P1181
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 80
- Liitunud: L Apr 27, 2013 10:56
- Asukoht: Tartu
- Auto: 9000/9-5/9-3
Tere,
selline asi et paar päeva tagasi viskas mootoritule põlema ja näitas sellist veakoodi - P1181 Fuel too lean. Kiire netiotsing andis võimalikuks põhjuseks mitmeid erinevaid variante alates lahtisest vaakumvoolikust kuni sureva bensupumba või DI-kassetini. Aga kas see võib olla ka bensiinist, kuna sõidan 95-ga? Kas kellelgi on sarnast asja juhtunud? Või sõidavad kõik siin 98-ga?
selline asi et paar päeva tagasi viskas mootoritule põlema ja näitas sellist veakoodi - P1181 Fuel too lean. Kiire netiotsing andis võimalikuks põhjuseks mitmeid erinevaid variante alates lahtisest vaakumvoolikust kuni sureva bensupumba või DI-kassetini. Aga kas see võib olla ka bensiinist, kuna sõidan 95-ga? Kas kellelgi on sarnast asja juhtunud? Või sõidavad kõik siin 98-ga?
One who does precision guess work based on unreliable data provided by those of questionable knowledge.
95 pole kindlasti hea saabi mootorile pikas perspektiivis.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Maptun softiga kannatab 95 bensiini kasutada ilusti. Kui rahulikult sõita. Tehasest on ju isegi 92 lubatud. Optimaalne ongi 95. Tavaliikluses on 98 mõttetu raha raiskamine. Minagi kolisin 95 peale tagasi. Masin töötab ilusti.
Minu 9-5 läbisõit oli 595 tuhat kui selle edasi müüsin, võibolla sõidab siiani. Tankisin Eestis ainult Statoili või Neste 98-t, mõnes välismaa külas olen ka törtsu 95 sisse valanud et jõuda normaalsesse tanklasse. Kuna 95 on üks enim müüdud ja enim solgitud kütus siis kindlasti on ta kahjulik mootori elueale. Ei viitsi siia ümber tippida aga kõik võivad lugeda siit https://auto.geenius.ee/rubriik/neste-b ... as-valida/
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Kas kodanik yllar ise luges selle reklaam teksti ennem läbi? Jään enesele kindlaks, mõistlikul kasutamisel ei tee see 95 bensiin absoluutselt mitte midagi halba.yllar kirjutas: ↑T Juun 12, 2018 23:41Minu 9-5 läbisõit oli 595 tuhat kui selle edasi müüsin, võibolla sõidab siiani. Tankisin Eestis ainult Statoili või Neste 98-t, mõnes välismaa külas olen ka törtsu 95 sisse valanud et jõuda normaalsesse tanklasse. Kuna 95 on üks enim müüdud ja enim solgitud kütus siis kindlasti on ta kahjulik mootori elueale. Ei viitsi siia ümber tippida aga kõik võivad lugeda siit https://auto.geenius.ee/rubriik/neste-b ... as-valida/
Jah, ikka lugesin. Oluline jupp tekstist on räägib detonatsioonist, millise kütusega see on kontrollitud millisega mitte. See pole Neste väljamõeldis. Sõidan aastas 40-60T km ja tean mida räägin. Loomulikult võivad vanakooli mehed paaki valada mida iganes hoides kokku mõned eurid aastas, kuid see pole õige tee.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
40-60T aastas, vägev. Mina oma 150T km aastas veeremisega pean veel õppima kuidas autol detonatsioon kontrolli alla saada. Mul on auto sellega hakkama saanud. Aga las see nüüd jääda. Teema algataja uuris, et kas tekkinud veakood võib olla sellest, et ta kasutab 95 bensiini. Ma siiski arvan, et tal hakkab DI otsa saama.
Last muidugi jääda, eks iga üks ise teab palju ja kas ta oma auto eest hoolt kannab. Bensiin ei mõjuta kindlasti mootori tööd, nagu ka õli. Ja kuna ma taksot ei sõida jääb 150T läbisõit aastas põõdmatuks ja teadmised kesiseks.
Ron24 kirjutas: ↑K Juun 13, 2018 20:2540-60T aastas, vägev. Mina oma 150T km aastas veeremisega pean veel õppima kuidas autol detonatsioon kontrolli alla saada. Mul on auto sellega hakkama saanud. Aga las see nüüd jääda. Teema algataja uuris, et kas tekkinud veakood võib olla sellest, et ta kasutab 95 bensiini. Ma siiski arvan, et tal hakkab DI otsa saama.
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9³ Aero 154KW
- Kontakt:
Eks see kestmine oleneb mitmest tegurist, puhtalt kütusega ei päästa midagi.
Mida ma teen:
Vahetan õli iga 8000km tagant
Kasutan kvaliteetset õli
Kasutan kvaliteetset õhufiltrit
Kasutan õigeid küünlaid
Ei koorma mootorit külmalt
Külmaga kasutan plokisoojendust
Väldin korduvaid külmkäivitusi
Sõidan Neste, Statoili 98 kütusega
jne
Mida ma teen:
Vahetan õli iga 8000km tagant
Kasutan kvaliteetset õli
Kasutan kvaliteetset õhufiltrit
Kasutan õigeid küünlaid
Ei koorma mootorit külmalt
Külmaga kasutan plokisoojendust
Väldin korduvaid külmkäivitusi
Sõidan Neste, Statoili 98 kütusega
jne
www.madalvee.com
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 80
- Liitunud: L Apr 27, 2013 10:56
- Asukoht: Tartu
- Auto: 9000/9-5/9-3
Hetkel error kadunud. Pärast veakoodi kustutamist tankisin 98-t ja uuesti ei ole ilmnenud. Kui oleks DI, siis peaks ta ju uuesti ennast näitama.
Mis õli kasutad täpsemalt?
One who does precision guess work based on unreliable data provided by those of questionable knowledge.
Tegemist on ilmselge õhulekke poolt genereeritud veakoodiga.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989