Saab 9-3 2.0t 154kw Annyversary Hirsch performance cabrio 9-5LPT
Et loodus tühja kohta ei salli, siis siin on mu järgmine Saabihaiguse etapp. Otsisin pikalt peale Hirschi müümist midagi endale ja üldjoontes oli plaanis juba rootsi minema hakata, aga Rantto pakkus mulle seda ja otsustamiseks läks umbes pool tundi ning siin ta on: mu päris esimene cabrio ja järjekorras 5s Saab.
Sõita ma temaga palju pole saanud, paar kilomeetrit ühel kuumal suvepäeval ja äraütlemata mõnus oli - hetkel seisab veikov juures ja ootab kuni mu kannad kodumaa pinda puutuvad. Mingil põhjusel ta praegu käima jääda ei tahtnud ja arvame et kütusefilter kinni, di kasseti taga asi igatahes polnud. Plaanis veel sidur koos kõige juurdekuuluvaga ära vahetada, võtab üsna ülevalt aga iseenesest sõita sai.
Auto ise tumehall, elektriline nahksisu, katuse kohta võiks öelda, et näeb välja nagu uus, hirschi tarkvaraga 2.0t manuaal kasti otsas, viisakad 17" veljed 215/40 rehvidega.
To do list:
1) sidur + muud juurdekuuluv
2) rihmad/rullid/õli
3) nipetnäpet iluvigu eemaldada talve jooksul
4) Idee on ka sinna vahele teine mootor ehitada - eelmine Hirsch jättis nii kustumatu mulje, et tahaks veel
5) Tagaluugile tiib leida
6) Heliga midagi ette võtta, sest esimesed kõlarid peksavad jubedalt üle ja uksed pigimattida - üsna plekine see sulgumisheli hetkel.
Paar pilti ka:
Sõita ma temaga palju pole saanud, paar kilomeetrit ühel kuumal suvepäeval ja äraütlemata mõnus oli - hetkel seisab veikov juures ja ootab kuni mu kannad kodumaa pinda puutuvad. Mingil põhjusel ta praegu käima jääda ei tahtnud ja arvame et kütusefilter kinni, di kasseti taga asi igatahes polnud. Plaanis veel sidur koos kõige juurdekuuluvaga ära vahetada, võtab üsna ülevalt aga iseenesest sõita sai.
Auto ise tumehall, elektriline nahksisu, katuse kohta võiks öelda, et näeb välja nagu uus, hirschi tarkvaraga 2.0t manuaal kasti otsas, viisakad 17" veljed 215/40 rehvidega.
To do list:
1) sidur + muud juurdekuuluv
2) rihmad/rullid/õli
3) nipetnäpet iluvigu eemaldada talve jooksul
4) Idee on ka sinna vahele teine mootor ehitada - eelmine Hirsch jättis nii kustumatu mulje, et tahaks veel
5) Tagaluugile tiib leida
6) Heliga midagi ette võtta, sest esimesed kõlarid peksavad jubedalt üle ja uksed pigimattida - üsna plekine see sulgumisheli hetkel.
Paar pilti ka:
Viimati muutis 9-5LPT, E Jaan 07, 2019 21:56, muudetud 2 korda kokku.
Kogenud Aeronaut.
Kui sa mulle sellise kuskilt leiad mõistliku hinnaga, siis olen huvitatud - endale meeldib ka Viggeni variant rohkem, aga ega Aerolgi viga pole võrreldes täitsa tavalise 9-3ga.
Kogenud Aeronaut.
Kui Sa suvekokkutulekule Volvoga tulid siis arvasin , et oled varsti lootusetult kadunud Meie seast. Aga jah , EDU Sinule selle projektiga. Kui Volvomehed on kusipääd ja SAABiomanikud pöevad mingit omapärast haigust siis nüüd oled Sina Sairas Kusipää.
See Volvo on mul juba 3s aasta, Saabihaigust see leevendanud pole ja teadupoolest on too ravimatu
Volvo oli mul plaanis maha müüa aga pole ōnnestunud ja ega ausaltöeldes pole neilgi midagi viga - diisel/atm kombo näol ta on mugav vaikne ja üsna nobe igapäeva liikur - ju siis olen jah!
Kogenud Aeronaut.
Täna sai niipalju tehtud, et vahetasin ära kütuse filtri - see oluliselt paremaks midagi ei teinud, seejärel vōtsime Drazicu varuosa Griffinilt bensu pumba ja proovisime seda. Paak alt ära, uus kasutatud pump sisse ja toimib nagu peab. Kell oli selleks ajaks juba pool 2 ja maanteeameti Tartu büroo on ainult 3ni lahti - vutvut Palalt sinna, 25minutiga oli auto ette näidatud ja arvele vōetud - pole elus nii kiiresti läinud. Kindlustuse tegin netis, ülevaatusele minnes oli esiteks too koht kella 15st suletud ja teiseks viskas brakelight failure tule seal ukse ees pōlema ja sellele sekundeeris ka kohe kollane check engine - jäi ülevaatamata, homme ka päev. (Veaks esimese silindri knock, ehk siis tahab ilmselt küünlaid saada)
Sidur jäi vahetamata, aga oootab oma korda, koos muu pudipadiga.
Suur au ja kummardus muidugi Drazicule, Aixxile ja Veikov-le, muidu poleks seda mingi valemiga täna valmis saanud.
Kulude poole pealt:
•sidur ja survelaager 186.-
•bensufilter Kengst 11.30.-
•bensupump - mōned ōlled.
•arvele võtt + kindlustus 3k 229.-
• paagitàis 98 63.48.-
Sõita linnas on huvitav, vaadatakse palju järgi ja keegi Saabihuviline viskas käppa ka Turu-Riia ristis, must sedaan 9-5 356tmx(vist). 160km praeguse seisuga sōidetud, puudust tunnen tuulevōrgust aga ilmselt kannatan selle hooaja ära. Katus peal ei meeldinud absoluutselt maanteel sōita, mu meelest isegi lärmakam kui ilma.
Sōidurōōmu mōttes on see 154kw auto üllatavalt nobe, 3-4da käiguga kasvavad kiirused päris kiiresti teise saja alla.
Pōnevatest asjadest jäi veel silma strutbar nii kapoti all kui ka tagasillas, hirschi tagaamordid, veljed on borbeti toodang, pagasnikus cd-box.
Uus vs vana filter:
Veiko ühe terve käe juhendamisel tegime Aixxiga Saabi terveks.
Sidur jäi vahetamata, aga oootab oma korda, koos muu pudipadiga.
Suur au ja kummardus muidugi Drazicule, Aixxile ja Veikov-le, muidu poleks seda mingi valemiga täna valmis saanud.
Kulude poole pealt:
•sidur ja survelaager 186.-
•bensufilter Kengst 11.30.-
•bensupump - mōned ōlled.
•arvele võtt + kindlustus 3k 229.-
• paagitàis 98 63.48.-
Sõita linnas on huvitav, vaadatakse palju järgi ja keegi Saabihuviline viskas käppa ka Turu-Riia ristis, must sedaan 9-5 356tmx(vist). 160km praeguse seisuga sōidetud, puudust tunnen tuulevōrgust aga ilmselt kannatan selle hooaja ära. Katus peal ei meeldinud absoluutselt maanteel sōita, mu meelest isegi lärmakam kui ilma.
Sōidurōōmu mōttes on see 154kw auto üllatavalt nobe, 3-4da käiguga kasvavad kiirused päris kiiresti teise saja alla.
Pōnevatest asjadest jäi veel silma strutbar nii kapoti all kui ka tagasillas, hirschi tagaamordid, veljed on borbeti toodang, pagasnikus cd-box.
Uus vs vana filter:
Veiko ühe terve käe juhendamisel tegime Aixxiga Saabi terveks.
Viimati muutis 9-5LPT, E Veebr 18, 2019 10:51, muudetud 3 korda kokku.
Kogenud Aeronaut.
Huvitav, et mul kōikidel Saabidel on olnud mingi kiiks, et alati püsikiirushoidja ei taha rakenduda, aga kui kiiruse alla 60 korra lased maanteel siis hakkab toimima - teistel ka nii?
Kahe päevaga 500km maha vuranud, mitte et vaja oleks aga mōnus on ja + poole pealt kiidaks veel tulesid, tundub et nendega on midagi tehtud/uuendatud - kunagise tavalise 9-3 tuled küll nii head polnud.
Lisaks sai eile esimese pesu minu käes, tundub et mingi vahaga on auto üle käidud, maru hästi jooksis vesi pealt maha.
Kahe päevaga 500km maha vuranud, mitte et vaja oleks aga mōnus on ja + poole pealt kiidaks veel tulesid, tundub et nendega on midagi tehtud/uuendatud - kunagise tavalise 9-3 tuled küll nii head polnud.
Lisaks sai eile esimese pesu minu käes, tundub et mingi vahaga on auto üle käidud, maru hästi jooksis vesi pealt maha.
Kogenud Aeronaut.
Siis tuleb edaspidi ikka pidurit vajutada..tonnisel oli hea, enne armatuuris tuled ei kustunud, kui korra pedaali vajutasid.
Uuendasin pisut teemat piltide näol, kaamerat kätte pole võtnud, aga plaanis on üks sügisene shoot teha ikka.
Eedenis
Viktori Trolli käisime ka vaatamas, mis on muide müügis ja julgen soovitada. Hetkel tegeleb minu vana Hirschi taastamisega, hea näha et inimene on hingega asja juures.
Peab ütlema, et esimene auto, millele toonklaasi isegi pole plaanis panna.
Lõpetuseks video 4da käigu kiirendusest, pisut madalalt alustab ja kindlasti saaks kiiremini kiiruse ülesse 3daga, aga ise olen üllatunud, et see 154kw seda niivõrdki edasi veab.
https://www.youtube.com/watch?v=7iXu6Z9 ... e=youtu.be
Uuendasin pisut teemat piltide näol, kaamerat kätte pole võtnud, aga plaanis on üks sügisene shoot teha ikka.
Eedenis
Viktori Trolli käisime ka vaatamas, mis on muide müügis ja julgen soovitada. Hetkel tegeleb minu vana Hirschi taastamisega, hea näha et inimene on hingega asja juures.
Peab ütlema, et esimene auto, millele toonklaasi isegi pole plaanis panna.
Lõpetuseks video 4da käigu kiirendusest, pisut madalalt alustab ja kindlasti saaks kiiremini kiiruse ülesse 3daga, aga ise olen üllatunud, et see 154kw seda niivõrdki edasi veab.
https://www.youtube.com/watch?v=7iXu6Z9 ... e=youtu.be
Kogenud Aeronaut.
Täna saime ülevaatuse puhtalt läbitud, ainuke puudus oli puuduv tulekustuti - as usual. Enne seda said uued NGK margipōhised küünlad ja parktuled/numbrituled pōlema.
Tuulevōrgu paigaldasin ka, ootasin suuremat wow effekti. Tuul enam kuklasse ei puhu, aga salongis ikka on aegajalt keeris.
Ülevaatus: 32.-
4x 5w pirni: 2.-
Küünlad: 28.64.-
Tuulevōrk: hea hind
CD boksi vōin ära müüa, kui kellelgi on selle vastu huvi.
Tuulevōrgu paigaldasin ka, ootasin suuremat wow effekti. Tuul enam kuklasse ei puhu, aga salongis ikka on aegajalt keeris.
Ülevaatus: 32.-
4x 5w pirni: 2.-
Küünlad: 28.64.-
Tuulevōrk: hea hind
CD boksi vōin ära müüa, kui kellelgi on selle vastu huvi.
Viimati muutis 9-5LPT, T Sept 25, 2018 16:00, muudetud 2 korda kokku.
Kogenud Aeronaut.
Sõidu dünaamika on hoopis teine 2.3ga - spidomeetrit vaadates auto nagu liigub, aga mingit wow effekti või sellist istmesse rebimist selle 2 liitrisega mul pole. Pealegi, talv on tulekul ja plaanis nagunii mootor vahelt välja tõsta hoolduseks - kui leian mingi hea hinnaga 2.3T mootori, siis tõstan selle asemele, muul juhul läheb sama 2.0t tagasi ja vahetame Veikov-ga kõikvõimalikud tihendid ja vedelikud ära, vaatame üle õlivanni ja õlivõtturi, just nagu 9000 Aerol sai kunagi tehtud (ja saaks ka asemele mineval mootoril tehtud).
Kogenud Aeronaut.
Täna käisime hoolduslaupäevakul, mina tegin korda udutulede kinnitused ja lähituli sai ka nüüd pōlema ning lisaks on iluvōre must. Kunagi plaanis ka tuled tumedamaks grammikene teha, ilmselt kiletada - lakiga pole head tulemust jäänud eelnevalt.
Kogenud Aeronaut.