Saab 9-5 Vector 2.3 162kw 2005 9-5LPT (ex Vunts123)
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Olen kohanud kus erinevat sorti piduriõlisid on kokku valatud ja see siis süldiks tõmmanud. Samas teeks siis esimesed sama nalja. Esimesed ei pidavat minema ju tuliseks. Ja kui soporteid on mitu korda lahti võetud peaks see juba väljas olema.
Proovi kas külmalt liiguvad tagarattad vabalt, siis tee üks pikem tiir, nii et pidurid on kuumad. Nüüd proovi uuesti kas rattad liiguvad vabalt.
Ma arvan, et soojaga paisuvad kolvid kinni - üsna levind viga.
Ma arvan, et soojaga paisuvad kolvid kinni - üsna levind viga.
Tõstad ratta üles-tõmbad ratast ringi,vajutad jõuga pedaali-tõmbad ringi,kui nüüd ei jõua käega keerata on pidur peal ,lase õhutusnippel lahti ,kui nüüd läheb pidur maha võib viga olla voolikus või on piduritoru kortsus, vastasel juhul ikka kolb või ei liigu suport ,klotsid ei tohi olla "viltu"kulunud. Tõmbad käsika peale ja lased maha-tõmbad ratast ringi ,kui ei pöörle- ei liigu tross vabalt (seda juhul,kui käsipidur on trumlis). Edu.
Saan harva sõita SAABIGA.
Täna tõstsin siis külmalt rattad maast lahti ja ajasin ringi. Käega ringi jõuab ajada aga sahin ilusti kuulda. Järelikult pidurid juba külmalt peal.Võtsin korraks ka pumba küljest pistiku lahti aga seal tundus kõik puhas olevat.
Nüüd siis asi niikaugele jõudnud, et plaan ketivahetus ette võtta. Kas keegi eraisikutest ka sellega meil klubis tegeleb ja tööle garantii annab või jääb üle ainult Ferdinandi viia? Muud soovitused ka teretulnud!
Nüüd siis asi niikaugele jõudnud, et plaan ketivahetus ette võtta. Kas keegi eraisikutest ka sellega meil klubis tegeleb ja tööle garantii annab või jääb üle ainult Ferdinandi viia? Muud soovitused ka teretulnud!
-
- Postitusi: 217
- Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
- Asukoht: Pärnu
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate
Pole nii ulmet midagi, sai ka onuga vahetatud kett ilma maha võtmata, pukkide peal, eks ta ilmselt ajakulukam ja rohkem pusimist on aga tehtud sai ja lekkeid polnud.
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994
No vot. Aga ühes teada tuntud Saabide spets töökojas lauldi mulle laulu, mille teemaks oli, et Eestis vaid üks mees suudab kaaned nii kinni panne, et lekkeid pole ja see mees töötab just nende töökojas. Ei jäänudki muud teha, muigasin ja kulutasin kanda 180 kraadise pöörde jagu. Aga eks paljudele need hirmujutud mõjuvad muidugi
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Hr Trooja seda ma ju räägingi, et õppinud mehed head riistad. Ma oma lühikese elu jooksul ise neli korda 9-5l kette vahetanud. Pole mina seal pee vahel viitsinud pusida.
Täna sain Carringust kõne, et piduri peasilinder mida nad plaanisid vahetada, ei sobi. Minul pidi olema mingi ülemineku variant aga seda tellida nemad ei saa. Võtan vana pumba kaasa ja hakkan ise otsima, äkki keegi isegi remondib neid. Suvi saab juba läbi aga sõita pole saanudki Saabiga. Mott täiega maas. Vaikselt hakkavad tekkima juba müügimõtted.
Proovi veenduda kas piduri peasilinder ja pidurivöimendi on kokku sobivad. Selle aastakäigu autol vöib pidurivöimendi ka vahetatud olla. Kui on vale kooslus sinna kruvitud siis ehk normaalselt ei toimi. Vist peasilindritel oli kolbe töukava varda pikkus erinev ja seetöttu ka pidurivöimendi vastav pesa erinev. On ka olnud probleeme halva kvaliteediga piduriklotsidega mis juhtsoontes takerduvad vöi valesti paigaldatud kinnitusvedrud jne. Kui oskustega meister asjasse süveneb siis ei peaks pidurisüsteemi korrastamine "tuumateadus" olema.
Oskab keegi öelda kui võtta piduri peasilinder ja võimendi mõnelt varuosadeks müüdavalt 9-5lt. Võimendi kinnitused kõigil ühtemoodi? Peasilindri torud saaks uued väänata! Võimendi hoob mis kinnitub läbi seina piduripedaali külge on kõigil ühepikkused? Tahaks juba asja korda saada!