Saab 9-5 Estate 2.3 136kW, Rainer-L
Lugesi siit foorumist et 9-5 on kasutusel must Dikasset kuid minu omal on paraku punane . Kas see võib ka mõjuda võimsusele ?. Hetkel on see minek kuidagi tuim või ootan lihtsalt liiga paljut sellelt mootorilt. Võrdluseks on 103kw atm kastiga diisel volks.
Diisli vääne on ülimalt petlik tõesti. Kunagi sai imestatud kui normaalne tõmme on 110kw 1.9 diiisel 9-3l. Samas yliuimasena tunduvast(kõikuva boostiga) 2.3 lpt tonnisest ei suutnud see masin kuidagi mööduda...
Kassett vaheta ikka õige vastu välja. Softi ümber nokkimine ei teeks sellele tõmbele üldse halba...
Kassett vaheta ikka õige vastu välja. Softi ümber nokkimine ei teeks sellele tõmbele üldse halba...
Diisli käigukast on natuke suurema väände jaoks ehk projekteeritud. Ei tea millist tagumikudüno tunnet Sa selle diiselwolksil tajud. Minu paar atm käigukastiga SAABi nii äkilised pole kui manuaalkastiga 9-5 d millel vääne kusagil 500 nm kanti seatud. Kuid lohutukseks vöin öelda , et linnaliikluses teeb iga volks vöi sitikas mulle pika puuga ära. Teine asi aga kusagil kiirteel 100 km/h ja rohkem puhul kus auto ei tardu vaid kiirus jätkuvalt kasvab ja kasvab. Noojahh, punane DI , eks löhkuge seda T7 mootorit nii kuidas vöimalik.
Palju Sul seda 9-5 näpitud on, et väänet 500nM peale hindad? Pole su auto teemad silma jäänud..
Kogenud Aeronaut.
Ma ei plaani lõhkuda pigem ikka teeks korralikult korda masina. Punane DI oli juba ostes peal autol. Ju tuleb otsida must kui see on õige sellele mudelile. Ei tee seda ka müügiks vaid endale sõitmiseks.I-Vaari kirjutas: ↑P Jaan 27, 2019 18:47Diisli käigukast on natuke suurema väände jaoks ehk projekteeritud. Ei tea millist tagumikudüno tunnet Sa selle diiselwolksil tajud. Minu paar atm käigukastiga SAABi nii äkilised pole kui manuaalkastiga 9-5 d millel vääne kusagil 500 nm kanti seatud. Kuid lohutukseks vöin öelda , et linnaliikluses teeb iga volks vöi sitikas mulle pika puuga ära. Teine asi aga kusagil kiirteel 100 km/h ja rohkem puhul kus auto ei tardu vaid kiirus jätkuvalt kasvab ja kasvab. Noojahh, punane DI , eks löhkuge seda T7 mootorit nii kuidas vöimalik.
Vabandust. Siin teise Mehe SAAB i teema ja pikalt seletada pole viisakas. Ca 315 hp /500 nm talub T7 tehasemootor suuremate pihustite , IC ja 3" väljalaske korral. DI ja MAF peaksid UUED OEM tooted olema , et kolvid üles ei sulaks ja jöuülekandes tugevam sidurikorv+ketas. Teema algatajale aga infoks , et Mikidemaal peaks saadaval olema Aisin Warner AF33 "tugevdamiskomplekt" . Kas tösi ja palju siis kast väänet talub - pole täpsemalt uurinud.
Vabandust ,et Sinule liiga teravalt väljendusin. Eks seda SAABi oli löhutud juba varem. Punane DI toimetab kuid T7 juhtimisega mitte optimaalselt.
Genekas vahetatud ja tagasi liikluses. Kuna 1 hüdrotõukur teeb väheke häält siis pakuti mingisugust õlilisandit liqui moly toodangust tõukurite ja klappide töö paremaks tegemiseks. Enne kui hakkan sellesse täpsrmalt süvenema siis kas keegi on seda kasutatud ja kas sellest ka abi ja üldse mõtet on.
Turbomootoritega autodega on alati teatud risk õlilisandeid kasutades. Aga ma tean, et see LM tõukurirohi on ühe vabalthingava Opeli ja Bemmi klõbina küll ära kaotanud.
Mul on üks poolpidune must süütekassett olemas. Võibolla see jääb varsti üle ja siis ma võin selle väikse summa eest ära müüa.
Mul on üks poolpidune must süütekassett olemas. Võibolla see jääb varsti üle ja siis ma võin selle väikse summa eest ära müüa.
.sigaelmar kirjutas: ↑E Jaan 28, 2019 21:00Turbomootoritega autodega on alati teatud risk õlilisandeid kasutades. Aga ma tean, et see LM tõukurirohi on ühe vabalthingava Opeli ja Bemmi klõbina küll ära kaotanud.
Mul on üks poolpidune must süütekassett olemas. Võibolla see jääb varsti üle ja siis ma võin selle väikse summa eest ära müüa.
Tänud. Kui jääb kuhugi tallinn-pärnu võiLääne-Eesti kanti siis oleks huvitatud küll.
Pole eriline postiteel ostja jah. Enamasti ikka käestkätte vajalikud asjad muretsetud. Ja see piirkond on see kus ise liigun pidevalt.
Avastasin et mu massinal on vihmasensor ja täitsa toimiv pealekauba. Tööle hakkas viisakalt ja parajal ajal aga seisma jäämisega eriti nõus ei olnud . Korra siis ootasin ära kuniks seisma jäid. Maru kaua nühivad seda kuiva klaasi kuni vait jäid.
Üldiselt on vihmasensori mõte rohkem selles, et reguleerida kergema saju puhul intervalli sinu asemel. Osad autotootjad on isegi teinud nii, et vihmasensor lülitab ennast süüte väljakeeramisel ka välja ja seal ei saagi teda kasutada ni, et ta ise vihmaga tööle hakkab kui sa just iga kord ise seda peale käivitust sisse ei lülita.
kui see on see jupp, mis on klapikambrituulutuse ja vooliku vahel,siis ostsin Ferdinandist,on erinevad,vanal on kaanes mootorituulutuse toru jaoks keermestatud poldiava ,uuemal puudub. klapikambrikaane paksus (kinnituse kohal) erinev.
Saan harva sõita SAABIGA.
Nüüd on saanud mõnda aega sõita... Hetkel häirib korralikult see õmblusmasina hääl . Tõukurid,saaled,kett koos jubinatega vahetatud. Kas on võimalik et antud häälel on seos nt hooratta või käigukastiga (5 autom.). Käiku vahetab viisakalt samas ka mootor töötab ilusti (ei puterda ega midagi). Veakoodiga lugesin veel välja et esimene lambda on väsinud ja vajaks vahetust . Tagaluuki pole ka siiani uut leidnud aga see ei häiri sõitmist.