Tere,
Küsimus suurele ringile, et millega oleks mõistlik jahutus radiaatori plastikust toru lappida, kui on tekkinud pragu.
Olen korra teinud nii, et sulatasin jootekolviga plastikut ja vajutasin näpuga plastiku kokku. Seejärel katsin kogu toru veekindla epo kihiga (suht paksult).
Sellisel kombel pidas liite koht vastu umbes 2 kuud. Eile andis kahjuks täpselt samast kohast pragu järgi. Arvatavasti on põhjuseks pigem vibratsioon kui rõhk ,kuna see on just liitekoht kus kummivoolik ühendub radika pealevooluga.
Kas klaasriide ja vaiguga oleks tulemus töökindlam või oskab keegi veel mingit head lahendust pakkuda millega plastikut lappida.
Radiaatori plastikust toru remont
Kahjuks ei anna sel radikal toda plastikust osa vahetada, kuna on radika külge tehase poolt valtsitud. Samuti ei anna kummi voolikut antud kohta panna, kuna toru on järsu nurgaga ja pragu on just selle nurga keskel. Ainus võimalus on ikkagi mingi ainega seda kohta töödelda aga mis oleks selline mõistlik lahendus?
Kus sul see ühendus seal täpsemalt on? saad äkki mingi pildi panna probleemsest kohast?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
selleks on spets. nn. rasvase plastiku liim. tallinnas müüakse, vanasti oli kuskil politsei maja lähedal. Pärnu maantee ääres.
liimi nimi: megaplast MM; tuleb kasutada ka krunti. arnibait oü oli siis maaletooja.
liimi nimi: megaplast MM; tuleb kasutada ka krunti. arnibait oü oli siis maaletooja.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kirjelduste järgi tundub see Megaplast MM päris vinge toode olema aga kahjuks ei ole seda vist enam Eesti pinnalt saada. Vähemalt ma ei leidnud netist otsides.
Aukude puurimine peataks vist prao edasi minemise küll aga see ei ole hetkel probleemiks. Mis mõginat sa soovitaksid või oled ise kasutanud?
Mul ikkagi antud olukorras vist plaan proovida klaasriide ja epoga asi uuesti üle teha. Äkki saab vastupidavam kui lihtsalt epo kiht.
Või oskab keegi veel mingi mõtte välja pakkuda?
Aukude puurimine peataks vist prao edasi minemise küll aga see ei ole hetkel probleemiks. Mis mõginat sa soovitaksid või oled ise kasutanud?
Mul ikkagi antud olukorras vist plaan proovida klaasriide ja epoga asi uuesti üle teha. Äkki saab vastupidavam kui lihtsalt epo kiht.
Või oskab keegi veel mingi mõtte välja pakkuda?
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1889
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Pilt oleks abiks. Saaks prao vahele midagi (liimhermeetikut) ja siis näiteks voolikuklambriga kinniõmmata näiteks? Torust rõngas sisse panna mõra alla ja siis kinni panna klambbriga?
Tere,
Tänaseks on radiaatori toru ära liimitud ja paigatud. Sain vihje ühest autopoest, et Würthi tootevalikus pidi olema mingi musta värvi kiirliim, millel ka hea kuumataluvus ning elastsus. Saigi siis Würthi ukse taga kraapimas käidud ja lõpuks see liim ka ära toodud. Liim on Elastofix koodiga 0893 092 ja pidi eriti hästi kummi ja metalli kokku liimima (27 euri, 20g pudel).
Ma liimisin igatahes selle plastiktoru sellega ära ja tundus, et ühendus jäi päris tugev. Lisaks panin profülaktika mõttes ka kõrgepinge kummikindast lõigatud kummiriba selle liimiga paigaks peale ning kõige lõpuks katsin kogu kupatuse ka Epoga ära. Nii et 3 kihti erinevaid aineid ja materjale - eks siis vaatame kas jääb pidama mingiks ajaks või mitte.
Hea soovitusena pakuti välja ka, et plastik toru pidi saama jootekolviga sulatades kokku lappida, kui kasutada lisana seda aknapesuaine kanistri materjali. Et siis sulatad pragu ja samas sulatad ka seda teist plastikut vahele. Pidi päris hästi hoidma jääma. Selle testi jätan järgmiseks korraks
Tänaseks on radiaatori toru ära liimitud ja paigatud. Sain vihje ühest autopoest, et Würthi tootevalikus pidi olema mingi musta värvi kiirliim, millel ka hea kuumataluvus ning elastsus. Saigi siis Würthi ukse taga kraapimas käidud ja lõpuks see liim ka ära toodud. Liim on Elastofix koodiga 0893 092 ja pidi eriti hästi kummi ja metalli kokku liimima (27 euri, 20g pudel).
Ma liimisin igatahes selle plastiktoru sellega ära ja tundus, et ühendus jäi päris tugev. Lisaks panin profülaktika mõttes ka kõrgepinge kummikindast lõigatud kummiriba selle liimiga paigaks peale ning kõige lõpuks katsin kogu kupatuse ka Epoga ära. Nii et 3 kihti erinevaid aineid ja materjale - eks siis vaatame kas jääb pidama mingiks ajaks või mitte.
Hea soovitusena pakuti välja ka, et plastik toru pidi saama jootekolviga sulatades kokku lappida, kui kasutada lisana seda aknapesuaine kanistri materjali. Et siis sulatad pragu ja samas sulatad ka seda teist plastikut vahele. Pidi päris hästi hoidma jääma. Selle testi jätan järgmiseks korraks