Retrofit Parts Oü - Parimad valguslahendused
Tere.
Pimedad ajad on käes ning kindlasti tunnevad paljud, et nende sõiduki esituled ei ole enam esimeses nooruses ning valgusjõudu on vähe.
Siin saamegi aidata meie.
Pakume erinevaid xenon, bi-xenon, halogeen ja LED projektoreid, pirne, ballaste, LED udutulesid, LED kaugtulesid ning kõiki vajaminevaid lisatarvikuid nende paigaldamiseks sealhulgas ka automaatset tuledekõrguse reguleerimist ning ka tulede pesureid.
Leiame lahenduse pea igale Saabi mudelile ning ei jäta hätte ka teisi sõidukeid.
Näiteks legendaarselt kehvade Valeo xenon tuledega 2002-2005 9-5´le adapterid 24€ ja bi-xenon projektorid 155€.
2002-2007 9-3´le bolt-on lahendusena bi-xenon projektorid 155€:
Pakume kõikidele toodetele ka paigaldust, täpsemaks pakkumiseks palun kirjutada sõiduki mark, mudel, väljalaske aasta, mis (tootja)tuled autol hetkel on.
Saabiklubi foorumi kasutajatele pakume 10% soodustust kogu sortimendile ning 20% soodustust paigaldusele.
http://www.retrofitparts.ee e-poes kindlustab 10% allahindluse kupong - rpsbklf10
Hoidke silma peal ka fb´s, korraldame seal aeg-ajalt loosimisi. https://www.facebook.com/Retrofit-Parts-945225955565587/
Kõik tooted on uued ja garantiiga, kui konkreetse toote juurde ei ole märgitud teisiti.
Retrofit Parts OÜ
Reg. nr. 129080331
Tel. 56670631
info@retrofitparts.ee
allar@retrofitparts.ee
Pimedad ajad on käes ning kindlasti tunnevad paljud, et nende sõiduki esituled ei ole enam esimeses nooruses ning valgusjõudu on vähe.
Siin saamegi aidata meie.
Pakume erinevaid xenon, bi-xenon, halogeen ja LED projektoreid, pirne, ballaste, LED udutulesid, LED kaugtulesid ning kõiki vajaminevaid lisatarvikuid nende paigaldamiseks sealhulgas ka automaatset tuledekõrguse reguleerimist ning ka tulede pesureid.
Leiame lahenduse pea igale Saabi mudelile ning ei jäta hätte ka teisi sõidukeid.
Näiteks legendaarselt kehvade Valeo xenon tuledega 2002-2005 9-5´le adapterid 24€ ja bi-xenon projektorid 155€.
2002-2007 9-3´le bolt-on lahendusena bi-xenon projektorid 155€:
Pakume kõikidele toodetele ka paigaldust, täpsemaks pakkumiseks palun kirjutada sõiduki mark, mudel, väljalaske aasta, mis (tootja)tuled autol hetkel on.
Saabiklubi foorumi kasutajatele pakume 10% soodustust kogu sortimendile ning 20% soodustust paigaldusele.
http://www.retrofitparts.ee e-poes kindlustab 10% allahindluse kupong - rpsbklf10
Hoidke silma peal ka fb´s, korraldame seal aeg-ajalt loosimisi. https://www.facebook.com/Retrofit-Parts-945225955565587/
Kõik tooted on uued ja garantiiga, kui konkreetse toote juurde ei ole märgitud teisiti.
Retrofit Parts OÜ
Reg. nr. 129080331
Tel. 56670631
info@retrofitparts.ee
allar@retrofitparts.ee
Väheusutav, kunagi uurisin, siis öeldi kohe et ülevaatuselt nendega läbi ei saa, luuptuledega masinatel vbl petab ära aga kui halogeenide asemele need lajatada, siis vōib ülevaatusest meie riigis und näha.
Kogenud Aeronaut.
Olemasoleva projektori asemele uus bi-xenon funtsiooniga projektor. Kaugtuli jääb endiselt tööle.
Väga suur vahe on siiski selles, kas 10+ aastat vana originaal või uus tänapäevane projektor.
Eeldusel, et autol on tehasest xenon tuled, siis minu tooted sobivad asenduseks ning probleeme ei teki.
Olen mitu autot konvertinud tehase halogeenist xenoniteks koos pesurite ja automaatse reguleerimisega ning need on ÜV puhtalt läbinud. Ka minu isiklik sõiduk tuli tehasest halogeentuledega, kuid xenoniks tehtud koos kõige vajalikuga ning mina olen kolm aastat edukalt ülevaatuse läbinud.
Sama lugu ka näiteks reflektori põhiste xenonitega (d2r) - pesurid ja reguleering on juba olemas ja projektori paigaldus midagi ei delegaliseeri.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Arusaadav, et sa pead oma pakutavat kaupa kuidagi kiitma. Kellegile sa ju pead oma kraami maha parseldama.AllarS kirjutas: ↑P Nov 18, 2018 12:30Olemasoleva projektori asemele uus bi-xenon funtsiooniga projektor. Kaugtuli jääb endiselt tööle.
Väga suur vahe on siiski selles, kas 10+ aastat vana originaal või uus tänapäevane projektor.
Eeldusel, et autol on tehasest xenon tuled, siis minu tooted sobivad asenduseks ning probleeme ei teki.
Olen mitu autot konvertinud tehase halogeenist xenoniteks koos pesurite ja automaatse reguleerimisega ning need on ÜV puhtalt läbinud. Ka minu isiklik sõiduk tuli tehasest halogeentuledega, kuid xenoniks tehtud koos kõige vajalikuga ning mina olen kolm aastat edukalt ülevaatuse läbinud.
Sama lugu ka näiteks reflektori põhiste xenonitega (d2r) - pesurid ja reguleering on juba olemas ja projektori paigaldus midagi ei delegaliseeri.
Ehk vöib siis küsida siia teemasse pakkumist/hinda MY 2006 SAAB OG 9-5 H7 lähitulede vahetamiseks Teie poolt pakutavate Xenon projektoritega. Millise tootja projektor sobiks , milline pirn kasutusel ja kas hajuv valgus selles suunas kus vastutulev söiduk jääb H7ga samale tasemele vöi on tugevam/nörgem kui originaalesitulede korral ? Kas Teie poolt pakutava esitule muutuse korral on valgustus samaväärne antud aastakäigu ja mudeli tehase Bi-xenon esilaternatega?
Jõle vaenulik suhtumine, kui ise asjaga kursis ei ole. Sa oled jumalast veendunud, et ma müün kulla pähe sõnnikut. Kui ise kogeksid, kui palju rohkem valgust neist projektoritest tuleb, siis ehk tõmbaksid tagasi ja hindaksid seda, kui nähtavus on hea ja tee valge. Pealgi ei müü ma h sokliga xenon kitte vms. vaid korralikke xenon projektoreid, mis on paremad, kui enamustel autodel tehasest ja selle juures ka kordi odavamad.
Projektorid hetkel 124€/kmpl. Lisaks vajalikud adapterid 20€/kmpl. Paigaldus antud mudelil suurusjärk 150-200€. Sobivad d1s, d2s, d3s ja d4s lambid, olen ka h7 halogeeni väikete muudatustega paigaldanud. Valgust on rohkem igassuunas, võit on nii intensiivsuses, kui laiuses. Konkreetse mudeli tehase xenonitest on minu pakutavad kordi paremad.I-Vaari kirjutas: ↑P Nov 18, 2018 15:23Ehk vöib siis küsida siia teemasse pakkumist/hinda MY 2006 SAAB OG 9-5 H7 lähitulede vahetamiseks Teie poolt pakutavate Xenon projektoritega. Millise tootja projektor sobiks , milline pirn kasutusel ja kas hajuv valgus selles suunas kus vastutulev söiduk jääb H7ga samale tasemele vöi on tugevam/nörgem kui originaalesitulede korral ? Kas Teie poolt pakutava esitule muutuse korral on valgustus samaväärne antud aastakäigu ja mudeli tehase Bi-xenon esilaternatega?
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Ja loomulikult saab Teie käest paarisaja euro eest osta paremat kraami kui näiteks Hella suutis ainult mõnekümne miljoni eest autotehastele arendada. Tuleb välja, et uut autot tellides tuleks igaljuhul hoiduda nii tuhande eurosest tehase lisavarustuse nimekirjas olevast xenon tuledest, sest siit saab palju paremat kraami ainult paarisaja eest. Vägev.
Tehnika areneb ka aja jooksul, palju neid xenonitega uusi autosid enam yldse tuleb? LED tehnoloogia pea igal sõidukil, odavam variant on halogeen.Ron24 kirjutas: ↑P Nov 18, 2018 17:20Ja loomulikult saab Teie käest paarisaja euro eest osta paremat kraami kui näiteks Hella suutis ainult mõnekümne miljoni eest autotehastele arendada. Tuleb välja, et uut autot tellides tuleks igaljuhul hoiduda nii tuhande eurosest tehase lisavarustuse nimekirjas olevast xenon tuledest, sest siit saab palju paremat kraami ainult paarisaja eest. Vägev.
Kogenud Aeronaut.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Olen täiesti nõus, et tehnoloogia areneb. Aga ei ole mina veel näinud, et mingi C-varuosa tootja teeb midagi paremini kui tootja kes on asja nullist väljamõelnud.9-5LPT kirjutas: ↑P Nov 18, 2018 17:47Tehnika areneb ka aja jooksul, palju neid xenonitega uusi autosid enam yldse tuleb? LED tehnoloogia pea igal sõidukil, odavam variant on halogeen.Ron24 kirjutas: ↑P Nov 18, 2018 17:20Ja loomulikult saab Teie käest paarisaja euro eest osta paremat kraami kui näiteks Hella suutis ainult mõnekümne miljoni eest autotehastele arendada. Tuleb välja, et uut autot tellides tuleks igaljuhul hoiduda nii tuhande eurosest tehase lisavarustuse nimekirjas olevast xenon tuledest, sest siit saab palju paremat kraami ainult paarisaja eest. Vägev.
Selles mõttes on kodanik Ronil õigus, et suured innovatiivsed ettevõtted panevad mega miljoneid hakkama, et asju välja mõelda. Ja see on ka nende suur miinus. Mõeldakse midagi välja, tehakse ära ja minnakse järgmise asja kallale. 99% minu toodetest on suurte tootjate replicad. Vahe on selles, et järelturu tootjad arendavad projektoreid OEM tootjatest oluliselt kaugemale. Pinnatöötlus on põhiline nüanss, lisaks selged luubid, kaardus cut-off jne. Sellepärast ongi need kõik oma OEM eeskujudest oluliselt paremad.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Siiani parim selgitus. Kui nüüd keegi, kes teenust juba kasutanud oma kogemuse ka siia postitaks oleks teema lõplikult lahti seletatud.AllarS kirjutas: ↑P Nov 18, 2018 18:22Selles mõttes on kodanik Ronil õigus, et suured innovatiivsed ettevõtted panevad mega miljoneid hakkama, et asju välja mõelda. Ja see on ka nende suur miinus. Mõeldakse midagi välja, tehakse ära ja minnakse järgmise asja kallale. 99% minu toodetest on suurte tootjate replicad. Vahe on selles, et järelturu tootjad arendavad projektoreid OEM tootjatest oluliselt kaugemale. Pinnatöötlus on põhiline nüanss, lisaks selged luubid, kaardus cut-off jne. Sellepärast ongi need kõik oma OEM eeskujudest oluliselt paremad.
Mingil määral ehk nn järelturu tootjad ehk püüavadki oma tooteid arendada kuid LED prozektorite ja Xenon esilaternate puhul on neid parameetreid mitmeid mida Hella vöi Bosch on suutnud paremini teha. Silmaga ehk raske märgata kuid on möötmisseadmed mille abil möödetakse kogu valgusvoog ja ka valgustugevus erinevatel kaugustel esilaternast ja eri kohtades teepinnal.AllarS kirjutas: ↑P Nov 18, 2018 18:22Selles mõttes on kodanik Ronil õigus, et suured innovatiivsed ettevõtted panevad mega miljoneid hakkama, et asju välja mõelda. Ja see on ka nende suur miinus. Mõeldakse midagi välja, tehakse ära ja minnakse järgmise asja kallale. 99% minu toodetest on suurte tootjate replicad. Vahe on selles, et järelturu tootjad arendavad projektoreid OEM tootjatest oluliselt kaugemale. Pinnatöötlus on põhiline nüanss, lisaks selged luubid, kaardus cut-off jne. Sellepärast ongi need kõik oma OEM eeskujudest oluliselt paremad.
Kas vöin sellest postitusest siis välja lugeda , et antud projektorid suudavad teed valgustada paremini kui minu MY 2009 OG 9-5 millel SAABi tehasest küljes D1S Bixenon esilaternad?
Vastust küsimusele - mis tootja projektorid sobivad MY 2006 OG SAAB 9-5 ma eelnevatest postitustest ja antud ettevötte kodulehelt ei leidnud. Adapterite vajadus teatud ümberehitusel on möistetav kuid need lahendused mida on üritatud seni Soomes müüa on alla igasugu arvestust. Originaalluubi pesas on mingi läbimöödult kordades väiksem ehk mopeedile sobiv xenonprojektor . Kas vöiks antud toodet müüv ettevöte siiski oma kodulehel märkida ära automargi ja mudelipõhiselt sobivad tooted. Vöi kui kodulehel liiga keeruline aritmeetika siis vastava automargi foorumites vähemalt täpsem teave koos projektorite tehnilise joonise , parameetrite jne. , et asjast huvitatud saaks ettekujutuse kas ja mismoodi sobib.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Vaata esimeses postituses olevaid pilte. Need peaksi kujutama seda kuidas need tuled mingil maasturil valgust näitavad. Minu Saabi tuledel on parempoolse tule valgusvihk vasakpoolsega võrreldes oluliselt kõrgemale suunatud ja ka näitab rohkem paremale. Siin olevatel fotodel paistavad mõlema tule valgus samasugune. See oli ka põhjusels miks ma asja natuke nokkisin.I-Vaari kirjutas: ↑P Nov 18, 2018 20:13Mingil määral ehk nn järelturu tootjad ehk püüavadki oma tooteid arendada kuid LED prozektorite ja Xenon esilaternate puhul on neid parameetreid mitmeid mida Hella vöi Bosch on suutnud paremini teha. Silmaga ehk raske märgata kuid on möötmisseadmed mille abil möödetakse kogu valgusvoog ja ka valgustugevus erinevatel kaugustel esilaternast ja eri kohtades teepinnal.AllarS kirjutas: ↑P Nov 18, 2018 18:22Selles mõttes on kodanik Ronil õigus, et suured innovatiivsed ettevõtted panevad mega miljoneid hakkama, et asju välja mõelda. Ja see on ka nende suur miinus. Mõeldakse midagi välja, tehakse ära ja minnakse järgmise asja kallale. 99% minu toodetest on suurte tootjate replicad. Vahe on selles, et järelturu tootjad arendavad projektoreid OEM tootjatest oluliselt kaugemale. Pinnatöötlus on põhiline nüanss, lisaks selged luubid, kaardus cut-off jne. Sellepärast ongi need kõik oma OEM eeskujudest oluliselt paremad.
Kas vöin sellest postitusest siis välja lugeda , et antud projektorid suudavad teed valgustada paremini kui minu MY 2009 OG 9-5 millel SAABi tehasest küljes D1S Bixenon esilaternad?
Vastust küsimusele - mis tootja projektorid sobivad MY 2006 OG SAAB 9-5 ma eelnevatest postitustest ja antud ettevötte kodulehelt ei leidnud. Adapterite vajadus teatud ümberehitusel on möistetav kuid need lahendused mida on üritatud seni Soomes müüa on alla igasugu arvestust. Originaalluubi pesas on mingi läbimöödult kordades väiksem ehk mopeedile sobiv xenonprojektor . Kas vöiks antud toodet müüv ettevöte siiski oma kodulehel märkida ära automargi ja mudelipõhiselt sobivad tooted. Vöi kui kodulehel liiga keeruline aritmeetika siis vastava automargi foorumites vähemalt täpsem teave koos projektorite tehnilise joonise , parameetrite jne. , et asjast huvitatud saaks ettekujutuse kas ja mismoodi sobib.
Garanteerin, et valgustavad paremini.
Valdav enamus adaptereid on minul tehtud Hella 5R projektorite jaoks - lihtne põhjendus on see, et need on minu silmis parimad - nii objektiivselt silmaga hinnates, kui ka mõõdetult. Ka käesolevale mudelile on võimalik paigaldada neid projektoreid koos adapteritega. Kuna Valeo on tootnud ühte tüüpi tuld sellele mudelile kahe erineva projektoriga, siis on ka kahte erinevat tüüpi adapterit pakkuda. Seda, kumb parasjagu sobib oskan öelda, kui näen, milline projektor hetkel tules sees on.I-Vaari kirjutas: ↑P Nov 18, 2018 20:13Vastust küsimusele - mis tootja projektorid sobivad MY 2006 OG SAAB 9-5 ma eelnevatest postitustest ja antud ettevötte kodulehelt ei leidnud. Adapterite vajadus teatud ümberehitusel on möistetav kuid need lahendused mida on üritatud seni Soomes müüa on alla igasugu arvestust. Originaalluubi pesas on mingi läbimöödult kordades väiksem ehk mopeedile sobiv xenonprojektor . Kas vöiks antud toodet müüv ettevöte siiski oma kodulehel märkida ära automargi ja mudelipõhiselt sobivad tooted. Vöi kui kodulehel liiga keeruline aritmeetika siis vastava automargi foorumites vähemalt täpsem teave koos projektorite tehnilise joonise , parameetrite jne. , et asjast huvitatud saaks ettekujutuse kas ja mismoodi sobib.
Ma tõesti ei pea seda isegi reaalseks, et ma suudaks kõikide markide kõikide mudelite kohta kõik andmed kokku koguda, aga püüan maksimaalselt.
Kui on soov saada infot, siis alati saab küsida. Vastan alati ja aitan, kui oskan.
-
- Postitusi: 17
- Liitunud: N Juul 14, 2016 21:59
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-3 SS Aero 2005.a.
Tere.Ron24 kirjutas: ↑P Nov 18, 2018 18:53Siiani parim selgitus. Kui nüüd keegi, kes teenust juba kasutanud oma kogemuse ka siia postitaks oleks teema lõplikult lahti seletatud.AllarS kirjutas: ↑P Nov 18, 2018 18:22Selles mõttes on kodanik Ronil õigus, et suured innovatiivsed ettevõtted panevad mega miljoneid hakkama, et asju välja mõelda. Ja see on ka nende suur miinus. Mõeldakse midagi välja, tehakse ära ja minnakse järgmise asja kallale. 99% minu toodetest on suurte tootjate replicad. Vahe on selles, et järelturu tootjad arendavad projektoreid OEM tootjatest oluliselt kaugemale. Pinnatöötlus on põhiline nüanss, lisaks selged luubid, kaardus cut-off jne. Sellepärast ongi need kõik oma OEM eeskujudest oluliselt paremad.
Mina lasin oma 9-3 SS-ile umbes kaks aastat tagasi selles firmas paigaldada OEM projektorite asemele EVO XR-id. Vahe on väga suur. Ja pole olnud probleeme ka ülevaatuselt läbi saamisega. Autol tehasest xenon. Projektorite ja töö maksumus jäi veidi alla 300€. Mina olen igatahes rahul.