Saab 900i 1985, Hemi
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Krt, üks neist tundub suurem, kui originaal. Kuigi ma olen näinud tervet sellist laia tiivaga bodykitti kunagi... tootja nimi ei tule meelde ainult... S tähega algas.. Teisest ei saa üldse aru.. viimistlemata ja mõõtkava puudub.
https://www.ebay.ie/itm/SAAB-900-BOOT-S ... Swt0tZeIMn see on odavam..
https://www.ebay.ie/itm/SAAB-900-BOOT-S ... Swt0tZeIMn see on odavam..
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
See suurem on Schussler versioon. Ja miskipärast maksab sellel eesti saidil vähem kui tavaline vaalasaba. Ainuke probleem nende soodsate koopiatega on see, et neid võib olla keeruline paigaldada/istuma saada ja neid on võimatu kvaliteetselt värvida. Kui need pärast värvimist soojas kambris kõverakse ei tõmba, siis aasta jooksul tekivad värvi sisse praod, mullid jms.
Veidi rohkem kui aasta tagasi ostsin endale laiad koopakaared. Üks maaler põhimõtteliselt keeldus nende värvimisest. Teine värvis ära aga eelpool mainitud tulemus on nüüd käes ja ilmselt lähen seda teed, et teen need ise järgi kasutades kvaliteetsemaid materjale.
Veidi rohkem kui aasta tagasi ostsin endale laiad koopakaared. Üks maaler põhimõtteliselt keeldus nende värvimisest. Teine värvis ära aga eelpool mainitud tulemus on nüüd käes ja ilmselt lähen seda teed, et teen need ise järgi kasutades kvaliteetsemaid materjale.
- Hemi
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 49
- Liitunud: K Apr 06, 2016 21:31
- Asukoht:
- Auto: '85 900 3D, '96 9000 Turbo, 07 9-5 Aero
Kevad on kohale jõudnud, ehk on aeg seda kuulutama hakata. Alla said suve pastlad ja kapoti alla tutikas boschi aku.
Talvel hakkas sunburst velgedelt värv kooruma. Nüüd, kui kevadvaheaeg leidus lõpuks piisavalt palju aega, et nad tõsisemalt ette võtta. Pärast poolt nädalat nühkimist ja nühkimist ja vahepeal värvimist ja siis veel nühkimist, on tulemus rahuldav:
Talvel hakkas sunburst velgedelt värv kooruma. Nüüd, kui kevadvaheaeg leidus lõpuks piisavalt palju aega, et nad tõsisemalt ette võtta. Pärast poolt nädalat nühkimist ja nühkimist ja vahepeal värvimist ja siis veel nühkimist, on tulemus rahuldav:
Igal oinal oma Mihklipäev!
- Hemi
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 49
- Liitunud: K Apr 06, 2016 21:31
- Asukoht:
- Auto: '85 900 3D, '96 9000 Turbo, 07 9-5 Aero
Nii, hooaeg on alanud ja kohe häda kaelas.
Saaga algas omapärase tujutsemisega, nimelt olid klassikule vastumeelt vasak kurvid. Igas vasak kurvis suri mootor välja, ringteed olid oi kui lõbusad katsumused.
Kütusepaaki lahates selgus, et kütuse tagasivoolu voolik peaks minema nö. etteande paaki. Sinna ta igatahes ei läinud, vaid tilpnes paagis niisama. Õigesse kohta tagasi panduna, olid vasakkurvid taas sõbrad, ja Raplas viis ummikut vähem.
Kuid ega elu nii lihtne ka olla saa. Läks üks ilus ja vägagi rõõmus nädal mööda ja jälle jama majas. Nüüd jõnksutas ka niisama. Tänud Trionicule, kelle teravad meeled selgitasid murekohaks etteande pumba, ehk ühe kahest kütusepumbast . Huvitav, kas seda süsteemi disaininud tegelased olid toona bensu aurudest sama pilves, kui mina praegu...
Peale pumba vahetust tundub elu taas lill olevat, jääb vaid Saabijumalatele palvetada, et nii ka jääks.
Saaga algas omapärase tujutsemisega, nimelt olid klassikule vastumeelt vasak kurvid. Igas vasak kurvis suri mootor välja, ringteed olid oi kui lõbusad katsumused.
Kütusepaaki lahates selgus, et kütuse tagasivoolu voolik peaks minema nö. etteande paaki. Sinna ta igatahes ei läinud, vaid tilpnes paagis niisama. Õigesse kohta tagasi panduna, olid vasakkurvid taas sõbrad, ja Raplas viis ummikut vähem.
Kuid ega elu nii lihtne ka olla saa. Läks üks ilus ja vägagi rõõmus nädal mööda ja jälle jama majas. Nüüd jõnksutas ka niisama. Tänud Trionicule, kelle teravad meeled selgitasid murekohaks etteande pumba, ehk ühe kahest kütusepumbast . Huvitav, kas seda süsteemi disaininud tegelased olid toona bensu aurudest sama pilves, kui mina praegu...
Peale pumba vahetust tundub elu taas lill olevat, jääb vaid Saabijumalatele palvetada, et nii ka jääks.
Igal oinal oma Mihklipäev!
- Hemi
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 49
- Liitunud: K Apr 06, 2016 21:31
- Asukoht:
- Auto: '85 900 3D, '96 9000 Turbo, 07 9-5 Aero
Olukord on siis selline.
Auto ostust saati on mureks olnud kõrvalistuja poolne mullitav külg. Lahkamise käigus selgus, et originaalvärvile on krunt peale tõmmatud. Seetõttu sai mõlemal küljel tõmmatud saastakiht vabrikukrundini maha. Järgnes pahteldamine. Täis sai pahteldatud külje liistude all olevad augud. Kuna mussi niikuinii kuulan auxi kaudu sai likvideeritud ka antenn.
Kaugelt väljamaalt nimega Saaremaa, sai “sebitud” ka teine iluvõre, 1979.aasta masinalt siis. Vanema klassiku iluvõre, vähemalt minu silmis, on kõvasti kenam ja agressiivsem.
Üks paljudest Kruvi soovitustest oli turboka lisastange värvida kerevärvi. Alguses olin veidi pessimistlik. Tahtsin teha tradistsiooniliseks mustaks. Kuid peale värvimist, kadus ka pessimism. Olles kerevärvi paistab stangelisa palju paremini välja. Ja nibukate asjus pole mõtet vigiseda, need on strukturaalse eesmärgiga. Nüüd on kapott eriti valus pind silmas. Kuna kapott oli nii mõlkis, pinges ja roostes, polnd seda mõtet värvida. Lihtsam on uus kapott soetada.
Kui kedagi värv huvitab, siis nimeks on kvarts pruun ja kood on 129H.
Ja müts maha Kruvi76 ees, et leidis järgmise generatsiooni õpetamiseks aega.
Suvevaheaja algusega tekkis ohtlikult palju aega. Selle asemel, et minna Kanuti aeda kaklema, läksin mina Saabi restaureerima. Aga noorele nolgile anda sprei purk ja tükk liivapaberit ei ole eriti pädev lahendus. Ehk sai ühendust võetud Härra Kruvi76-ga, kelles sai minu mentor järgmiseks kuuks ajaks.Auto ostust saati on mureks olnud kõrvalistuja poolne mullitav külg. Lahkamise käigus selgus, et originaalvärvile on krunt peale tõmmatud. Seetõttu sai mõlemal küljel tõmmatud saastakiht vabrikukrundini maha. Järgnes pahteldamine. Täis sai pahteldatud külje liistude all olevad augud. Kuna mussi niikuinii kuulan auxi kaudu sai likvideeritud ka antenn.
Kaugelt väljamaalt nimega Saaremaa, sai “sebitud” ka teine iluvõre, 1979.aasta masinalt siis. Vanema klassiku iluvõre, vähemalt minu silmis, on kõvasti kenam ja agressiivsem.
Üks paljudest Kruvi soovitustest oli turboka lisastange värvida kerevärvi. Alguses olin veidi pessimistlik. Tahtsin teha tradistsiooniliseks mustaks. Kuid peale värvimist, kadus ka pessimism. Olles kerevärvi paistab stangelisa palju paremini välja. Ja nibukate asjus pole mõtet vigiseda, need on strukturaalse eesmärgiga. Nüüd on kapott eriti valus pind silmas. Kuna kapott oli nii mõlkis, pinges ja roostes, polnd seda mõtet värvida. Lihtsam on uus kapott soetada.
Kui kedagi värv huvitab, siis nimeks on kvarts pruun ja kood on 129H.
Ja müts maha Kruvi76 ees, et leidis järgmise generatsiooni õpetamiseks aega.
Igal oinal oma Mihklipäev!
See iluvõre on aastatest 81-82.79 oli teistsugune.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
No nii hull ka asi veel pole, mingi 3 tk leiaks kohe )), no muidugi mitte sota eest. aga neid on.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
79 turbokatel oli isegi selline võre, muidu enamustel oli teine.
https://griffinmodels.com/the-saab-way/ ... -1979.html
https://griffinmodels.com/the-saab-way/ ... -1979.html
SAAB 900 BOOT SPOILER
https://www.ebay.com/itm/SAAB-900-BOOT- ... yQ&vxp=mtr
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
- Hemi
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 49
- Liitunud: K Apr 06, 2016 21:31
- Asukoht:
- Auto: '85 900 3D, '96 9000 Turbo, 07 9-5 Aero
Kiire 12.klassi tõttu on raske olnd aega leida klassikule. Vahepeal olen jõudnud alustada värvitöid uue kapotiga ja teinud salongi kenamaks. Nimelt, viskas üle vana määrdunud kalts uksepaneelidel. Sai peale tõmmatud hoopis retrom kangas. Riiet valides üritasin hoida pubekalikku värvikirevust maas ja sai valitud hoopis morbiidsema meelelaadsusega kangas. Vähemalt klapib laega. Vahepeal äästasin ära ka ema nahast käekoti, mille säilmed tõmbasin käepidemetele peale.
Igal oinal oma Mihklipäev!
- Hemi
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 49
- Liitunud: K Apr 06, 2016 21:31
- Asukoht:
- Auto: '85 900 3D, '96 9000 Turbo, 07 9-5 Aero
Klassiku sisu läbis taaskord tuuningukuuri. Kõiksepäält sai tehtud keemiline puhastus herr Drazicu poolt. Kena töö kena tulemus. Nüüd on esi istmed sama tooni mis tagumised. Pidevaks pinnuks silmas on olnud imelikud süvendid ustes, loodud justkui liistude jaoks. Kuna saab sinna ei pand mäskit, siis sai ise aretatud ukseliistud.
Lisaks annetas üks kaasklassikufanaatik mulle ka keskkonsooli. Kuna keskkonsooli tagune riie on pärit sinise sisuga klassikust, sai see ületõmmatud sama kaltsuga mis uksepaneelid.
Uuenduse sai ka rool. Algusest saati häirinud iiglamasuur rool, mis koos roolivõimuga teeb juhtimise mannetuks. Olgugi, et ma netist tellisin 3 korda odavama luisi rooli mis oli plaanis ise nahatada, saadeti hoopis uhkem ring. Ei kurda.
Lisaks annetas üks kaasklassikufanaatik mulle ka keskkonsooli. Kuna keskkonsooli tagune riie on pärit sinise sisuga klassikust, sai see ületõmmatud sama kaltsuga mis uksepaneelid.
Uuenduse sai ka rool. Algusest saati häirinud iiglamasuur rool, mis koos roolivõimuga teeb juhtimise mannetuks. Olgugi, et ma netist tellisin 3 korda odavama luisi rooli mis oli plaanis ise nahatada, saadeti hoopis uhkem ring. Ei kurda.
Igal oinal oma Mihklipäev!
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Nii mõneski koolis olid eile-täna lõpuaktused. Ühe kooli juures nägin sellist pilti klassivendadest. Aga siin teemas tuleb nüüd ilmselt 11 kuuline paus.
Vaba tahe, ehk siis paratamatuse tunnetamine.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- Hemi
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 49
- Liitunud: K Apr 06, 2016 21:31
- Asukoht:
- Auto: '85 900 3D, '96 9000 Turbo, 07 9-5 Aero
Viimasest postitusest on möödunud ajateenistus ja ülikooli esimene aasta. Muutund nii mõndagi, kaasaarvatud klassik. Põhimure on pikalt olnud kapott. Mõlk oli kole ning lisaks takistas see üht minu unistust, EMS triipu. Rahuldatud on mõlemad mured. Kapott läigib sama hästi kui külg ning pikki külge jookseb Saabi üks tuntumaid siluette. Minusilmis üks parim "tuuning" mida saab teha 3 ukselisele klassikule on see EMS/SPG(või mis iganes selle õige nimi on) triip. Rõhutab auto parimaid jooni.
Ühtlasi taastasin ära jalgpallikad. Jah nendega saab pitsat lõigata(5 tolli lai velg 1200 kilose tühimassiga autol ), kuid auto ajastutruu ilmega istuvad paremini kui oskaks ettekujutada.
Peab kiitma ka töökindlust. Auto on olnud minu käes nüüdseks 4 aastat. Viimase 2 aasta jooksul on olnud vaja vahetada juhipoolne rooliots ja käimakasti ninas olev mootoripuks. Irooniline, et kahe 9-5 Aero taustal on olnud kõige töökindlam masin just 36.aastat vana klassik, ning seejuures on klassik olnud veel kõige suurema kasutusega!
Samas pean tõdema, et Boschi K-jetronic ikka näksab persest. Ülevaatuse parklas tuleb keerata kütusesegu nii lahja piiripeale, et kohe kohe sureb välja, siis on heitgaasid tublid. Nii kui välja lastakse saab keerata kütusekruvi tubli pool keerdu peale. Samas pean tõdema, et kui Tartu Kesklinna bussipeatuses seisev ökokursakas kirjutab: "su autost tuleb püssipauke ja leeki. ei ole norm", siis sõltumatta päevast on reede tunne. Omapärane on ka eri generatsioonide suhtumine autosse. Üks tiinekaeas kiitis, et "issand ma polegi näind et keegi paneks Nike triibu oma autole. ülikõva", samas Tartu Ülikooli raamatukogu ees, kui lappasin raamatutehunnikut kokku, teatas üks ajalooprofessor möödaminnes, et "harva kohtab tudengeid kes teevad mind nooremaks".
Ühtlasi taastasin ära jalgpallikad. Jah nendega saab pitsat lõigata(5 tolli lai velg 1200 kilose tühimassiga autol ), kuid auto ajastutruu ilmega istuvad paremini kui oskaks ettekujutada.
Peab kiitma ka töökindlust. Auto on olnud minu käes nüüdseks 4 aastat. Viimase 2 aasta jooksul on olnud vaja vahetada juhipoolne rooliots ja käimakasti ninas olev mootoripuks. Irooniline, et kahe 9-5 Aero taustal on olnud kõige töökindlam masin just 36.aastat vana klassik, ning seejuures on klassik olnud veel kõige suurema kasutusega!
Samas pean tõdema, et Boschi K-jetronic ikka näksab persest. Ülevaatuse parklas tuleb keerata kütusesegu nii lahja piiripeale, et kohe kohe sureb välja, siis on heitgaasid tublid. Nii kui välja lastakse saab keerata kütusekruvi tubli pool keerdu peale. Samas pean tõdema, et kui Tartu Kesklinna bussipeatuses seisev ökokursakas kirjutab: "su autost tuleb püssipauke ja leeki. ei ole norm", siis sõltumatta päevast on reede tunne. Omapärane on ka eri generatsioonide suhtumine autosse. Üks tiinekaeas kiitis, et "issand ma polegi näind et keegi paneks Nike triibu oma autole. ülikõva", samas Tartu Ülikooli raamatukogu ees, kui lappasin raamatutehunnikut kokku, teatas üks ajalooprofessor möödaminnes, et "harva kohtab tudengeid kes teevad mind nooremaks".
Viimati muutis Hemi, R Juul 09, 2021 11:41, muudetud 1 kord kokku.
Igal oinal oma Mihklipäev!