Saab 9-3 2.0t 154kw Annyversary Hirsch performance cabrio 9-5LPT
Arenguruumi on jah ja selle autoga sōitsin ligi aasta igapäevaselt Tartus, kedagi ei huvitanud. Nii tumedaks ei teeks enam, öine nähtavus on olulisem, aga kerge tooniva kile paneks küll ma arvan proovipärast. Antud 9-3 oli lakitud tuledega ja lakikihte läks mitmeid, sobis ka selle auto värviga rohkem see tume esiosa.
Kogenud Aeronaut.
Paari nädala pärast saan alles mōōta, eks too silmajärgi paigutamine ole - kahepoolse teibiga saad ju katsetada? Vōi on neil mingid kindlad mōōdud paiknemise osas?
Kogenud Aeronaut.
Jah, vōrguga saab ainult kahekesi sōita. Toimib nii, et ei puhu pidevalt kuklasse tuul - sōltuvalt ilmast, maanteekiirustel ikka vahel tekib kerge keeris autosse, aga üldiselt on vahe ikka sees. Kui sa nii kaugel poleks, siis annaks proovida - aga ehk satun sinnakanti suvel. Ma igatahes soovitan osta.
Kogenud Aeronaut.
Äkki Hirschi põdralogo sinna kuskile pookida ja metall-võrk sinna plastikribide asemele? Peaks mingi kontrasti looma kui logo hele on..
Kogenud Aeronaut.
Mitte et mul vaja oleks olnud, aga kuna pakuti üsna hea hinnaga 18” velgi koos rehvidega (225/45 Nankang ultrasport), siis igaks petteks ostsin need ära, kuigi ma olen üsna rahul praegusegi konfigurataiooniga. Seal 9-3 küljes oli veel igast põnevaid vigureid, holset hx35 (10000 km sõitnud, 400.-), 3” roostevaba summuti, downpipe ja custom väljalaske kollektor 1k euri - kui kellelgi huvi, siis võin pmst kütusekulude eest uuesti ära käia tema juures.
Endale võtsin veel igaks juhuks Pioneeri AVH-1400dvd maki, Saabi vahepistik küljes - sellel on suurem tōenäosus auto külge rännata kui velgedel.
Kui keegi tunneb, et tal just selliseid velgi vaja on, siis võime u2u teel arutada.
Makist ka pilt:
Endale võtsin veel igaks juhuks Pioneeri AVH-1400dvd maki, Saabi vahepistik küljes - sellel on suurem tōenäosus auto külge rännata kui velgedel.
Kui keegi tunneb, et tal just selliseid velgi vaja on, siis võime u2u teel arutada.
Makist ka pilt:
Kogenud Aeronaut.
Cabrio võiks iseenesest juba talveunes olla, aga kuna mu daily driverile otsustas karumõmm ette joosta, siis pean hetkel temaga liikuma kuni jupid jõuavad teisele autole. Nii mõnusaid värvilisi teeääri kui Pala kandis on, annab leida ja seal pilti mitte teha oleks patt:
Kogenud Aeronaut.
Kuna vahepeal on tekkinud üks vahetusvariant, siis käisime Saabiantis cabrio ette näitamas. Kiideti roosteta sõidukit, üldist seisukorda. Vigadeks olid sidur, ees klotsid lõppemas ja kaks puksi esisillas. Esmaspäeval vahetatud carstopis sidur, korv ja survelaager ning esimesed piduriklotsid, kokku 480.-
Pukse vahetama ei tõtanud, kuna kobinat täheldanud pole ja need saan omade jõududega vahetatud.
Hetkel tagasi talvekorteris.
Pukse vahetama ei tõtanud, kuna kobinat täheldanud pole ja need saan omade jõududega vahetatud.
Hetkel tagasi talvekorteris.
Kogenud Aeronaut.
Ajasin eile cabrio liikvele, sest preili daily driver on hooratta veaga remondis ja mul hetkel ühtegi muud Saabi hoovis pole ning millegagi liigelda on vaja.
Alla ostsin talverehvid velgedega, 17” 225/45. Ma nendest velgedest eriti lugu pole pidanud, aga selle auto all täitsa toimivad ja näevad minu meelest suuremad välja ka, kuigi tollid on samad (suvekatel muidugi 215/40 rehvid peal).
Kindlustus sai ka uuesti aktiveeritud.
Talverehvid 220.-
Kindlustus 39,48.-
Alla ostsin talverehvid velgedega, 17” 225/45. Ma nendest velgedest eriti lugu pole pidanud, aga selle auto all täitsa toimivad ja näevad minu meelest suuremad välja ka, kuigi tollid on samad (suvekatel muidugi 215/40 rehvid peal).
Kindlustus sai ka uuesti aktiveeritud.
Talverehvid 220.-
Kindlustus 39,48.-
Kogenud Aeronaut.
Täna tegin juhiukse korda, ei tahtnud avaneda tihtipeale seestpoolt. Selle käigus tuvastasin ka, et ukse kõlarid on üsna läbi ja sai stereoalarmist kaks uut toodud, mõlema ukse jaoks siis.
Asemel läksid Alpine Spg-17c2.
Kulud: 42,50.-
Asemel läksid Alpine Spg-17c2.
Kulud: 42,50.-
Viimati muutis 9-5LPT, N Jaan 10, 2019 10:54, muudetud 1 kord kokku.
Kogenud Aeronaut.
Täna vahetasin suurte külmade hirmus cabriol tosooli, Šveitsist tulnud ja mine tea mis kraadidega see seal sees oli. Ühe jutiga vahetatud ka termostaat (Wahler), tosooli läks täpselt 5 liitrit.
Üks uus h4 pirn ka, kuna juhipoolne lähituli ei põlenud.
Auto jätkuvalt müügis ka, tahan 9-5 Aerot asemele kuna mu igapäeva auto sai karuga kokku maanteel.
Kulud 35.-
Üks uus h4 pirn ka, kuna juhipoolne lähituli ei põlenud.
Auto jätkuvalt müügis ka, tahan 9-5 Aerot asemele kuna mu igapäeva auto sai karuga kokku maanteel.
Kulud 35.-
Kogenud Aeronaut.
Käisime täna klõpsutamas, ilmselt algaja Saabihuvilise vea tõttu kadusid käigud, veaks oli munaka otsast lahkunud külgpidi kâike reguleeriv hoob - tänud Veikov-le ja torquele, telefoni teel juhendamisega sai paika ja kõik toimib jälle laitmatult.
Paar pilti ka vvs-i poolt.
Paar pilti ka vvs-i poolt.
Kogenud Aeronaut.
Mingi tüüpviga selle kerega 9-3del, et lähituli läbi põleb?!
21 jaanuar sai uue juhipoolse h4 pirni ja jälle lähituli kutu, kaugtuli toimib laitmatult. Ise arvaks, et ju mingi klemm jebib seal, eks homme tuleb pirn välja kiskuda ja vaadata, eelmisel oli igatahes traat puru seest.
21 jaanuar sai uue juhipoolse h4 pirni ja jälle lähituli kutu, kaugtuli toimib laitmatult. Ise arvaks, et ju mingi klemm jebib seal, eks homme tuleb pirn välja kiskuda ja vaadata, eelmisel oli igatahes traat puru seest.
Kogenud Aeronaut.