Saab 900i 16V MY1992
Tänas seisuga on Eestis üks kena ja heas korras Saab 900i jälle juures. Ostetud Soomest, Vaasa lähedalt, ls. 218 000km. Tumepunane metallik, tumehall plüüzhsalong, manuaal. Huvitav, et kõik klaasid (ka esiklaas) on originaalid. Tegemist on minu esimese Saabiga, mis juba on südame võitnud. 450 km Helsingisse laevale möödusin ilma igasuguste vahejuhtumiteta. Eriti pean tunnustama vaikset, sooja salongi, ülimugavaid istmeid, mõnusat käiguvahetust ja suurepärast teelpüsivust. Uste alläärtes on roostet üllatavalt vähe, õlid, filtrid just vahetatud, laekanga on hea kombe kohaselt siiski mõne koha pealt lahti. Kaasas olid ka originaalsed tungraud ja tööriistakomplekt. Puudu, aga pagasiruumikate v. tagumine aknalaud (ei teagi kumb õigem on). Kui kellegil on sellist pakkuda (värv pole oluline), siis oleks ostust huvitatud küll.
Homme lisan ka kenamaid pilte!
Lisasin mõned ostuhetkel tehtud pildid!
- Manused
-
- 6.jpg (435.5 KiB) Vaadatud 4206 korda
-
- 3.jpg (339.11 KiB) Vaadatud 4206 korda
-
- 2.jpg (308.96 KiB) Vaadatud 4206 korda
-
- 1.jpg (333.68 KiB) Vaadatud 4206 korda
Istmed tahavad pesu saada aga muidu värvkate ikka väga ilusas korras. Väga sile pill tundub. Eks nende koopaäärte katete all võib mingi roostealge ju olla, selle võiks üle lihtsalt vaadata ja üle määrida, kui saab. Eks neil enamusel ikka mingi rooste on "klassikalistes" kohtades aga mine tea, äkki sul on jackpot ja polegi. Siis hoia kümne küünega sest kinni.
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Õnnitlused ! No see on ikka väga kompu vähemalt väljast ja pildi pealt.
Väga harva esinev värvitoon
Kindlasti tee korrotõrje ära Krown või lase ise karbid uksed ja koopad midagi täis .Klassiku kohta käib selline ütlus et mida õlisem ta kapoti alt ja mujalt on seda paem.
Väga harva esinev värvitoon
Kindlasti tee korrotõrje ära Krown või lase ise karbid uksed ja koopad midagi täis .Klassiku kohta käib selline ütlus et mida õlisem ta kapoti alt ja mujalt on seda paem.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Õnnitlused ka minu poolt. Istmekatted soovitan istmetelt maha võtta, tahab nokitsemist (korduvalt teinud), aga saab hakkama. Nii saad kogu saasta kätte, seda tuleb meeletult. Aga osaliselt on katted kunstnahast, e. pese käsitsi ja ohutuma vahendi või seebiga. Lisaks saad siis korda teha või asendada traate kinni hoidvaid riideribasid.
Roostetörjet Krown Eesti OÜ ei teosta ja kuna nad peale auto pöhjalikku pesu ei viitsi oodata söiduki kuivamist siis märjale roostes pinnale kantud kaitsemääre töesti koorub peale möningast aega maha. Lahtine rooste tuleb eemaldada ja puhastatud pinnad roostemuunduri (Locktite vöi möni teine) abil passiveerida ja kruntida , siis kattemastiks ja pinnakihiks pihustada kasvöi karbimääre Dinitrol , Motox jne).