Saab 900i -› T , 1990, realrainer (endine yksheikki (endine ivomets'a masin))
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Kena kena.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7638
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Eriti ilus on klassik just pildistades, ja eriti kui taust on kena valitud! Vt. 2 pilt. See toob eriti ilu esile...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
No ei ole võimalik lihtsalt, et üks vana auto võiks saada igas mõttes korda. Ühe otsa teed ära, pudeneb järgmine. Kuu alguses tegin korda auku vajunud juhiistme, täna käis auto Werneri juures, kus said viimasedki väsinud jupid esisillas uueks. Võiks ju nüüd tehniliselt mõnda aega kõik korras olla, aga ei. Tänasel sõidul kuumaastiku meenutaval tänaval tuli ühtäkki tagant otsast tugevat kolinat. Diagnoos, summuti tripp katki ja pütt peksab vastu kere. Viga küll väike, aga krt ajab närvi ikkagi
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7638
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
No see ongi ju vanade autode võlu; et kogu aeg saad midagi teha ja järjest paremaks. Ja siis võid lihtsalt ümber teha kui arvad, et kõik juba tehtud on. ja kui ka ümber tehtud on, siis võid midagi veel paremaks teha. aga ta sõidab alati ja silmist sära tegelikult ju ei vii miski!
ps:
tegelikult need täna myygisolevad kummitripid ei pea üle aasta- nad tahmastuvad lihtalt ära; samamoodi oli Fb-is kellegi pilt 2.( kaks) aastat vanadest Pirelli rehvidest, mis olid pragunenud nagu mul kodus mõned 15...20 ja 20+ aastat vanas saab 96 rehvid, mis veel sõitagi kannatavd.
Aga võta selle peale üks 7% õlu ja anna juhtimine talle üle ja hommik on jälle happy!
ps:
tegelikult need täna myygisolevad kummitripid ei pea üle aasta- nad tahmastuvad lihtalt ära; samamoodi oli Fb-is kellegi pilt 2.( kaks) aastat vanadest Pirelli rehvidest, mis olid pragunenud nagu mul kodus mõned 15...20 ja 20+ aastat vanas saab 96 rehvid, mis veel sõitagi kannatavd.
Aga võta selle peale üks 7% õlu ja anna juhtimine talle üle ja hommik on jälle happy!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Mootori kokkujooksmine või turbo laiali lendamine ajaks närvi.. aga see on nagu rehvi purunemine.. paratamatud asjaolud See viimane on ilmselt lambipilt sest pole seal masinat kohanud
Külma närvi..
Külma närvi..
Everyday Regular SAAB guy!
Selle nähtuse nimi on Saab Continuum... aitab see, kui absoluutselt kõike justnimelt korda ei tee, kui mingi asi on pidevalt pekkis, siis järgmine asi ei lähe pekki...
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Viimase postitusest on palju aega möödunud ja mõndagi juhtunud. Kevadel ülevaatusele minnes selgus, et hiljaaegu reguleeritud käsipidur jälle ei tööta ja seetõttu sain läbi alles teisel katsel. Sellega lagunemishoog lõppes ja suvi otsa sõitis klassik ühegi tõrketa ringi. Kuna remontida midagi ei olnud, läksin auto välimuse kallale ja lasin klaasid ära toonida. Tuleb tunnistada, et päris hea sai.
Sügise saabudes võtsin välja vana määrdunud ja koledalt rippva lae ning saatsin selle sadulsepa kätte. Ise sõitsin ringi mulle usaldatud ühe teise Saabiga. Täna aga leidus lõpuks aega ja panin Klassiku jälle kokku tagasi. Hea on üle kuu aja jälle sellega sõita. Lagi on ka väga ilus nüüd.
Lähitulevik toob autole uued pidurid. Käsipidurit uuesti seadistades selgitas Trionic välja, et sadulad on läbi. Kuna esipidurid on vanadel 900-l nagunii kehvakesed, lähevad need ka vahetusse 9000 omade vastu.
Lisatud failid
Sügise saabudes võtsin välja vana määrdunud ja koledalt rippva lae ning saatsin selle sadulsepa kätte. Ise sõitsin ringi mulle usaldatud ühe teise Saabiga. Täna aga leidus lõpuks aega ja panin Klassiku jälle kokku tagasi. Hea on üle kuu aja jälle sellega sõita. Lagi on ka väga ilus nüüd.
Lähitulevik toob autole uued pidurid. Käsipidurit uuesti seadistades selgitas Trionic välja, et sadulad on läbi. Kuna esipidurid on vanadel 900-l nagunii kehvakesed, lähevad need ka vahetusse 9000 omade vastu.
Lisatud failid
Kuidas tuvastada tarbijat, mis jääb akut koormama, kui auto ei tööta? Mingi kala on kuskil sees. Eelmisel aastal soetatud aku ei peaks ju ometi nelja päevaga tühjaks minema, eriti kui väljas pole külma ollagi?
Aga vahepeal pole maganud. Saab sõidab igapäevaselt ja peab end päris hästi üleval. Kahe viimase kuu jooksul on teekond paaril korral ka Trionicu töökotta viinud, kus pidurid said põhjaliku uuenduskuuri. Ees aitavad nüüd pidama saada Saab 9000 pidurid. Ka taha said värskemad sadulad käsipiduri pärast. Lisaks said külge uued pidurivoolikud ja vahetusse läksid ka üksjagu piduritorusid ja käsipiduritrossid.
Oma koha leidis ka pikka aega pagasnikus kaasa sõitnud juhi turvavöö vastus. Vana ei lukustunud enam. Selle vahetamine on paras ooper. Kinnituspolt on täpselt käsipiduritrossi all ja muudmoodi seda lahti ei saa, kui tuleb tross vabastada. Nii ma muudkui ootasin ja sõlmisin turvavöösid omavahel, kuniks pidurid ükskord vahetusse läksid.
Nüüd pole muud kui oodata, et kevad ka päriselt saabuks, saaks suverehvid alla koos uute velgedega, mis juba sügisest ootavad. Teha autole hooldus ja nautida sõitu.
Aga vahepeal pole maganud. Saab sõidab igapäevaselt ja peab end päris hästi üleval. Kahe viimase kuu jooksul on teekond paaril korral ka Trionicu töökotta viinud, kus pidurid said põhjaliku uuenduskuuri. Ees aitavad nüüd pidama saada Saab 9000 pidurid. Ka taha said värskemad sadulad käsipiduri pärast. Lisaks said külge uued pidurivoolikud ja vahetusse läksid ka üksjagu piduritorusid ja käsipiduritrossid.
Oma koha leidis ka pikka aega pagasnikus kaasa sõitnud juhi turvavöö vastus. Vana ei lukustunud enam. Selle vahetamine on paras ooper. Kinnituspolt on täpselt käsipiduritrossi all ja muudmoodi seda lahti ei saa, kui tuleb tross vabastada. Nii ma muudkui ootasin ja sõlmisin turvavöösid omavahel, kuniks pidurid ükskord vahetusse läksid.
Nüüd pole muud kui oodata, et kevad ka päriselt saabuks, saaks suverehvid alla koos uute velgedega, mis juba sügisest ootavad. Teha autole hooldus ja nautida sõitu.
Nonii, uued filtrid küljes ja mahlad sees. Ülevaatus ka läbitud, järgmine siis mai 2017. Paistab, et summutaja kummitrippide vahetusest saab ka iga-aastane traditsioon, sai needki uued pandud.
Emotsionaalselt küll mingit soovi ei ole, aga praktilised põhjused sunnivad paraku auto müügi peale mõtlema. Nii et kellel soovi, siis üks heas korras turboklassik otsib uut kodu!
Emotsionaalselt küll mingit soovi ei ole, aga praktilised põhjused sunnivad paraku auto müügi peale mõtlema. Nii et kellel soovi, siis üks heas korras turboklassik otsib uut kodu!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7638
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Auto jõudis mu juurde tagasi. sedakorda käigukasti vahetusse.
Liigset spoolimist viis ühe kasti surmani. Nüüd all juba uus/vana ja sõidab jälle!! esipiduri kettad vajavad vahetamist/treimist.
Aga muidu näeb ikka paganama hea välja ja sõidab ka hästi!!
Liigset spoolimist viis ühe kasti surmani. Nüüd all juba uus/vana ja sõidab jälle!! esipiduri kettad vajavad vahetamist/treimist.
Aga muidu näeb ikka paganama hea välja ja sõidab ka hästi!!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- realrainer
- Postitusi: 89
- Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
- Asukoht: Püssi
- Auto: 900 5-door turbo, 9000 Aero
Tere
leidsin fb rühmitusest "Projektiautod Eestis" müügikuulutuse, kus tõeline pärl sooviti kuupalga vastu vahetada. Klassiku hääl ja minek olid nii võimsad, et muud varianti polnud kui masin õuepeale tuua. Lapsepõlves oli au sõita 900 Turbo Commanderiga, millel oli võõrandamiskeeld, ja peale tema maise teekonna lõppu polnud elu enam endine. Klassiku-pisik ei kadunud selle viie aastaga ja kuna leibkonnas võiks ikkagi föönitatud bensukas olla, millega teatris käia ning maanteedel ennast valge inimesena tunda. Hetkel ootab auto kere- ning remonditöid ja loodan, et kevadel saab ta uue hingamise. Alustan protseduuridega ja tänan eelmiseid omanikke!
leidsin fb rühmitusest "Projektiautod Eestis" müügikuulutuse, kus tõeline pärl sooviti kuupalga vastu vahetada. Klassiku hääl ja minek olid nii võimsad, et muud varianti polnud kui masin õuepeale tuua. Lapsepõlves oli au sõita 900 Turbo Commanderiga, millel oli võõrandamiskeeld, ja peale tema maise teekonna lõppu polnud elu enam endine. Klassiku-pisik ei kadunud selle viie aastaga ja kuna leibkonnas võiks ikkagi föönitatud bensukas olla, millega teatris käia ning maanteedel ennast valge inimesena tunda. Hetkel ootab auto kere- ning remonditöid ja loodan, et kevadel saab ta uue hingamise. Alustan protseduuridega ja tänan eelmiseid omanikke!
Viimati muutis realrainer, E Sept 13, 2021 17:43, muudetud 2 korda kokku.