Saab 9-3 Cabrio UK, 1999, overspeed
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Salongifilter oli parasjagu lehesodi täis (filter uuena on valget värvi )
Puhastasin lehtedest, puhastasin veeäravoolukanali, ja uus filter paika.
Puhastasin lehtedest, puhastasin veeäravoolukanali, ja uus filter paika.
Viimati muutis overspeed, E Okt 16, 2017 6:24, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Leian, et auto näeb palju ilusam välja, kui tal on küljes udu-tuled.
Varuosa-kataloogi järgi, on 9-3'l ja 9-5'l samad udutuled ... vähemasti varuosakood on sama.
9-5'st oli mul üle 3 katkiste körvadega udutuld. Suutsin leida ülesse vaid kaks ... önneks kummagi poole oma (parempoolsel olin suutnud 9-5'ga ühel korralikul talvel lumekamakasse söites köik kolm körva puruks söita).
Kuna stange kenasti eest ära, siis oli hea rahulik uusi kinnitusi nuputada udutuledele originaalkinnituste asemele.
Nokitsesin ja nikerdasin 1mm (oli vist 1mm) plekist vajaliku kujuga ja asendiga uued kinnitused, mis liim-silikooniga ka lambi külge liimitud said, osad ka kruvidega fikseeritud, teistel jällegi ümer-ääre-pöörav ots ... olenes vöimalusest.
Lisaks panin ka ülesse kaabli-kinnitus kröpsu kummalegi, no igaks juhuks.
Vasem-poolsel oli önneks vaid üks körv ää murdunud:
Parem-poolsel, nagu ülal mainisin, oli pisut rohkem nuputamist. Kuid külge ta kenasti sai:
Varuosa numbreid:
Varuosa-kataloogi järgi, on 9-3'l ja 9-5'l samad udutuled ... vähemasti varuosakood on sama.
9-5'st oli mul üle 3 katkiste körvadega udutuld. Suutsin leida ülesse vaid kaks ... önneks kummagi poole oma (parempoolsel olin suutnud 9-5'ga ühel korralikul talvel lumekamakasse söites köik kolm körva puruks söita).
Kuna stange kenasti eest ära, siis oli hea rahulik uusi kinnitusi nuputada udutuledele originaalkinnituste asemele.
Nokitsesin ja nikerdasin 1mm (oli vist 1mm) plekist vajaliku kujuga ja asendiga uued kinnitused, mis liim-silikooniga ka lambi külge liimitud said, osad ka kruvidega fikseeritud, teistel jällegi ümer-ääre-pöörav ots ... olenes vöimalusest.
Lisaks panin ka ülesse kaabli-kinnitus kröpsu kummalegi, no igaks juhuks.
Vasem-poolsel oli önneks vaid üks körv ää murdunud:
Parem-poolsel, nagu ülal mainisin, oli pisut rohkem nuputamist. Kuid külge ta kenasti sai:
Varuosa numbreid:
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Hiljem, kui stange ees oli ja udutuledel juhtmed küljes, testisin neid ka ... jah pölevad, kuid ei jää pölema. Toimivad vaid hetkel, kui esiudutulede lülitit all hoian ... ooot, aga seal on hoopis 2 tagatulede lülitit. Selge siis, peab muretsema esiudukate lüliti, sest too töötab "on-off" stiilis, mitte "push" nupuna.
Viimati muutis overspeed, P Okt 07, 2018 1:56, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Tagumine pagassilogo oli ära pleekinud/kulunud. Päris öige kumerusega uut ma ei leidnud.
Otsustasin panna asemele kunagit vanale sinisele 9-5'le tema vötmehoidja järgi tellitud pisut omapärasemad embleemid.
Tookord sai neid vöetud kolm tükki, seega üks oli veel üle. Mööt sobis ja paika ta läks, elastne olles vöttis ta kumeruse kenasti omaks:
Otsustasin panna asemele kunagit vanale sinisele 9-5'le tema vötmehoidja järgi tellitud pisut omapärasemad embleemid.
Tookord sai neid vöetud kolm tükki, seega üks oli veel üle. Mööt sobis ja paika ta läks, elastne olles vöttis ta kumeruse kenasti omaks:
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Kapotiall ringi sobrades avastasin, et Charge Air Bypass Valve voolik on täitsa pude ja löhki. Vahetasin selle ... endise laternatepesu voolikuga, mille olin eemaldanud just süsteemist. Polnud muud käepärast vötta. Hiljem panen korraliku uue.
Kirjeldus:
Varuosakoodid:
Testisöitu tehes ei toimi miskit mootoril öieti. Kui söites gaasipedaal järsku maha lasta, siis kukuvad mootori pöörded liialt alla, allapoole tühikäigu nominaali. Mida suurematelt pööretelt gaas lahti lasta, seda rohkem nad alla tühikäigu kukuvad ... niiet mootor ka välja sureb. Kui kuskilt 2000 rpm kandist tulla, siis jääb vaevu-vaevu puterdama kuid suudab tühikäigu nominaliseerida löpuks.
Ons kellelgi kohe varrukast vötta vea pöhjus ?
Vöi on mul miskit voolikud lahti läinud kapoti all tööd tehes ... ?
Kirjeldus:
Varuosakoodid:
Testisöitu tehes ei toimi miskit mootoril öieti. Kui söites gaasipedaal järsku maha lasta, siis kukuvad mootori pöörded liialt alla, allapoole tühikäigu nominaali. Mida suurematelt pööretelt gaas lahti lasta, seda rohkem nad alla tühikäigu kukuvad ... niiet mootor ka välja sureb. Kui kuskilt 2000 rpm kandist tulla, siis jääb vaevu-vaevu puterdama kuid suudab tühikäigu nominaliseerida löpuks.
Ons kellelgi kohe varrukast vötta vea pöhjus ?
Vöi on mul miskit voolikud lahti läinud kapoti all tööd tehes ... ?
Viimati muutis overspeed, P Okt 07, 2018 1:57, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Käisin uusi piduriklotse väheke sisse töötamas (ehk siis ka eelmises postituses kirjeldatud testi-söidul):
Hetkel on remont-töödeks aeg otsas. Ootab kuni järgmise korrani:
Hetkel on remont-töödeks aeg otsas. Ootab kuni järgmise korrani:
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Vajaks nöu.
Mootor ei tööta tühikäigul öieti, tuterdab palju. Probleem oli ka siis, kui gaasi järsult maha lasin, suri üldse välja sest tühikäik ei rakendunud piisavalt kiiresti. Kui gaas vaikselt maha lasta, siis jäi tühikäigul tööle.
Vötsin maha tühikäigu servomootori, puhastasin break cleaneriga niipalju kui sain seest ning panin tagasi. Kontrollisin vaakumvoolikud.
Nüüd enam hetkel välja ei sure, kui gaas maha lasta, kuid tühikäik tuterdab ikka liialt. Samuti kui körgemaid pöördeid hoida, siis on kuulda samuti mootorist jönksude läbikäimist. Kui gaasi vajutada ja pöördeid ülesse tuuritada, siis körv ebatavalisust ei registreeri.
Ons kellelgi soovitust, milles viga ?
Proovisin teha ka tühikäigust video, kuid heli telefonil seda ei kajasta edasi nagu lootsin, tuterdamist on näha vaid voolikute vibreerimisest.
video
Mootor ei tööta tühikäigul öieti, tuterdab palju. Probleem oli ka siis, kui gaasi järsult maha lasin, suri üldse välja sest tühikäik ei rakendunud piisavalt kiiresti. Kui gaas vaikselt maha lasta, siis jäi tühikäigul tööle.
Vötsin maha tühikäigu servomootori, puhastasin break cleaneriga niipalju kui sain seest ning panin tagasi. Kontrollisin vaakumvoolikud.
Nüüd enam hetkel välja ei sure, kui gaas maha lasta, kuid tühikäik tuterdab ikka liialt. Samuti kui körgemaid pöördeid hoida, siis on kuulda samuti mootorist jönksude läbikäimist. Kui gaasi vajutada ja pöördeid ülesse tuuritada, siis körv ebatavalisust ei registreeri.
Ons kellelgi soovitust, milles viga ?
Proovisin teha ka tühikäigust video, kuid heli telefonil seda ei kajasta edasi nagu lootsin, tuterdamist on näha vaid voolikute vibreerimisest.
video
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Tühikäigu tuterdus söitmist hetkel ei seganud ning paar päeva sai nauditud söitmist.
Kui taas garaazis, otsustasin vaadata, kas saaks hüdrosilindrid katusel korda. Mölemad viienda kaare omadel sääretihendid jooksevad palju ja üks peasilinder samuti. Kuna aga nende mahavött on suht tüütu, siis proovin köik 4 tk ää teha.
Samuti vajavad kohendamist tagumised polstrid.
Kui taas garaazis, otsustasin vaadata, kas saaks hüdrosilindrid katusel korda. Mölemad viienda kaare omadel sääretihendid jooksevad palju ja üks peasilinder samuti. Kuna aga nende mahavött on suht tüütu, siis proovin köik 4 tk ää teha.
Samuti vajavad kohendamist tagumised polstrid.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Ühel polstril on lahti tüübli plastik ja kumeruse peno. Teisepool on katki mölemad ülemised kinnitustüüblid.
Lahti tulnud asjad liimin kinni, tüüblid tellin uued.
Näha on, et need on maas käinud. Peno on proovitud kahepoolse teibiga tagasi panna, tüüblid on vigastatud vale eemaldusega.
Lahti tulnud asjad liimin kinni, tüüblid tellin uued.
Näha on, et need on maas käinud. Peno on proovitud kahepoolse teibiga tagasi panna, tüüblid on vigastatud vale eemaldusega.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Samuti on ka näha, et silindrid on maas käinud, kuna völli fikseerimis splindid on valesti tagasi pandud.
Vötan silindrid maha ja proovin lekke asjus korda saada.
ps: silindrid on mittelahtivöetavad aka kokku pressitud. Netist otsides leiab ka, et uusi eriti ei müüda, kuid taastatud küll, kus siis tihendiosa lahti treitud ja uus pea mansetiga tehtud. Eks ma pea sama tegema.
Vötan silindrid maha ja proovin lekke asjus korda saada.
ps: silindrid on mittelahtivöetavad aka kokku pressitud. Netist otsides leiab ka, et uusi eriti ei müüda, kuid taastatud küll, kus siis tihendiosa lahti treitud ja uus pea mansetiga tehtud. Eks ma pea sama tegema.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Tagumiste polstrite jaoks tellisin uued tüüblid, lahtiolnud osad liimisin. Nüüd kenasti loksuvabalt paikas.
Paigaldasin hüdraulikasilindritele uued mansetid ning toimib katus taas, lekkevabalt. Sisse läks öli Chevron Rando HDZ 32.
Kel rohkem huvi, kuidas vahetasin ja mis silindrite otstes on, täpsemalt ja detailselt saab lugeda siit. Saab 9-3 CV hydraulic cylinders fix. Saab 9-3 CV katuse hüdraulika remont.
Möni video ka:
Saab 9-3 (9400) /900NG convertible CV roof/ soft top system/mechanism opening:
Katus maha video
Saab 9-3 900NG convertible CV roof soft top system mechanism closing:
Katus peale video
Hetkel naudin söitu, muud hoolded tulevikupoole.
Tegemist jaguks veel palju. Kas ka köigel mötet ... aeg näitab.
Paigaldasin hüdraulikasilindritele uued mansetid ning toimib katus taas, lekkevabalt. Sisse läks öli Chevron Rando HDZ 32.
Kel rohkem huvi, kuidas vahetasin ja mis silindrite otstes on, täpsemalt ja detailselt saab lugeda siit. Saab 9-3 CV hydraulic cylinders fix. Saab 9-3 CV katuse hüdraulika remont.
Möni video ka:
Saab 9-3 (9400) /900NG convertible CV roof/ soft top system/mechanism opening:
Katus maha video
Saab 9-3 900NG convertible CV roof soft top system mechanism closing:
Katus peale video
Hetkel naudin söitu, muud hoolded tulevikupoole.
Tegemist jaguks veel palju. Kas ka köigel mötet ... aeg näitab.
Viimati muutis overspeed, E Jaan 01, 2024 16:42, muudetud 4 korda kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Pakuti, et vana seisnud kütuses vöib viga olla. Eks ta oli ju üle poole aasta seisnud. Viga aga selles ei olnud. Vahetasin kütuse kuid köik jäi samaks.
Loputan korra kütusesüsteemi igaks juhuks puhtaks ka, ehk muudab miskit paremaks.
Söitmist ise-enesest ei sega, kuid körva riivab, kui tühikäigul olla.
Arrogance diminishes wisdom !
Katuse hüdraulika remont on küll super teostusega!
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Auto seisis niisama, otsustasin taas sellega tegelda.
Küljepeeglite reguleerimine ei toiminud. Vötsin nupu lahti ning nägin, et oksiid on seal oma töö teinud. Üks reguleerimisvarrastest on juba poole lühem kui olema peaks.
Teise Saabi karbist leidsin tagavara lüliti. Tollel on küll see tagurdamise lisa-nupp, kuid töö-funktsiooni see ei sega sellel autol. Paika ta sobis. Parrastevaliku nupp on küll tagurpidi toimega, kuid see pisiasi ei sega kasutust, ei hakanud juhtmeid ringi töstma.
Avastasin ka, et suvega on pihta saanud esimene parempoolne amort, mis nüüdseks mahladest tühi. Vajab vahetust.
Küljepeeglite reguleerimine ei toiminud. Vötsin nupu lahti ning nägin, et oksiid on seal oma töö teinud. Üks reguleerimisvarrastest on juba poole lühem kui olema peaks.
Teise Saabi karbist leidsin tagavara lüliti. Tollel on küll see tagurdamise lisa-nupp, kuid töö-funktsiooni see ei sega sellel autol. Paika ta sobis. Parrastevaliku nupp on küll tagurpidi toimega, kuid see pisiasi ei sega kasutust, ei hakanud juhtmeid ringi töstma.
Avastasin ka, et suvega on pihta saanud esimene parempoolne amort, mis nüüdseks mahladest tühi. Vajab vahetust.
Viimati muutis overspeed, P Okt 07, 2018 2:13, muudetud 2 korda kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Muretsesin autole pisut puuduvaid ja tagavaraosi, mitte et mul neid köiki kohe vaja oleks.
Tagavara-ratta alla sai vastav penoplast. Nüüd on ratas öigel körgusel ja pagassimatt taas kena sile.
Esi-udutuledel nüüd öige lüliti, saan neid kasutada.
Puudu oli mul veljevöti. Vaja teda oleks ikkagit, kui teel ratas vahetust vajaks. Saadu on paksema varrega kui originaal, kuid lehtnoaga pisut löikamist ja olemas omal kohal ka seegi:
Alternatiivne Pioneer makk ei meeldinud mulle köige enam tema väikeste nuppude pärast ja ka seetöttu, et roolinupud sellega ei toimi. Sain originaalmaki CD-mängijaga asemele:
Hiljem avastasin, et esi-uste kölarid ei toimi. Samas ma ei tea, kas need ka Pioneermakiga toimisid, sest seda kasutanud ma pole. Hiljem uurin asja, kas üldse kölarid ustes reaalselt ka olemas on ja kui, siis kuhu signaal kaob.
Ei toimi veel ka antenni väljakerimine. Seda asja peaks ka uurima, kust oma signaali saab, kas mehhanism üldse töökorras jne. Kui kellelgi tuttav mure antenniga, andke teada, kergendab mul aega.
Tagavara-ratta alla sai vastav penoplast. Nüüd on ratas öigel körgusel ja pagassimatt taas kena sile.
Esi-udutuledel nüüd öige lüliti, saan neid kasutada.
Puudu oli mul veljevöti. Vaja teda oleks ikkagit, kui teel ratas vahetust vajaks. Saadu on paksema varrega kui originaal, kuid lehtnoaga pisut löikamist ja olemas omal kohal ka seegi:
Alternatiivne Pioneer makk ei meeldinud mulle köige enam tema väikeste nuppude pärast ja ka seetöttu, et roolinupud sellega ei toimi. Sain originaalmaki CD-mängijaga asemele:
Hiljem avastasin, et esi-uste kölarid ei toimi. Samas ma ei tea, kas need ka Pioneermakiga toimisid, sest seda kasutanud ma pole. Hiljem uurin asja, kas üldse kölarid ustes reaalselt ka olemas on ja kui, siis kuhu signaal kaob.
Ei toimi veel ka antenni väljakerimine. Seda asja peaks ka uurima, kust oma signaali saab, kas mehhanism üldse töökorras jne. Kui kellelgi tuttav mure antenniga, andke teada, kergendab mul aega.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Uurisin edasi seda tühikäigu tuterdust. Hakkasin ükshaaval komponente välistama.
DI kasseti viga pole.
Tühikäigu seguklapi viga ei ole.
Lambda ... hapniku andur (Oxygen Sensor), ei tea ju selle väärtustest midagi, kuna pole kunagi varem kokku puutunud. Nr1 pendeldab 0 ja 0,7 V vahel, nii pidavatki tegema 0,3 ja 0,7V vahel, mo juhul nullile lähemal kuna segu pole ka reaalselt ju öige.
Aga see, et nr2 üldse ühenduses pole ... kas vöib see vea pöhjus olla ?
DI kasseti viga pole.
Tühikäigu seguklapi viga ei ole.
Lambda ... hapniku andur (Oxygen Sensor), ei tea ju selle väärtustest midagi, kuna pole kunagi varem kokku puutunud. Nr1 pendeldab 0 ja 0,7 V vahel, nii pidavatki tegema 0,3 ja 0,7V vahel, mo juhul nullile lähemal kuna segu pole ka reaalselt ju öige.
Aga see, et nr2 üldse ühenduses pole ... kas vöib see vea pöhjus olla ?
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Vast ikka mitte, sest teist polegi olemas, ei ole andurit ega pistikut.
Leidsin ülesse vanadest aegadest järele jäänud sinise 9-5 andurid, proovin korra üht neist asemele.
Arrogance diminishes wisdom !
Antenni signaal on nö remote juhe makil(tavaliselt sinine) uuri et see oleks auto pistikuga ikka ühendatud( jäân vastuse võlgu milline juhe, kuid vana maki peal peaks skeem olemas olema)overspeed kirjutas: ↑P Okt 07, 2018 1:39
Hiljem avastasin, et esi-uste kölarid ei toimi. Samas ma ei tea, kas need ka Pioneermakiga toimisid, sest seda kasutanud ma pole. Hiljem uurin asja, kas üldse kölarid ustes reaalselt ka olemas on ja kui, siis kuhu signaal kaob.
Ei toimi veel ka antenni väljakerimine. Seda asja peaks ka uurima, kust oma signaali saab, kas mehhanism üldse töökorras jne. Kui kellelgi tuttav mure antenniga, andke teada, kergendab mul aega.
Esiukse kõlarid toimivad lâbi eraldi vôimendi(maki taga must, ümmargune pistik) jârelturu makil sa seda vóimendit vist tööle ei saa, lihtsam panna kolmeribalised filtrid vahele ja vóimendi minema visata(loe mulle maha müüa )
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Panin seda sinist seal tähele küll, läks makki pistikuga.saabu14jr kirjutas: ↑E Okt 08, 2018 15:14Antenni signaal on nö remote juhe makil(tavaliselt sinine) uuri et see oleks auto pistikuga ikka ühendatud( jäân vastuse võlgu milline juhe, kuid vana maki peal peaks skeem olemas olema)overspeed kirjutas: ↑P Okt 07, 2018 1:39
Hiljem avastasin, et esi-uste kölarid ei toimi. Samas ma ei tea, kas need ka Pioneermakiga toimisid, sest seda kasutanud ma pole. Hiljem uurin asja, kas üldse kölarid ustes reaalselt ka olemas on ja kui, siis kuhu signaal kaob.
Ei toimi veel ka antenni väljakerimine. Seda asja peaks ka uurima, kust oma signaali saab, kas mehhanism üldse töökorras jne. Kui kellelgi tuttav mure antenniga, andke teada, kergendab mul aega.
Esiukse kõlarid toimivad lâbi eraldi vôimendi(maki taga must, ümmargune pistik) jârelturu makil sa seda vóimendit vist tööle ei saa, lihtsam panna kolmeribalised filtrid vahele ja vóimendi minema visata(loe mulle maha müüa )
Maki taga pistikut ümmargust nägin ... arvasin et see on auto-telefoni jaoks. Pista sinna ei osand miskit, ei sobrand kättpidi armatuuris ka rohkem, et ümarat pistikut leida ... uurin uuesti. Küllapet järelturu makil (mille ma ju välja viskasin) seda siis ei kasutatud. Proovin originaalil taas ühendada.
Tänud info eest.
Arrogance diminishes wisdom !
Ahaa, lugesin valesti, arvasin et vahetasid originaali pioneeri vastu, siis tasub uurida kas sul üldse ukses kõlarid on. Valgustusega vaata sisse, kui kôlarit ei mârka siis pole mótwt otsida ka vóimendi juhet
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Panin siis ühe neist (tolle, millel sama pistik on) paika. Lamda anduri vötit pidin aint poest vahepeal ostmas käima.
Muutused: No tühikäik läks ühtlasemaks küll, kuid päris ideaalne ta pole aka veeklaasi mootori peal ikka ei hoia veel.
Too andur polnud muidugit 9-3 jaoks vist möeldud, vöi on tal miskit viga soojendusahelas. Armatuuri hakkas koha andma Check Engine, mis ütles et anduri soojendusahela vool on vale (vist oli vähe).
Tech2-ga vaadates püsis Lamda anduri pinge nüüd kenasti 0,8V kantis, mis peaks siis ütlema et AFR (Air Fuel Ratio) on 14 kandis, peaks ju sobima.
Soojendusahelal jah mA vähem kui teisega.
Hetkel rohkemat otsida ei oskagit. Kas osta öige uus andur vöi jätta mingiks ajaks nii. CE söitu ju ei sega otseselt.
Programmeerisin seal ka SID-i, oli tal US seal valikus, panin EU. Peale seda kadus listist O2S 2 (Oxygen Sensor No2), kuna mul ju reaalselt seda ka pole olemas.
Quote: I have too long dominated the conversation. What are your thoughts on the matter?
Arrogance diminishes wisdom !