Mootori õhuvõtt: plast VS metall
Tekkis küsimus, et kui OEM toru intercoolerist mootorisse on plastikust (mitte muidugi kõikidel autodel), siis miks samased performance varuosad kõik metallist on? Lihtsalt väljanägemise jaoks või on sellel ka mingi praktiline eesmärk? Loogika ütleb ju et metall on parem soojusjuht ja õhk seal sees läheb kuumemaks, mida ju tegelikult ei soovita...?
-
- Postitusi: 86
- Liitunud: P Okt 08, 2017 16:59
- Asukoht: Läänemaa/Tallinn
- Auto: Saab 9-3 LPT MY99
Üksikeksemplare ja väikeseeriat toota on metallist lihtsam. Plastikust detailid on reeglina survevalu meetodil tehtud ja seal saavutatakse kuluefektiivsus väga suurte seeriatega. Nimelt on survevaluvormide tegemine väga kallis.
Kui tegu on originaalidega ,siis vanadel 95-tel oli alumiiniumist ja piduri vaakumvõimendi oli elektriline,veidi uuematel on mehhaaniline vaakumpump(pidurisüsteemis) ja ka plasttoru ,et pumbast üleviiku teha lapikuks. Kui hakata tegema mootorit võimsamaks,siis on teised vajadused ja ka torud on teise läbimõõduga. See ei pruugi olla absoluutne tõde,vaid mina arvan nii .
Saan harva sõita SAABIGA.
Vaakumvõimendi ei ole kunagi Saabil olnud elektriline, küll aga on kasutatud nii elektrilisi, kui mehaanilisi vaakumpumpasid aut. kastiga masinatel.
entson kirjutas: ↑P Nov 25, 2018 22:56Kui tegu on originaalidega ,siis vanadel 95-tel oli alumiiniumist ja piduri vaakumvõimendi oli elektriline,veidi uuematel on mehhaaniline vaakumpump(pidurisüsteemis) ja ka plasttoru ,et pumbast üleviiku teha lapikuks. Kui hakata tegema mootorit võimsamaks,siis on teised vajadused ja ka torud on teise läbimõõduga. See ei pruugi olla absoluutne tõde,vaid mina arvan nii .
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989