DPF, EGR kontroll 2018 maist ja EU direktiiv
- melka
- Postitusi: 229
- Liitunud: E Apr 17, 2006 20:08
- Asukoht:
- Auto: Saab 9-5 NG Aero, Saab 9-5 Aero, Saab 9000 Aero, Saab 9000
Nagu näha siis on päris palju näiteid kus autod läbivad ilma tahmafiltrita ülevaatuse ja ei mingit probleemi ja ka nii et autoomanik ise ei teagi et tahmafilter on eemaldatud. On mul selline kogemus olemas
Aga see kehtima hakkanud määrus külvab vaid paanikat ja muud ei midagi, sest reaalne elu on midagi muud.
Ehk siis ülevaatus punktidel on päris keeruline tuvastada kas tahmafilter on töökorras või mitte.
Aga see kehtima hakkanud määrus külvab vaid paanikat ja muud ei midagi, sest reaalne elu on midagi muud.
Ehk siis ülevaatus punktidel on päris keeruline tuvastada kas tahmafilter on töökorras või mitte.
Viimati muutis melka, K Okt 31, 2018 20:50, muudetud 3 korda kokku.
Endal sma teema et autol oli DPF eemaldatud aga müüja seda mulle ei öelnud. Usun et ost oleks jäänud sooritamata. Kindlasti lasen millalgi uue paigaldada, või siis ostan mõne teise auto kus see küljes.
Võib küll tunduda õli tulle valamisena, kuid spetsialistid teavad, et diisel põleb puhtalt ja kogu see saaste ja co2 teema on vaid raha tegemine (loe: majanduses raha liigutamise elavdamine). Silmaga näed tossu ja võid pika aja peale korjata ka peotäie musta puru, kuid sama võid teha ka bensukaga.
Juba vana akadeemik ütles, et saastekvoodid pole muud kui rahamasin. Loodus vajab co2 toimimiseks. Loodetavasti see jabur olukord muutub, sest Austraalias tehakse õhust püütud CO2'st juba kütust ja härrad pakkusid, et kui mõni riik soovib, nad tulevad ja imevad selle ära ja teevad kütuseks. Suudavad ka negatiivi ajada. Mida olekski vaja, et see saastemüüt murda. Ei räägi siin Hiina tööstuslinnadest. Arusaadavalt ei soovi ma nõukaaegset Kundat tagasi.
Oli valida, kas investeerida mitusada raha, et auto kiiremini ja ökomalt liikuma saada või investeerida 1000+ raha (tahmafilter + kat + töö), et "roheline" olla. Jah see paarsada vajas kohe lisa, sest intercooleri voolikud andsid mõlemad kohe alla (suured augud sees). Mis oli aga jabur, et kummivoolikud olid sama kallid kui silikoonid (mitte hiina) Samuti tuli kohe ilmsiks vigane turbo solenoid.
Naudin ilma EGRita, ilma tahmafiltrita topeltturboga dislat, millele on 154kw peale tuunitud (originaalis 132kw). EGR on kinni füüsiliselt ja välja progetud, tahmakas on seest ilusasti tühjaks tehtud (koputades pole tühi). Väike pahvakas musta tuleb peale linnasõitu esimesel korralikul vajutamisel. Möödasõidud ja kiirendused lustakad. Ülevaatused läbitud. Kütusekulu 90ga maanteel 3.9 - 4.1 L/100km. Kombineeritud linnaga 6L/100km kanti.
Jabur on see, et vanad dislad võivad edasi tossata linna vahel, aga euro6 masinad peavad kõik tossu ära hoidma ja seda kloorihaisu levitama
Juba vana akadeemik ütles, et saastekvoodid pole muud kui rahamasin. Loodus vajab co2 toimimiseks. Loodetavasti see jabur olukord muutub, sest Austraalias tehakse õhust püütud CO2'st juba kütust ja härrad pakkusid, et kui mõni riik soovib, nad tulevad ja imevad selle ära ja teevad kütuseks. Suudavad ka negatiivi ajada. Mida olekski vaja, et see saastemüüt murda. Ei räägi siin Hiina tööstuslinnadest. Arusaadavalt ei soovi ma nõukaaegset Kundat tagasi.
Oli valida, kas investeerida mitusada raha, et auto kiiremini ja ökomalt liikuma saada või investeerida 1000+ raha (tahmafilter + kat + töö), et "roheline" olla. Jah see paarsada vajas kohe lisa, sest intercooleri voolikud andsid mõlemad kohe alla (suured augud sees). Mis oli aga jabur, et kummivoolikud olid sama kallid kui silikoonid (mitte hiina) Samuti tuli kohe ilmsiks vigane turbo solenoid.
Naudin ilma EGRita, ilma tahmafiltrita topeltturboga dislat, millele on 154kw peale tuunitud (originaalis 132kw). EGR on kinni füüsiliselt ja välja progetud, tahmakas on seest ilusasti tühjaks tehtud (koputades pole tühi). Väike pahvakas musta tuleb peale linnasõitu esimesel korralikul vajutamisel. Möödasõidud ja kiirendused lustakad. Ülevaatused läbitud. Kütusekulu 90ga maanteel 3.9 - 4.1 L/100km. Kombineeritud linnaga 6L/100km kanti.
Jabur on see, et vanad dislad võivad edasi tossata linna vahel, aga euro6 masinad peavad kõik tossu ära hoidma ja seda kloorihaisu levitama
-
- Postitusi: 319
- Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
- Asukoht: Tartu
- Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast
See kes ütleb lihtsalt lause, et "CO2 on vaja looduse toimimiseks", pole asjast päris hästi aru saanud - vett on sul ka vaja, et elada, kuid ühel hetkel upud ära, kui seda liiga palju saab, aga see selleks...
EGR (ja kat) ei mõjuta dislal mitte CO2 kogust, vaid hoopis igasugu lämmastikoksiidide kogust, mis on väga otseselt mürgised, mitte nagu CO2, mis iseenesest mürgine polegi.
Ning DPF püüab kinni ka peenemad osakesed kui "kiirendamise must". Nähtav tahm settib kiiresti ja ei tule suures osas läbi ka salongi õhu filtrist, kuid peenosakesed, mis DPFi jäävad, tuleksid sulle lihtsalt tuppa.
Ja ei ole jabur, et vanu autosid (vahet pole kas diisel või bents) jõuga pressi alla ei saadeta, jabur on see, et neid jõuga kordusülevaatusele ei saadeta, kui musta tahmalondiga vahele jäädakse. Lisaks, jabur on ka see, kui DPF, EGR ja katalüsaator tavaliikluse autol meelega ära võetakse.
Kahjuks on ülevaatus selles mõttes puudulik, et kõike lihtsalt ei saa mõõta ning nii saabki sahkerdada.
EGR (ja kat) ei mõjuta dislal mitte CO2 kogust, vaid hoopis igasugu lämmastikoksiidide kogust, mis on väga otseselt mürgised, mitte nagu CO2, mis iseenesest mürgine polegi.
Ning DPF püüab kinni ka peenemad osakesed kui "kiirendamise must". Nähtav tahm settib kiiresti ja ei tule suures osas läbi ka salongi õhu filtrist, kuid peenosakesed, mis DPFi jäävad, tuleksid sulle lihtsalt tuppa.
Ja ei ole jabur, et vanu autosid (vahet pole kas diisel või bents) jõuga pressi alla ei saadeta, jabur on see, et neid jõuga kordusülevaatusele ei saadeta, kui musta tahmalondiga vahele jäädakse. Lisaks, jabur on ka see, kui DPF, EGR ja katalüsaator tavaliikluse autol meelega ära võetakse.
Kahjuks on ülevaatus selles mõttes puudulik, et kõike lihtsalt ei saa mõõta ning nii saabki sahkerdada.
Räägi mulle lähemalt oma 154kW saamisest
Topicusse tagasi tulemiseks, on ka minult DPF väljas ja võtsin ta ise aprillis arvele ning läbisin üv puhtalt Tuleb lihtsalt enne üv korralikult puhtaks vajutada torud
Üldiselt pole pointi seda dislat väga tuunida. Üle 120km/h hakkab kütusekulu lähenema jube bensuka omale. Saksas bahni peal pole tal mõtet vist üldse. Rohkem selline säästuliikur kuni 110km/h
Tuning tehti ühe korralikuma tunningupesa poolt. Asjalikud poisid. Aitasid hiljem turbo korralikult pöördesse ajada, et ikka viimane softist kätte saada. Leiti üles ka viga mille kohta 2 saabidega tegelevast kohast ei osanud midagi peale raha küsimise teha, et nad olla ikkagi oma aega kulutanud
Tuning tehti ühe korralikuma tunningupesa poolt. Asjalikud poisid. Aitasid hiljem turbo korralikult pöördesse ajada, et ikka viimane softist kätte saada. Leiti üles ka viga mille kohta 2 saabidega tegelevast kohast ei osanud midagi peale raha küsimise teha, et nad olla ikkagi oma aega kulutanud
Kiirteel sõites (160-180km/h) näitab keskmist kulu 12,5 L/km, olen bensiini Saabiga näinud suuremaid numbreid.
See DPF ongi ju möeldud tahma (kanserogeense = mürgise NO ühenditega rikastatud tahma)kinnipüüdmiseks. Loomulikult iga asi saab ükskord otsa ja on vaja uuega vahetada. Kui kiiresti aga otsa saab ehk söltub ikkagi mootori tööst. Tööautodena nii EURO2 kui EURO6 mootoriga veokid. Vanema heitgaasides tahma ei näe kuid silmad paneb kipitama ikka , uuema heitgaase aga hinga rahulikult sisse , mingi hapu löhn ainult tunda , ei kipita silmad ega aja köhima - järelikult on ikka vahe kas toksiline vöi mitte.
Ka see EGR on toimiv kuid kõik algabki mootori ja toitesüsteemi hooldusest. Odav solkkütus ka veel lisaks ja häving ongi sündinud. See 1.9 TID vöi TTID on möeldud eelköige säästlikuks kulgemiseks. Sellisest mikromootorist 150 KW välja kiskuda käib ainult heitgaaside tahmasisalduse arvelt. Kui soovid pea 2 t kaaluva söiduautoga kiirendusvöistlusele minna siis peab korralik bensinimootor raamivahel olema mil Etanoolisoft ECUsse kirjutatud , vöi siis 3 l diisel mil vöimsusvaru rohkem. Kui aga auto hooldamiseks raha ei jätku vöib 30 eur eest jalgratta osta ja sellega väga ökoloogiliselt ringi vändata.
Ka see EGR on toimiv kuid kõik algabki mootori ja toitesüsteemi hooldusest. Odav solkkütus ka veel lisaks ja häving ongi sündinud. See 1.9 TID vöi TTID on möeldud eelköige säästlikuks kulgemiseks. Sellisest mikromootorist 150 KW välja kiskuda käib ainult heitgaaside tahmasisalduse arvelt. Kui soovid pea 2 t kaaluva söiduautoga kiirendusvöistlusele minna siis peab korralik bensinimootor raamivahel olema mil Etanoolisoft ECUsse kirjutatud , vöi siis 3 l diisel mil vöimsusvaru rohkem. Kui aga auto hooldamiseks raha ei jätku vöib 30 eur eest jalgratta osta ja sellega väga ökoloogiliselt ringi vändata.
Väidaks just vastupidist, et diisel on oluliselt ökonoomsem just kiiremal sõidul. Suvel Poola (Lodz) - Sloveenia (Maribor) päevane kiirtee sõit 850 km koos u tunnise liiklusummikuga , keskm kiirus 106 km/h, keskm kulu 6,0 L/100 km. Signum 1,9D aut.caarel kirjutas: ↑K Okt 31, 2018 21:43Üldiselt pole pointi seda dislat väga tuunida. Üle 120km/h hakkab kütusekulu lähenema jube bensuka omale. Saksas bahni peal pole tal mõtet vist üldse. Rohkem selline säästuliikur kuni 110km/h
Tuning tehti ühe korralikuma tunningupesa poolt. Asjalikud poisid. Aitasid hiljem turbo korralikult pöördesse ajada, et ikka viimane softist kätte saada. Leiti üles ka viga mille kohta 2 saabidega tegelevast kohast ei osanud midagi peale raha küsimise teha, et nad olla ikkagi oma aega kulutanud
Hetkekulu näit 147 kmh juures 6,8 L/100km. 140kmh juures oli 6 ümber.
- Manused
-
- IMG_9462.JPG (301.53 KiB) Vaadatud 8265 korda
Mootori aju programmeerimine peale tahmafiltri eemaldust ning diisli tuuning softid. dpfoff@hot.ee , 51 üheksa 82816
-
- Postitusi: 431
- Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
- Asukoht: Haapsalu
- Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.
Kas mõni tark teab, mitut kraadi on vaja mootori temperatuuri, et dpf põletus toimuma hakkaks. Et kas õhtal olev termostaat võib rikkuda dpf filtri töötsükli?
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
Alates 80-90 kraadi juurest hakkab Tech manuaalset regenereerimist lubalma.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Mingist ajast on mul meeles et 1,9D DPF regeneratsioon hakkab toimuma kui mootori temp on vähemalt 70*C ja sõiduki kiirus üle 60 km/h. Seega kui sul temostaat vigane (lahti kogu aeg), siis talvisel ajal mootori temp 70*C-ni ei jõua ja DPF enaast tühjendama ei saa hakata.
Mootori aju programmeerimine peale tahmafiltri eemaldust ning diisli tuuning softid. dpfoff@hot.ee , 51 üheksa 82816
Käisin eile ülevaatusel ja ülevaatuse mees rääkis, et veebruarist hakatakse EURO6 masinatel DPFi olemasolu läbi OBD kontrollima. Otseselt Saabe see ilmselt ei mõjuta, neile selliseid mootoreid vist ei jõutud peale panna. Küll aga arvas ta seda, et lähiajal võidakse hakata kontrollima ka EURO4 ja 5 masinaid. EURO4 masinatel ei pidavat DPF filter veel kohustuslik olema, ei tea kuidas seda nüüd mõista
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
-
- Postitusi: 431
- Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
- Asukoht: Haapsalu
- Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.
Euro 4 vist ei olnudki veel tahmafiltreid,ega ei tea ka, mu seat toledo oli vist euro 4,sellel polnud mingit filtrit,mu honda civicul on filter,aga ma ei tea mis eurosse see kuulub,kuskil pole kirjas
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
-
- Postitusi: 431
- Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
- Asukoht: Haapsalu
- Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.
Mul pole passis üldse heitmenormi kirjas.Vaatasin maanteeameti kodulehelt, seal ka pole, on kirjas ainult co2 kogus 141g /100 km, eks selle järgi saab ilmselt tuletada
Parem varblane katusel,kui nuga neerus