Vahetusse läksid/tehtud sai:
mootori jahutusvoolikud (Proparts ja OE),
intercooleri voolikud (Proparts silikon),
osaliselt kütusevoolikud (Hydroscand),
Webasto kütuse ja jahutusevoolikud (Hydroscand) ning mõningad vaakumvoolikud (OE ja Hydroscand). Kõik klambrid voolikutel said ka uued.
Vaakumpump sai ka tagasi endale, teise lammutuse pumba pealt, tihendi mis otsas (punane).
Vahetatud veepump (SKF) ning termostaat (Behr).
Veepumba vahetuseks võeti küljest väljalaskekollektor, millel alumised mutrid olid lahti ning üks tikk katki. Väljalaskekollektori tihend sai vahetatud (Elring) ning vajalikud tikud ja mutrid vahetatud (Proparts).
Plokikaane tihendi ühest nurgast veidi immitses õli ning pidi olema tüüpviga. Sai keeratud polte peale 110 nm. Ehk on abiks alustuseks. Seoses sellega sai ka vahetatud klapikambrikaane tihend (Victor Reinz).
Vahetatud pihusti tihendid (Bosch) ning kütuserõhuregulaator (Bosch).
Ilmnes, et esimene väntvõlli simmerling ka täiesti läbi ning sai ka see vahetatud (Elring) ning loodetavasti nüüd OK selles osas. Olemas oli mul ka, valesti tellitud, tagumine väntvõlli simmerling kuid seda hetkel ei teinud kuna väidetavalt tuleb kast maha võtta ning väga suur töö ja ei pidanud õnneks ka lekkima.
Väntvõlli andur (Bosch)
Soonrihma kaitseplastik (OE)
Õhufiltri korpuse kummipuksid (OE)
Summuti trippide klambrid (OE)
Pidurivoolikute kinnitus klambrid (OE)
Võib olla nipet näpet veel miskit, mis kohe meelde ei tule.
Tegemata jäid jahutusvedeliku "bypass klapp" ning sellega seonduvad voolikud tulemüüri ees kuna youtube video ütleb küll, et tööaeg 30 minutit kuid töömees ütles, et ta arvab, et tal läheks 3-4 tundi. Klapp ei pidavat lekkima, nagu enamustel ning voolikud ei paistnud ka nii väsinud. Kui vaja kunagi siis samas olemas ning saab tehtud.
Kui plokikaane tihend pidama ei jää, on olemas ülem. tihendikomp. koos plokikaane tihendiga (Victor Reinz) , plokikaane poltidega (Elring) ning teeb mingi hetk ära. Loodan siiski, et ei pea.
Nüüd nagu minu jaoks kõik OK ja võiks nagu kesta sõita ja kõik OK olla (ideaalis)

Nädal tagasi tuli SID-ile ka huvitav kiri : "Time for service". Nädalavahetusel nullib ka selle ära. Ma isegi ei mõelnud sellele, et ta nii tark, et ütleb seda ja seepärast pole seda ka nullitud.
Hetkel ainsaks teadaolevaks veaks võib lugeda mingit mootori patja. D peal auto käib siis roolis vibra sees ning üldiselt autos. Eks mingi hetk peab ka sellega tegelema.
Muus osas sõidab ja kõik OK
