SAAB 900 1989, MadisM
Tere!
Mõtlesin, et lisan ka oma "projekti" siia
Sain selle Saab põhimõtteliselt sünnipäevaks, kuna endisel omanikul ei olnud aega sellega tegelda. Ta küll seisis paar aastat, aga peale garaasi valmimist mõtlesin, et oleks aeg nüüd see käsile võtta. Kahjuks eelnevast õnnetust seisukorrast ei märganud pilte teha, aga esimesed pildid tegin nüüd peale keretööde tegemist.
Kindlasti paljudele ei meeldi mu valitud värviskeem jne, aga ise olen väga rahul.
Värviks sai valitud Subaru 2015 Hyper Blue ja kuna meeldib selline retro valge katus, siis sai ka seda teed mindud.
Mootori osas on veel otsad lahtised, aga eks aeg näitab, kuigi augusti alguseks peab auto valmis saama.
Mõtlesin, et lisan ka oma "projekti" siia
Sain selle Saab põhimõtteliselt sünnipäevaks, kuna endisel omanikul ei olnud aega sellega tegelda. Ta küll seisis paar aastat, aga peale garaasi valmimist mõtlesin, et oleks aeg nüüd see käsile võtta. Kahjuks eelnevast õnnetust seisukorrast ei märganud pilte teha, aga esimesed pildid tegin nüüd peale keretööde tegemist.
Kindlasti paljudele ei meeldi mu valitud värviskeem jne, aga ise olen väga rahul.
Värviks sai valitud Subaru 2015 Hyper Blue ja kuna meeldib selline retro valge katus, siis sai ka seda teed mindud.
Mootori osas on veel otsad lahtised, aga eks aeg näitab, kuigi augusti alguseks peab auto valmis saama.
- Manused
-
- IMG_0017 2.JPG (454.95 KiB) Vaadatud 10324 korda
-
- IMG_7714 2.JPG (460.78 KiB) Vaadatud 10324 korda
Tere üle pika aja!
Asjad siis niikaugele jõudnud, et auto sõidab ja on täitsa legaalne ka. Auto sain valmis kõigest 12h enne tähtaega. Aga praegu pikalt ei viitsi kirjutada ja panen paar telefoniga tehtud pilti. Kunagi kirjutan pikemalt ja paremate piltidega kui on!!
Päikest.
Asjad siis niikaugele jõudnud, et auto sõidab ja on täitsa legaalne ka. Auto sain valmis kõigest 12h enne tähtaega. Aga praegu pikalt ei viitsi kirjutada ja panen paar telefoniga tehtud pilti. Kunagi kirjutan pikemalt ja paremate piltidega kui on!!
Päikest.
- Manused
-
- IMG_6544.jpg (438.48 KiB) Vaadatud 10009 korda
-
- IMG_6543.jpg (469.42 KiB) Vaadatud 10009 korda
-
- IMG_6539.jpg (469.06 KiB) Vaadatud 10009 korda
Tere,
vahepeal siis niipalju, et autoga juba läbi uhatud vist terve Eesti, kuna lihtsalt kutsub sõitma. Teepeale ka pole jätnud ja anomaaliaid pole isegi esinenud. Ainuke asi mida veermiku juures ise ei remontinud, oli roolilatt ja see on uuesti tilkuma hakanud
16. veebruar oli siis see saatuslik päev, kui sai auto lumehangest välja otsida ja töökotta veetud. Sellele järgnes paar päeva lammutamist ja asjadele peale kirjutamist ja jäi keretöösi ootama. 3.aprill vedasin auto minema ja 4. juuni sain tagasi. Ise ei hakanud tegema, kuna pole nii palju kogemust ja ei tahtnud hakata käkki kokku keerama, ja targem vist oligi. Kuna see kes tegi, arvestast et kulub 2 nädalat, aga läks hoopis kuu. Et tööd rohkem kui arvatud. Remondiplekke üritasin ise nii palju sebida kui suutsin. Ainult et esimesi tiibasid ei raatsinud osta, kuna ühest kohtas leitsin ainult ja siis oli ka hind mingi 250£ 1tk vist, aga osavad poisid tegid tagumistest remondiplekkidest uued esimesed tiiva ääred. Ja läbi ta oli mädanenud sealt nagu ikka. Kõik tiivad, tagumised rattakoopad salongi poole läbi mädanenud, ukse servad, aku alus, jne jne. Kellel klassikuga kokku puutumist olnud, on vast näinud.
Veermiku poolele panin nii palju asju kui sain uusi. Pidurid olid õnneks enne seisma jäämist nn uued pandud, ehk taastatud, need lasin ainult ära värvida nüüd. Mootoriga ei jõudnudki midagi ette võtta, sest aega nappis. Sai ainult uue plokikaane tihendi ja pärast CO aparaadi küljes häälestuse. Üllatavalt hästi töötab ja näitajad said ka ikka väga head.
Salongile sai keemiline tehtud ja ripplagi sai ka uue katte, aga kuna see hirmus hall mulle ei meeldinud, siis tuli kõik must. Pealegi sobib ülejäänud mustade ja punaste tükkidega salongis kokku. See hall oligi veidi võõrkeha.
Nüüd oleks ikka hirmasasti vaja turbo mootorit ja Aero Kitti, seega äkki oskab/teab keegi soovitada kus saab neid vb isegi veidi haruldasi tükke
Vähe lihtsamatest asjadest oleks vaja pidurisilindrit hetkel, kuna vahepeal kuidagi veidralt võtavad. Ja kindlasti oleks vaja leida juhi uksele see klaasi servas olev veekumm vms, et vesi ukse sisse ei jookseks, sest praegune on ikka täitsa kutu.
Talvel võiks talle heliisolatsiooni ka sisse pookida, oleks veel vaiksem.
vahepeal siis niipalju, et autoga juba läbi uhatud vist terve Eesti, kuna lihtsalt kutsub sõitma. Teepeale ka pole jätnud ja anomaaliaid pole isegi esinenud. Ainuke asi mida veermiku juures ise ei remontinud, oli roolilatt ja see on uuesti tilkuma hakanud
16. veebruar oli siis see saatuslik päev, kui sai auto lumehangest välja otsida ja töökotta veetud. Sellele järgnes paar päeva lammutamist ja asjadele peale kirjutamist ja jäi keretöösi ootama. 3.aprill vedasin auto minema ja 4. juuni sain tagasi. Ise ei hakanud tegema, kuna pole nii palju kogemust ja ei tahtnud hakata käkki kokku keerama, ja targem vist oligi. Kuna see kes tegi, arvestast et kulub 2 nädalat, aga läks hoopis kuu. Et tööd rohkem kui arvatud. Remondiplekke üritasin ise nii palju sebida kui suutsin. Ainult et esimesi tiibasid ei raatsinud osta, kuna ühest kohtas leitsin ainult ja siis oli ka hind mingi 250£ 1tk vist, aga osavad poisid tegid tagumistest remondiplekkidest uued esimesed tiiva ääred. Ja läbi ta oli mädanenud sealt nagu ikka. Kõik tiivad, tagumised rattakoopad salongi poole läbi mädanenud, ukse servad, aku alus, jne jne. Kellel klassikuga kokku puutumist olnud, on vast näinud.
Veermiku poolele panin nii palju asju kui sain uusi. Pidurid olid õnneks enne seisma jäämist nn uued pandud, ehk taastatud, need lasin ainult ära värvida nüüd. Mootoriga ei jõudnudki midagi ette võtta, sest aega nappis. Sai ainult uue plokikaane tihendi ja pärast CO aparaadi küljes häälestuse. Üllatavalt hästi töötab ja näitajad said ka ikka väga head.
Salongile sai keemiline tehtud ja ripplagi sai ka uue katte, aga kuna see hirmus hall mulle ei meeldinud, siis tuli kõik must. Pealegi sobib ülejäänud mustade ja punaste tükkidega salongis kokku. See hall oligi veidi võõrkeha.
Nüüd oleks ikka hirmasasti vaja turbo mootorit ja Aero Kitti, seega äkki oskab/teab keegi soovitada kus saab neid vb isegi veidi haruldasi tükke
Vähe lihtsamatest asjadest oleks vaja pidurisilindrit hetkel, kuna vahepeal kuidagi veidralt võtavad. Ja kindlasti oleks vaja leida juhi uksele see klaasi servas olev veekumm vms, et vesi ukse sisse ei jookseks, sest praegune on ikka täitsa kutu.
Talvel võiks talle heliisolatsiooni ka sisse pookida, oleks veel vaiksem.
- Manused
-
- Zenitiga retrokas
- Photo25_23A.jpg (595.46 KiB) Vaadatud 9687 korda
-
- DSC03398.jpg (318.53 KiB) Vaadatud 9687 korda
-
- DSC03374.jpg (324.07 KiB) Vaadatud 9687 korda
-
- DSC03339-2.jpg (326.72 KiB) Vaadatud 9687 korda
-
- DJI_0835.jpg (317.08 KiB) Vaadatud 9687 korda
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Väga ilus klassik, valge katus, see eristub täiega, tubli töö.
Aga veljed võiks miskit muud olla, kisub sinna bemmarite kanti ... muidugi on see minu isiklik arvamus.
Aga veljed võiks miskit muud olla, kisub sinna bemmarite kanti ... muidugi on see minu isiklik arvamus.
Väline aknatihend täiesti saadaval: http://www.skandix.de/en/spare-parts/bo ... r/1020978/
Kunagi sai sealt endalegi tellitud, sobib hästi.
Muidu ilus masin sul!
Kunagi sai sealt endalegi tellitud, sobib hästi.
Muidu ilus masin sul!
Tegelikult see cross spoke stiil pole niisama valitud, sest turbo klassikud tulid sama stiili velgedega mingil hetkel, aga need ainult 15" ja 16" vist. Kuldne lihtsalt tundus sinisega sobivam.
Nagu ei olegi osanud niimoodi vaadata sealt. Aga aitäh ja juba tellisin äraKT100 kirjutas: ↑E Okt 01, 2018 23:10Väline aknatihend täiesti saadaval: http://www.skandix.de/en/spare-parts/bo ... r/1020978/
Kunagi sai sealt endalegi tellitud, sobib hästi.
Muidu ilus masin sul!
https://www.instagram.com/p/BoEed3egFt7 ... 8k9n3czs3i
päris äge