul kindlasti kaitset vaja, sest saan aru et võtad voolu otse aku "+" klemmilt. Jämeda juhtme lühise korral lähevad voolud väga tugevaks ja seda sa kindasti ei tahaks.
Parem põlenud kaitse kui põlenud auto.
Kaitse peaks olema üsna aku lähedal. 50A peaks piisama 300W-se võimu jaoks. Valik näiteks seal: https://www.noortehnik.ee/kaitsmed-ja-kaitsmepesad/
Kui juhet vedama hakkad, siis akuklemmile kinnita see viimasena - kui kõik muud ühendused on tehtud.
Samuti oleks kondensaator hea asi, sest tümaka momendil tõmbab võim akupinge alla ja kondensaator seda ei luba kui see võimu vahetus läheduses. https://www.noortehnik.ee/kondensaatorid/
Loomulikult saad ka ilma, lihtsalt mainin...
Parem põlenud kaitse kui põlenud auto.
Kaitse peaks olema üsna aku lähedal. 50A peaks piisama 300W-se võimu jaoks. Valik näiteks seal: https://www.noortehnik.ee/kaitsmed-ja-kaitsmepesad/
Kui juhet vedama hakkad, siis akuklemmile kinnita see viimasena - kui kõik muud ühendused on tehtud.
Samuti oleks kondensaator hea asi, sest tümaka momendil tõmbab võim akupinge alla ja kondensaator seda ei luba kui see võimu vahetus läheduses. https://www.noortehnik.ee/kondensaatorid/
Loomulikult saad ka ilma, lihtsalt mainin...
-
- Postitusi: 35
- Liitunud: N Nov 09, 2017 18:15
- Asukoht: Väike-Maarja
- Auto: 9-3ss 2.2 tid, 92kw, 2003
sebastian kirjutas: ↑N Juun 07, 2018 11:28Auto mahapõletamise vältimiseks on sul kindlasti kaitset vaja, sest saan aru et võtad voolu otse aku "+" klemmilt. Jämeda juhtme lühise korral lähevad voolud väga tugevaks ja seda sa kindasti ei tahaks.
Parem põlenud kaitse kui põlenud auto.
Kaitse peaks olema üsna aku lähedal. 50A peaks piisama 300W-se võimu jaoks. Valik näiteks seal: https://www.noortehnik.ee/kaitsmed-ja-kaitsmepesad/
Kui juhet vedama hakkad, siis akuklemmile kinnita see viimasena - kui kõik muud ühendused on tehtud.
Samuti oleks kondensaator hea asi, sest tümaka momendil tõmbab võim akupinge alla ja kondensaator seda ei luba kui see võimu vahetus läheduses. https://www.noortehnik.ee/kondensaatorid/
Loomulikult saad ka ilma, lihtsalt mainin...
Nii, saabikul nüüd juhtmed veetud ja hakkan nüüd seadistama. Suured tänud neile kes aitasid nõuga. Virtuaalsed õlled teile selle eest
9-3ss 2.2tid ARC 2003.