TurboX Poob-puterdab järsul kiirendusel
-
- Postitusi: 384
- Liitunud: R Sept 25, 2015 10:18
- Asukoht: Ciudad de Estonia
- Auto: BMW 428i F36 M-Sport 2014
Hellõu
Enne, kui ma järjekordselt VIkingi ust kraapima lähen, on ehk mõnel foorumlasel sarnaseid haigussümptomeid esinenud ning oskab jagada kogemusi:
Kiirendades rahulikult/järsult 0-90km/h on jumala ok. Kiirendades veidi järsemalt 90+ käib räme jõnks läbi. Ei oska seda päris sõnadesse panna, aga tekib tunne, nagu ei saaks kütsi peale - puterdab.
Mis targad pakuvad - pool, lambda, voolik või hoopiski lihtsam ja odavam variant - bensiinifilter?!
P.s. mootorituli ei põle.
Sänks
Enne, kui ma järjekordselt VIkingi ust kraapima lähen, on ehk mõnel foorumlasel sarnaseid haigussümptomeid esinenud ning oskab jagada kogemusi:
Kiirendades rahulikult/järsult 0-90km/h on jumala ok. Kiirendades veidi järsemalt 90+ käib räme jõnks läbi. Ei oska seda päris sõnadesse panna, aga tekib tunne, nagu ei saaks kütsi peale - puterdab.
Mis targad pakuvad - pool, lambda, voolik või hoopiski lihtsam ja odavam variant - bensiinifilter?!
P.s. mootorituli ei põle.
Sänks
Viimati muutis Viktoria, E Juul 16, 2018 11:28, muudetud 1 kord kokku.
.::A SAAB is an animal with a thousand adjustments::.
Kui ainult 90 kiirendades siis võib ka käigukasti soleka plokk jebida. Proovi manuaalselt viienda käiguga sama moodi kiirendada.
Kui ikka nõksutab siis vist pool.
Kui ikka nõksutab siis vist pool.
-
- Postitusi: 384
- Liitunud: R Sept 25, 2015 10:18
- Asukoht: Ciudad de Estonia
- Auto: BMW 428i F36 M-Sport 2014
No nii! Soidetud manukaga ja täpselt sama asi. Tundub, et syytepool siis? Vaja kiirelt diagnost teha, et see batsill terveks ravida.
.::A SAAB is an animal with a thousand adjustments::.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Ju sa pead ikka kuksile minema, kus juhtme saab taha panna, siis leiab kohe üles, milline pool läbi on. Sul palju kah neid, et ükshaaval korras pooliga järjest kontrollida.
Volvol näeb pisikese junni ja telefoniga kohe ära, milline. 15 euri ja romulast kohe uus peale ja
Volvol näeb pisikese junni ja telefoniga kohe ära, milline. 15 euri ja romulast kohe uus peale ja
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: N Mai 09, 2013 20:17
- Asukoht: TLL / EETN
- Auto: 9-3SS MY04 2.0t Vector, TurboX
On! Algas täpselt samamoodi selle 90+ jõnksuga. Peagi läks üle korralikuks - konstantseks värinaks, CEL vilkumiseks ja random misfire jms veakoodideks. Diagnoos oli 2 surnud pooli. Ravi seisnes kõigi väljavahetamises.
Mu turboiksil hetkel täpselt samad sümptomid, korra ka CEL vilgutanud, pärast mida jäigi mootor väristama - nagu osad silindrid poleks töötanud (kuni mootori taaskäivitamiseni). ESID II olemas, veakoodi ei näita..
Eks ka tuleb Tallinna tee rataste alla võtta.
Kogemus küll 9-5 ga ,kuid samad sümptomid ,lõpuks viskas ka väikse hoopealt kiirendades silindri tagant ära.Uued küünlad ei aidanud ,sõitva auto pealt teine süütekassett ja Ok.Kohalik vealugeja viga ei näidanud ,mootori tuli ka ei põlenud (pärast selgus-pirn läbi). Edu.
Saan harva sõita SAABIGA.
Mitte, et ma vastust teaksin, kuid soovitan soojalt süütepoolid kasvõi igaksjuhuks ära vahetada, kui nende vahetuse kohta pole infot. Mul läks TurboX süütepool sõiduajal põlema, aga kuna sain õigel ajal jaole, siis piirdus olukord ühe lõputu metalltraadi jupiga ja sulanud plastikuga.
https://vimeo.com/280401672
https://vimeo.com/280401672
-
- Postitusi: 384
- Liitunud: R Sept 25, 2015 10:18
- Asukoht: Ciudad de Estonia
- Auto: BMW 428i F36 M-Sport 2014
Tänu ühele vahvale tegelinskile, sai täna autole diagnost tehtud ja näitas 4 cyl misfire. Ka 6ndal olid alged sees. Täna läheb 4s pool vahetusse ja nii igaks juhuks ka 6s.
.::A SAAB is an animal with a thousand adjustments::.
Mured maanteel, väga tuttav tunne Pensupump в порядке? ))Sain....tegin maanteel paar kiiremat möödasoitu ja jälle sama häda. Plaanis vahetada veel ülejäänjd 4 tk - feeling pissed off!
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Kui viga tekib ainult kiirendades siis minu talupoja mõistus ütleb, et põhjustajaks oleks kas bensiinipump või süütepoolid. Ehk kas ei jätku bensiini või ei saa sädet. Kütuse osa on suht lihtne tuvastada, lase surve ära mõõta. Sädeme poole pealt on võimalusi rohkem. Süütepoolidest kuni erinevate anduriteni. Vähetõenäoline vea põhjus on, et heitgaasid ei lähe eest ära. Väljalaskes takistus ees. See peaks küll CE tule põlema panema. Aga mine tea.
Sellel mootoril ongi mõistlik poolid kõik korraga välja vahetada. Ja kindlasti Boschi 112 lõpuga poolid.