9-3 SS 2.0t mootori probleem
Juhtus see, et eelmisel reedel auto ei läinud käima. Nüüd on põhjus teada: mootori käivitamisel mootorikett kas läks katki või libises. Tulemuseks on see, et klappid läksid kõveraks, kompressiooni ei ole ning plokikaan vajab remontimist. Kas keegi on sellise probleemiga kokku puutunud ning kas tasub üldse sellega jamada?
Autoks on 9-3SS 2.0t B207E mootoriga.
Autoks on 9-3SS 2.0t B207E mootoriga.
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Olenebki sellest mis seisukorras on ülejäänud auto. Oleneb ka sellest mis kohapealt omal käed välja on kasvanud. Muidugi ka see palju rahapaberit taskupõhjas kopitab. Loe need plussid ja miinused kokku ja otsusta. Vanametalli kokkuostud töötavad üldiselt suviti 8.00- 17.00ni tööpäevadel.
Tõin selle vaatama, selgus et kogu jama juhtus roolipumba tõttu ning seda on vaja vahetada ka. Kokku kalkuleeriti, et remondiks kulub 1.5-2 tonni. Kopsakas hind. Päris kopsakas hind, arvestades seda, et kere ei ole kõige paremas seisus.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Roolivõimendi pumba pärast ei saa selline asi juhtuda, et kett viskab üle ja klapid pähe.
B207 mootoril võib selline asi juhtuda küll: https://www.saabcentral.com/forums/show ... p?t=580666Ron24 kirjutas: ↑K Aug 01, 2018 21:13Roolivõimendi pumba pärast ei saa selline asi juhtuda, et kett viskab üle ja klapid pähe.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Ma lasin Pärnus saabi kaane teha täielikult, kusjuures kaane tööraha oli vaid 160 euri.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
@ Ron24 - las räägib see kes teab mootoritest ja nende ehitusest miskit, mitte ei kogu "tarkust" ainult foorumis.
Antud teema puhul veel B207x mootorite ehitusest.
Kett ei pruugigi üle visata, aga kui nukaratas edasi liigub ja nukkvõll seisab, kuna roolivõimendi pump on kinni kiilunud, lähevad klapid üsna rõõmuga kõveraks.
Antud teema puhul veel B207x mootorite ehitusest.
Kett ei pruugigi üle visata, aga kui nukaratas edasi liigub ja nukkvõll seisab, kuna roolivõimendi pump on kinni kiilunud, lähevad klapid üsna rõõmuga kõveraks.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
No kõikidel normaalsetel mootoritel on roolivõimu pump rihm ülekandega ja mootori klapid ei puutu üldse asjasse. Ei maksa tühja mölisema hakata.innar11 kirjutas: ↑N Aug 02, 2018 11:45@ Ron24 - las räägib see kes teab mootoritest ja nende ehitusest miskit, mitte ei kogu "tarkust" ainult foorumis.
Antud teema puhul veel B207x mootorite ehitusest.
Kett ei pruugigi üle visata, aga kui nukaratas edasi liigub ja nukkvõll seisab, kuna roolivõimendi pump on kinni kiilunud, lähevad klapid üsna rõõmuga kõveraks.
Minu puhul on selge, et seis on päris kehv. Mida on vaja välja vahetada: roolipump, klappid ja plokikaane ning võimalikult ketta. Nagu mainisin, hinnanguliselt see läheb maksma 1.5-2.0 tonni. Võimaliku lahendus võiks olla see, et leian samasuguse B207E mootori. Kas on kellegil selles osas kogemust? On see hea idee või mitte?
Selle raha eest leiad ilmselt analoogse sõitva Saabi. Äärmisel juhul kasutatud mootor peale tõsta.Remont suht mõttetu.
Loe oma tekst läbi ja saad ise ka aru et oleksid pidanud vaikima mitte oma postituste kogust taga ajama.
B207 on teistsugune kui sinu need "normaalsed" mootorid.
Antud juhul maksab vist samasugune sõitev auto samapalju kui remondi eest küsitakse.
B207 on teistsugune kui sinu need "normaalsed" mootorid.
Antud juhul maksab vist samasugune sõitev auto samapalju kui remondi eest küsitakse.
Sageli on niimoodi haiget saanud mootori remont suhtkallis ja tulemus teadmata. Kui mäletan öieti oli mingi aeg pöhjapooll Soomelahte sellise mootori hingusele minek ja SAAB sai vanametalliks. Aga selle teema arutelus tuli esile Jyväskyläs pakkumisel olev UUS B207E mootor. Kui huvitatud oled vöin vaadata kas leian veel kontakti.
-
- Postitusi: 272
- Liitunud: P Sept 09, 2007 11:02
- Asukoht: Tartu
- Auto: 9-5 2.8 XWD, 9-3 1.9TTiD, 9-7x 5.3, 9000 2.0 ~300kw, 900 2.0, 99 2.0, 96 v4 ...
Võid ju ka siit vaadata: https://www.neobrothers.co.uk/engine-1513-c.asp
odavam kui eelpool mainitud remont.
odavam kui eelpool mainitud remont.
Kuna roolipumpa käitab nukkvõll, on minulgi tulnud üht isendit suurelt remontida, kui pump kinni kiilus, mistõttu ka üks nukkvõll seiskus,samal ajal selle kammasratast , mis ei ole kiilistuga kett edasi vedas. Ja juhtuski sarnane situatsioon, nagu teemaalgatajal.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Aitäh!veikov kirjutas: ↑R Aug 03, 2018 15:40Võid ju ka siit vaadata: https://www.neobrothers.co.uk/engine-1513-c.asp
odavam kui eelpool mainitud remont.
Praegu tekkis küsimus, kas sellist õnnetust saaks ära hoida? Mina küll pole tundnud, et autoga võiks midagi valesti olla. Samas ka juuli kuus oli tehtud hooldus. Lisaks uurin, kaua B207E mootorikettad kestavad. Olen küll kuulnud ühelt hooldusesinduse esindajalt juttu, et vahetatakse siis, kui läheb midagi kolisema. Kuid tehase soovitus on see, et vahetatakse 120 000 km tagant.