Müüjate suhtes skeptiline aga leidsin kaks universaali - paluks nõu. Auto leitud.
-
- Postitusi: 80
- Liitunud: R Jaan 02, 2015 10:42
- Asukoht:
- Auto: 2004 9-3 2.0; 2010 9-5NG; 1994 9000; 2004 9-3 2,2Tid; 2008 9-3 TTiD Aero
http://www.auto24.ee/used/2742165
http://www.auto24.ee/used/2935347
Pigem ma muidugi kokkuostjate pakkumisi ei vaataks aga universaalkerega 9-3'sid ei liigu just palju..
Kõige skandaalsem automüüja ka muidugi ühe pilgupüüdjaga: https://www.okidoki.ee/item/saab-9-3-si ... 0/7948621/
Lisaks üks siis veel: https://www.okidoki.ee/item/saab-9-3/7917402/
http://www.auto24.ee/used/2935347
Pigem ma muidugi kokkuostjate pakkumisi ei vaataks aga universaalkerega 9-3'sid ei liigu just palju..
Kõige skandaalsem automüüja ka muidugi ühe pilgupüüdjaga: https://www.okidoki.ee/item/saab-9-3-si ... 0/7948621/
Lisaks üks siis veel: https://www.okidoki.ee/item/saab-9-3/7917402/
Viimati muutis annakas77, L Okt 13, 2018 8:01, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 80
- Liitunud: R Jaan 02, 2015 10:42
- Asukoht:
- Auto: 2004 9-3 2.0; 2010 9-5NG; 1994 9000; 2004 9-3 2,2Tid; 2008 9-3 TTiD Aero
Foorum on samuti üle vaadatud. Sooviks on uuema kerega 9-3 ja neid hakkas siin silma vaid 1. viewtopic.php?f=13&t=23207
Ka sellega tegelen aga küsimus oli pigem tingitud puhvri loomiseks.
Ka sellega tegelen aga küsimus oli pigem tingitud puhvri loomiseks.
No kuidas ainult üks?
Siin ju veel: viewtopic.php?f=13&t=21168
Siin ju veel: viewtopic.php?f=13&t=21168
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1974
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Kui kütusekulu oluline, siis TurboX pole vast kõige parem valik.caarel kirjutas: ↑R Okt 05, 2018 17:55No kuidas ainult üks?
Siin ju veel: viewtopic.php?f=13&t=21168
-
- Postitusi: 464
- Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
- Asukoht: Iru
- Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
- Kontakt:
Saan sulle pakkuda oma Aero TTiD, aga hind on ka kõrgem kui need mis valisidannakas77 kirjutas: ↑R Okt 05, 2018 11:19http://www.auto24.ee/used/2742165
http://www.auto24.ee/used/2935347
Pigem ma muidugi kokkuostjate pakkumisi ei vaataks aga universaalkerega 9-3'sid ei liigu just palju..
Kõige skandaalsem automüüja ka muidugi ühe pilgupüüdjaga: https://www.okidoki.ee/item/saab-9-3-si ... 0/7948621/
Lisaks üks siis veel: https://www.okidoki.ee/item/saab-9-3/7917402/
Lõppkokkuvõttes on odavam osta pisut kallimalt mõne foorumlase auto, kui suvaliselt hangeldajalt. Et hangeldajalt hea auto saada, peab ikka väga palju õnne olema. Mina ostsin turu keskmise või isegi keskmisest kõrgema hinnaga müügiplatsilt auto ja olen aasta jooksul peaaegu teise auto hinna selle alla pannud.ebuprofen kirjutas: ↑R Okt 05, 2018 19:17Saan sulle pakkuda oma Aero TTiD, aga hind on ka kõrgem kui need mis valisidannakas77 kirjutas: ↑R Okt 05, 2018 11:19http://www.auto24.ee/used/2742165
http://www.auto24.ee/used/2935347
Pigem ma muidugi kokkuostjate pakkumisi ei vaataks aga universaalkerega 9-3'sid ei liigu just palju..
Kõige skandaalsem automüüja ka muidugi ühe pilgupüüdjaga: https://www.okidoki.ee/item/saab-9-3-si ... 0/7948621/
Lisaks üks siis veel: https://www.okidoki.ee/item/saab-9-3/7917402/
-
- Postitusi: 80
- Liitunud: R Jaan 02, 2015 10:42
- Asukoht:
- Auto: 2004 9-3 2.0; 2010 9-5NG; 1994 9000; 2004 9-3 2,2Tid; 2008 9-3 TTiD Aero
Milline pakkuda on? Ja mis hinnaga?ebuprofen kirjutas: ↑R Okt 05, 2018 19:17Saan sulle pakkuda oma Aero TTiD, aga hind on ka kõrgem kui need mis valisidannakas77 kirjutas: ↑R Okt 05, 2018 11:19http://www.auto24.ee/used/2742165
http://www.auto24.ee/used/2935347
Pigem ma muidugi kokkuostjate pakkumisi ei vaataks aga universaalkerega 9-3'sid ei liigu just palju..
Kõige skandaalsem automüüja ka muidugi ühe pilgupüüdjaga: https://www.okidoki.ee/item/saab-9-3-si ... 0/7948621/
Lisaks üks siis veel: https://www.okidoki.ee/item/saab-9-3/7917402/
Inimesed tihti unustavad, et küttekulu pole auto puhul ainuke kulu. Pigem võib selle väikese lisa kopika ja korraliku autopuhul parema kombo saada. Suuremal mootoril ju rohkem jõudu ja suurem tõonäolisus, et saanud igapäevaselt vähem piitsa.vmaster kirjutas: ↑R Okt 05, 2018 18:18Kui kütusekulu oluline, siis TurboX pole vast kõige parem valik.caarel kirjutas: ↑R Okt 05, 2018 17:55No kuidas ainult üks?
Siin ju veel: viewtopic.php?f=13&t=21168
Everyday Regular SAAB guy!
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Ära targuta. Diisli ja neliveolise 2,8 v6 mootori kütusekulu vahe ei ole kopikas.que kirjutas: ↑R Okt 05, 2018 21:49Inimesed tihti unustavad, et küttekulu pole auto puhul ainuke kulu. Pigem võib selle väikese lisa kopika ja korraliku autopuhul parema kombo saada. Suuremal mootoril ju rohkem jõudu ja suurem tõonäolisus, et saanud igapäevaselt vähem piitsa.vmaster kirjutas: ↑R Okt 05, 2018 18:18Kui kütusekulu oluline, siis TurboX pole vast kõige parem valik.caarel kirjutas: ↑R Okt 05, 2018 17:55No kuidas ainult üks?
Siin ju veel: viewtopic.php?f=13&t=21168
-
- Postitusi: 384
- Liitunud: R Sept 25, 2015 10:18
- Asukoht: Ciudad de Estonia
- Auto: BMW 428i F36 M-Sport 2014
Tõsijutt! Foorumlase käest ostes Sa vähemalt tead, mida saad. Enamused peavad siin autopäevikut e. logi. Isegi ostsin kaks, tänaseks müüdud, Saabi foorumlaste käest.
Auto head tervist ei garanteeri mitte üksnes kallis hind, vaid ka müüja taust. Siinsed foorumlased on aga kõik sort of “family”.
Auto head tervist ei garanteeri mitte üksnes kallis hind, vaid ka müüja taust. Siinsed foorumlased on aga kõik sort of “family”.
.::A SAAB is an animal with a thousand adjustments::.
Teeme nii.. Loe mu jutt nüüd veelkord läbiRon24 kirjutas: ↑L Okt 06, 2018 3:32Ära targuta. Diisli ja neliveolise 2,8 v6 mootori kütusekulu vahe ei ole kopikas.que kirjutas: ↑R Okt 05, 2018 21:49Inimesed tihti unustavad, et küttekulu pole auto puhul ainuke kulu. Pigem võib selle väikese lisa kopika ja korraliku autopuhul parema kombo saada. Suuremal mootoril ju rohkem jõudu ja suurem tõonäolisus, et saanud igapäevaselt vähem piitsa.vmaster kirjutas: ↑R Okt 05, 2018 18:18Kui kütusekulu oluline, siis TurboX pole vast kõige parem valik.caarel kirjutas: ↑R Okt 05, 2018 17:55No kuidas ainult üks?
Siin ju veel: viewtopic.php?f=13&t=21168
Teemaks.. Küte vs muud kulud.
Everyday Regular SAAB guy!
-
- Postitusi: 80
- Liitunud: R Jaan 02, 2015 10:42
- Asukoht:
- Auto: 2004 9-3 2.0; 2010 9-5NG; 1994 9000; 2004 9-3 2,2Tid; 2008 9-3 TTiD Aero
Absoluutselt nõus sellega, et eelistaks foorumlase masinat. AGA neid tõesti liigub paraku vähe Olen viimase paari diisliga nii ämbrisse astunud, et remondiarved on silmanägemise ära võtnud. Ka 2010 NG oli üks õnnetusehunnik. See on kuidagi saanud mu saatuseks, et ostan, remondin ja müün siis peaaegu, et pärispäris hea auto maha. Hetkel on lihtsalt tõesti see mööda maad tuuritamine sedaanu ja koeraga nii ära visanud, et universaal tundub ainuke lahendus.
Selline nööp jäi täna veel silma: http://www.auto24.ee/used/2948595
Kuna mul on au natuke Troosti Madist teada, siis on ta seekord abiks, et saaksin kõik mitte-nii-väga-head-valikud juba eos välja praakida.
Üldse olen täheldanud, et hoolimata margist, on enamus 2005+ aasta universaalid diiselmootoriga
Selline nööp jäi täna veel silma: http://www.auto24.ee/used/2948595
Kuna mul on au natuke Troosti Madist teada, siis on ta seekord abiks, et saaksin kõik mitte-nii-väga-head-valikud juba eos välja praakida.
Üldse olen täheldanud, et hoolimata margist, on enamus 2005+ aasta universaalid diiselmootoriga
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Turbo X-i kõik kulud on suuremad kui tavalisel diislil.que kirjutas: ↑L Okt 06, 2018 9:59Teeme nii.. Loe mu jutt nüüd veelkord läbiRon24 kirjutas: ↑L Okt 06, 2018 3:32Ära targuta. Diisli ja neliveolise 2,8 v6 mootori kütusekulu vahe ei ole kopikas.que kirjutas: ↑R Okt 05, 2018 21:49Inimesed tihti unustavad, et küttekulu pole auto puhul ainuke kulu. Pigem võib selle väikese lisa kopika ja korraliku autopuhul parema kombo saada. Suuremal mootoril ju rohkem jõudu ja suurem tõonäolisus, et saanud igapäevaselt vähem piitsa.vmaster kirjutas: ↑R Okt 05, 2018 18:18Kui kütusekulu oluline, siis TurboX pole vast kõige parem valik.caarel kirjutas: ↑R Okt 05, 2018 17:55No kuidas ainult üks?
Siin ju veel: viewtopic.php?f=13&t=21168
Teemaks.. Küte vs muud kulud.
-
- Postitusi: 80
- Liitunud: R Jaan 02, 2015 10:42
- Asukoht:
- Auto: 2004 9-3 2.0; 2010 9-5NG; 1994 9000; 2004 9-3 2,2Tid; 2008 9-3 TTiD Aero
Nonii, poisid ja tüdrukud. Sõelale on jäänud kaks autot. Väga erinevad. Üks siis siit leitud elemendi oma: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2904046 ja teine auto24 leitud: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... e1d5f4086b
Alustan siis sellest, et mu esimene Saab oli 2.0 atm bensukas. AInukesed kulud olid hooldused. 2010NG 9-5 ja praegune 2.2 9-3 said mõlemad mõnuga remonti - need siis diislid. Selsamal põhjusel olengi ma diisli suhtes väga skeptiliseks muutunud. Sõidud kulgevad enamvähem nii, et E-R Kristiine-Peetri, ja tagasi. Nädalavahetustel mõnikord pikem, Kuusalu ots.
Elemendi auto pluss on muidugi väljalaskeaasta ja ilmselt ka Saabiklubilisele omaselt hooldatud masin, bensukas on aga Eesti taustaga ja läbisõit on imeväike.
Kuna ise olen Tallinnas, oleks diisli niisama vaatamaminek selline..poolpidune värk ja sel juhul tahaks ju muidugi autoga kohe tagasi sõita Tallinnas on lihtne, sõidad Troosti kontrollima.
Diisel on muidugi ökom aga selle tulu korvavad remondiarved väga edukalt..
Otseselt nii ei ole, et täna pean valiku tegema aga selle nädala jooksul tahaks midagi ära otsustada.. See postitus pole kuidagi selleks, et kellegi auto suhtes mingit otsest kriitikat oodata vaid paluks reaalset nõu - mis on siiski igas mõttes teie valik nr 1
Alustan siis sellest, et mu esimene Saab oli 2.0 atm bensukas. AInukesed kulud olid hooldused. 2010NG 9-5 ja praegune 2.2 9-3 said mõlemad mõnuga remonti - need siis diislid. Selsamal põhjusel olengi ma diisli suhtes väga skeptiliseks muutunud. Sõidud kulgevad enamvähem nii, et E-R Kristiine-Peetri, ja tagasi. Nädalavahetustel mõnikord pikem, Kuusalu ots.
Elemendi auto pluss on muidugi väljalaskeaasta ja ilmselt ka Saabiklubilisele omaselt hooldatud masin, bensukas on aga Eesti taustaga ja läbisõit on imeväike.
Kuna ise olen Tallinnas, oleks diisli niisama vaatamaminek selline..poolpidune värk ja sel juhul tahaks ju muidugi autoga kohe tagasi sõita Tallinnas on lihtne, sõidad Troosti kontrollima.
Diisel on muidugi ökom aga selle tulu korvavad remondiarved väga edukalt..
Otseselt nii ei ole, et täna pean valiku tegema aga selle nädala jooksul tahaks midagi ära otsustada.. See postitus pole kuidagi selleks, et kellegi auto suhtes mingit otsest kriitikat oodata vaid paluks reaalset nõu - mis on siiski igas mõttes teie valik nr 1
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9³ Aero 154KW
- Kontakt:
Mul on neid 9-3SS 2.0 bensukaid kokku neli olnud (129KW, 154KW, 110KW ja 154KW). Kahel olen pidanud vahetama vaakumpumpasid, ühel süütepoole, ühel mässasin tagumiste piduritega, teisel kliimaga. Kaks võtsid õli, kaks ei võtnud. Kõikide läbisõidud olid kuskil 200K - 280K vahel. Õli on võtnud 154KW versioonid, üks USA variant, teine Aero (see on mul ka praegu). Istmed on kõigil katki läinud, automaatide dünaamika on pigem kehv.
Kahel on olnud 13 kõlariga stereo, teistel 7 kõlariga versioon. 13 kõlariga on veidike parem, aga 9-5 Harman Kardon on kordades parem.
Võrreldes 2004 9-5 Aeroga on nad koostöökvaliteedilt üsnagi kehvad, salong kipub nagisema, värv kulub nuppudelt maha ja tagumiste koobaste ülemised ääred ei pea me kliimale vastu. Juhitavus kurvides on parem.
Kas ma endale veel sõitmiseks ostaks, pigem vist ei, naisele on need rohkem meeldinud, kui 9-5.
Kahel on olnud 13 kõlariga stereo, teistel 7 kõlariga versioon. 13 kõlariga on veidike parem, aga 9-5 Harman Kardon on kordades parem.
Võrreldes 2004 9-5 Aeroga on nad koostöökvaliteedilt üsnagi kehvad, salong kipub nagisema, värv kulub nuppudelt maha ja tagumiste koobaste ülemised ääred ei pea me kliimale vastu. Juhitavus kurvides on parem.
Kas ma endale veel sõitmiseks ostaks, pigem vist ei, naisele on need rohkem meeldinud, kui 9-5.
www.madalvee.com
Kogemuste jagamise mõttes:
http://www.auto24.ee/used/2950183
Täisvarustuses bensiiniAero. Käisin seda suvel vaatamas ja oli vahepeal sama müüja erinevate kuulutuste näol ja hinda langetades reinkarneerunud (mitte midagi müüja kohta halba öelda tahtes, peaks olema tubli ja aus isik). Praeguse kuulutuse kohta ei tea, telefoninumber vist pole enam sama.
Kuna hinnasoov oli kõrge (maksis toona 6000) ja mulle hakkas diisliidee siiski meeldima, siis minust jäi ta ostmata ja ostueelse kontrollita. Visuaalselt oli mäletamistmööda viisakas (kuigi avariiajalugu on päris korralik) ja proovisõit läks mõnusalt.
Kahtlustan, et need autod on juba sellises eas, kus kulude osas hakkab rohkem hakkab rolli mängima see, kuidas konkreetse auto eest on hoolt kantud, mitte tingimata bensiini või diiselmootori omapärad.
http://www.auto24.ee/used/2950183
Täisvarustuses bensiiniAero. Käisin seda suvel vaatamas ja oli vahepeal sama müüja erinevate kuulutuste näol ja hinda langetades reinkarneerunud (mitte midagi müüja kohta halba öelda tahtes, peaks olema tubli ja aus isik). Praeguse kuulutuse kohta ei tea, telefoninumber vist pole enam sama.
Kuna hinnasoov oli kõrge (maksis toona 6000) ja mulle hakkas diisliidee siiski meeldima, siis minust jäi ta ostmata ja ostueelse kontrollita. Visuaalselt oli mäletamistmööda viisakas (kuigi avariiajalugu on päris korralik) ja proovisõit läks mõnusalt.
Kahtlustan, et need autod on juba sellises eas, kus kulude osas hakkab rohkem hakkab rolli mängima see, kuidas konkreetse auto eest on hoolt kantud, mitte tingimata bensiini või diiselmootori omapärad.
-
- Postitusi: 80
- Liitunud: R Jaan 02, 2015 10:42
- Asukoht:
- Auto: 2004 9-3 2.0; 2010 9-5NG; 1994 9000; 2004 9-3 2,2Tid; 2008 9-3 TTiD Aero
Selle auto kohta on mul kogu vajaminev info olemas ja kõik peale hinna ongi okei Eks võtan asja rahulikult ja kogun seni, kuni õige auto leian. Seni käin ja piilun ikka portaale.paulk kirjutas: ↑K Okt 10, 2018 21:07Kogemuste jagamise mõttes:
http://www.auto24.ee/used/2950183
Täisvarustuses bensiiniAero. Käisin seda suvel vaatamas ja oli vahepeal sama müüja erinevate kuulutuste näol ja hinda langetades reinkarneerunud (mitte midagi müüja kohta halba öelda tahtes, peaks olema tubli ja aus isik). Praeguse kuulutuse kohta ei tea, telefoninumber vist pole enam sama.
Kuna hinnasoov oli kõrge (maksis toona 6000) ja mulle hakkas diisliidee siiski meeldima, siis minust jäi ta ostmata ja ostueelse kontrollita. Visuaalselt oli mäletamistmööda viisakas (kuigi avariiajalugu on päris korralik) ja proovisõit läks mõnusalt.
Kahtlustan, et need autod on juba sellises eas, kus kulude osas hakkab rohkem hakkab rolli mängima see, kuidas konkreetse auto eest on hoolt kantud, mitte tingimata bensiini või diiselmootori omapärad.
Aga just see hooldamise ja kulumise ja kuluda-laskmise teema ongi minu jaoks selle bensiini/diisli valiku väga suhteliseks muutnud. 88kw diisel laideti maha, sellest saan ka aru. 132kw on ju aga kahe turboga ja pidi juba tunduvalt parem variant olema. Segadust ongi palju. Võib-olla on mul lihtsalt sattunud seni väga õnnetud autod? Tean väga paljusid autojuhte, kes sõidavad samas vahekorras linna ja mnt trassi nagu mina. Diislitega. Ja probleeme ei ole.
Võta siis kinni, eks.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Saan aru, et diisliga paar korda mööda näppe saanud kuid hoolikalt kontrollida ja norm kohas remontida ei tohiks probleeme tekkida.
Paulk kuidas on oma TTiD masinaga rahul oled? Performance vs kulu?
Eesti/Rootsist tulnud auto vaenlane on rooste...
Eelarve on muidugi paigas kuid mõtlemisainet.
Tartus pakkuda:
2008a Vector SC valge TTiD MAN 4K
2008a Aero SC must TTiD aut 5,5k
2011a Aero SC must TTiD Hirsch MAN 5,5k
Paulk kuidas on oma TTiD masinaga rahul oled? Performance vs kulu?
Eesti/Rootsist tulnud auto vaenlane on rooste...
Eelarve on muidugi paigas kuid mõtlemisainet.
Tartus pakkuda:
2008a Vector SC valge TTiD MAN 4K
2008a Aero SC must TTiD aut 5,5k
2011a Aero SC must TTiD Hirsch MAN 5,5k
Viimati muutis rantto, N Okt 11, 2018 9:19, muudetud 1 kord kokku.