Lihtsalt, et olla oma diagnoosis kindlam. Mullid tühikäigul paisupaagis ja summutist pöördeid tõstes tulev valge lõhnatu toss viitab katkisele plokikaane tihendile?
2005 9-3 Aero
Plokikaane tihend?
Katsu kui kõvaks lõdvikud lähevad. Kui on ikka kõva nagu täis pumbatud jalgrattata rehv, siis on palju. Kui külma seisva mootoriga korra paisupaagi kork lahti ja uuesti kinni keerata, siis ei tohiks lõdvikud enne kõvemaks minna kui jahutusvedelik soojenema hakkab. Samuti peab eristama suitsu aurust. Aur paistab rohkem läbi ja pole nii paks kui suits. Auru tuleb praegu peaaegu igal autol.
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9³ Aero 154KW
- Kontakt:
Voolikud olid külmalt pehmed. Tegin ühe 20km ringi, mulle ei tule enam paisupaaki, auru/tossu ka ei tule. Voolikud jäid pehmeks ka sooja mootoriga. Paisupaagilt õrnalt korki päästes mingit rõhku sealt ei väljunud. Mida kuradit? Võtan homme naise käest selle ära ja lähen ise tööle, eks paistab, kas lenab linnas õhku.
www.madalvee.com
Ei tea kuidas 9-3 aga 9-5tel on 3 l SAABil MY2002 - MY2006 paisupaagi kork uue vastu vahetatud kuna ala- ja üleröhuklapid ei toiminud nagu peab. Kui heitgaasid on pääsenud jahutusvedeliku sekka siis vähemalt Tallinnas Rock Garages Kadaka teel (ja vist ka teistes SAABidele spetsialiseerunud töökodades) see keemilise testiga määratav. Õunte ja arvamuste najal ennustamisest palju kasu pole. Odavam on asjatundjal lasta diagnostika teha.
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9³ Aero 154KW
- Kontakt:
Jep. Juutuub andis sama lahenduse mingi vedelikuga seda näha. Tuleb minna testima.I-Vaari kirjutas: ↑N Jaan 31, 2019 23:31Ei tea kuidas 9-3 aga 9-5tel on 3 l SAABil MY2002 - MY2006 paisupaagi kork uue vastu vahetatud kuna ala- ja üleröhuklapid ei toiminud nagu peab. Kui heitgaasid on pääsenud jahutusvedeliku sekka siis vähemalt Tallinnas Rock Garages Kadaka teel (ja vist ka teistes SAABidele spetsialiseerunud töökodades) see keemilise testiga määratav. Õunte ja arvamuste najal ennustamisest palju kasu pole. Odavam on asjatundjal lasta diagnostika teha.
www.madalvee.com
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Minu meelest vähemalt selle B207R mootori puhul see valge toss jaheda ilmaga ei näita midagi... mullidega paisupaagis on muidugi teine teema.
Mu enda 9-3 Aero on jahedama ilmaga seda valget auru üsna palju välja ajanud kogu minu käes oldud aja (5+ aastat) ning pole ei jahutusvedeliku kadu ega ka survet süsteemis. Tundub et ECU poolt antakse külmana sellist segu peale, mis suht intensiivset auru tekitab, teistel omatud autodel pole nii tugevat valget auru jaheda ilmaga täheldanud. Algul ehmatas ära kui vaatasin et külmaga foori taga minu auto justkui kõige enam tossab ja hakkasin ka otsima plokikaane tihendi leket.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)