Saab 96 Custom, Lepa
Need Biltema gaasikad tunduvad siis omaaegne menuartikkel olevat. Mu 99-l oli ka selliseid 4 tk all, jäigad like hell, ja üpris kaua pidasid vastu ka, esimesed siiani all. Hmm, kas seitsmekümnendatel olid siis Biltema mainekujundusbüroos kõrgemad palgad?
Ja asja juurde :notworthy::notworthy: Lõpuks ometi üks super-96, mis suure tõenäosusega eesti noorte potentsiaalsete saabifännide hulka kümnekordistab. Hakka aegsasti tüütutele autoajakirjanikele stoorisid valmis mõtlema:head:
Ja asja juurde :notworthy::notworthy: Lõpuks ometi üks super-96, mis suure tõenäosusega eesti noorte potentsiaalsete saabifännide hulka kümnekordistab. Hakka aegsasti tüütutele autoajakirjanikele stoorisid valmis mõtlema:head:
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Pool ameeriklast on vahel seal... V-4..;) Ivometsa profiilis on need muud andmed ka kirjas, obesed ja vääne. Ja noh, ega kõigile ei saagi meeldida. Ka vanade meeriklaste hulgas on tõelisi jubedusi. Õnneks ka palju päris meeldivat kraami..
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Ega vanad saabid ei peagi kõigile meeldima, need nagu rohkem erilisusi armastavate inimeste autod.
Omalajalgi erinesid nad teistest liikuritest märgatavalt ja ega see müüginummmergi pole old teab mis suur.
Tämapäevased saabid on mugandatud üldisele automaitsele ja autotootmises nähakse rohkem suuri rahanumbreid .
Sellest on loomulikult tõsiselt kahju .et tänapäeva masinad kipuvad muutuma ühesugusteks riisikottideks millel puudub igasugune isikupära ja erilisus.
Omalajalgi erinesid nad teistest liikuritest märgatavalt ja ega see müüginummmergi pole old teab mis suur.
Tämapäevased saabid on mugandatud üldisele automaitsele ja autotootmises nähakse rohkem suuri rahanumbreid .
Sellest on loomulikult tõsiselt kahju .et tänapäeva masinad kipuvad muutuma ühesugusteks riisikottideks millel puudub igasugune isikupära ja erilisus.
Algselt postitas: krss
Kas küüliku (jubilee ja sportmudelid) orig plastikust esispoila kah paned? Sinu autole peaks sobima nagu rusikas silmaauku. Neid õnneks veel liigub
Eks peab vaatama, kui madal ta mul nüüd jääb. Aegajalt tahaks ka metsateele pöörata, saha ja madaldusvedruga võib keeruliseks minna. Aga mõelnud olen sellele küll, õigemini oli plaan plekist väänata põll lihtsalt madalamaks, küljega samale joonele. Hetkel jääb vast ikkagi nii nagu on, eelarve siin järjest päris kõvad väljaminekud üle elanud ning elab veel, seoses konstruktori kokku lappamisega.
Mis küüliku ilu puudutab, siis õnneks ongi nii, et kas meeldib täiega või ei meeldi üldse - jube igav oleks, kui kõigile meeldiks. Lõpuks ehitan ju siiski vaid endale ja ise kaifin küll täiega :cool:
Nakataja, sinu roheline konn on tase omaette - tõsiselt kena aparaat - see varju jätmine võib suure tõenäosusega olla hoopis vastupidi :)
Käisin just rehvis, sai veljele 185/65/15 Continentalid peale tõmmatud. Nagu selgus, siis 6" laiad on need veljed mul, millegipärast seni arvasin, et 7". Ja nüüd garaazi!
Päris pikk paus siin teemas, väikse vahekokkuvõtte aeg jälle. Õigupoolest midagi eriti muutunud pole, muude tegemistega nii hõivatud olnud, et Saab on pidanud ootama.
Tänase seisuga on kõik plekid ja uksed oma kohale kinnitatud, veermik üle käidud. Nagu selgus, siis see vedru mis alla sai, polegi väga madalam, enamvähem samal kõrgusel istub - ju siis on niipalju jäigem lihtsalt. Ja jäik on ta küll, päris mõnuga kohe - igapäevaautol viskaks suht kiirelt kopa ette vast Näis mis saab, tegelikult tahaks suti madalamaks küll saada, esiotsa vähemalt... aga praegu jääb nii.
Selle nädala plaanides on veel uue laepolstri paigaldamine (must sametilaadne riie :love: ), armatuur paika, tagatuled külge ning ehk ka klaasid ette.
Klaasidega peab muidugi veel vaatama, vahepeal mõelnud erinevaid variante, kas üldse toonida ja kui, siis kui tumedaks. Tagaklaas sai 20% charcoal kile, lihtsalt ei meeldi mulle küüliku külgvaade, kui see jõnks seal sees toonimata klaasi puhul. Kui seda poleks, siis ei tooniks üldse. Ilmselt ikkagi seda teed minema, et küljed ka tegema, ühtlaselt 50 või 65%. Muide tagaklaas on ilma soojendusniitideta ;)
Mõned pildid ka, tolmusest autost:
Tagakoopa "jõnks" ei tule piltidelt väga hästi välja, päriselus aga päris äge, mina vähemalt rahul Imekombel on ühelpool koopa serva ja rehvi vahe tsipa suurem kui teisel pool, ca cm jagu - ja nii on ta olnud alati. Ühel sõbral küülikuga sama keiss, mingi tüüpviga? Või annab silda sättida kuidagi?
Tänase seisuga on kõik plekid ja uksed oma kohale kinnitatud, veermik üle käidud. Nagu selgus, siis see vedru mis alla sai, polegi väga madalam, enamvähem samal kõrgusel istub - ju siis on niipalju jäigem lihtsalt. Ja jäik on ta küll, päris mõnuga kohe - igapäevaautol viskaks suht kiirelt kopa ette vast Näis mis saab, tegelikult tahaks suti madalamaks küll saada, esiotsa vähemalt... aga praegu jääb nii.
Selle nädala plaanides on veel uue laepolstri paigaldamine (must sametilaadne riie :love: ), armatuur paika, tagatuled külge ning ehk ka klaasid ette.
Klaasidega peab muidugi veel vaatama, vahepeal mõelnud erinevaid variante, kas üldse toonida ja kui, siis kui tumedaks. Tagaklaas sai 20% charcoal kile, lihtsalt ei meeldi mulle küüliku külgvaade, kui see jõnks seal sees toonimata klaasi puhul. Kui seda poleks, siis ei tooniks üldse. Ilmselt ikkagi seda teed minema, et küljed ka tegema, ühtlaselt 50 või 65%. Muide tagaklaas on ilma soojendusniitideta ;)
Mõned pildid ka, tolmusest autost:
Tagakoopa "jõnks" ei tule piltidelt väga hästi välja, päriselus aga päris äge, mina vähemalt rahul Imekombel on ühelpool koopa serva ja rehvi vahe tsipa suurem kui teisel pool, ca cm jagu - ja nii on ta olnud alati. Ühel sõbral küülikuga sama keiss, mingi tüüpviga? Või annab silda sättida kuidagi?
Täna sai jälle päevotsa garaazis mütatud, tagaklaas ju maas hetkel veel ja ideaalne võimalus woofer paika panna, hiljem seda tunduvalt kehvem teha. Idee oli seekord teha tavalise vineerist kasti asemel klaasfiibrist kast, et vähest pagassi ruumi optimaalselt kasutada ning tagada võimalikult hea madalate sageduste pääs salongi :)
Rehkenduste järgi peaks kasti litraaz jääma umbes 32L kanti, loodetavasti väga mööda ei pannud...
Varakult sai varutud piisav kogus 22mm vineeri, klaasriiet, vaiku, kõvendit ja fliisi.
Kõigepealt vana aknalaua järgi uus tükk tikksaega välja:
Pildil on näha ka raam, millega nö. kastiosa hiljem ülemise plaadi külge kinnitub. Kahes osas tegin sellepärast, et hiljem oleks lihtsam kasti sisse fiibrikihte laduda, teiseks ei teadnud, kas ühes tükis üldse mahub sisse.
Siin aknalaud prooviks paigas, woofer ning inverter samuti.
Elemendiks 12" DLS MW12, topeltmagneti ning magneesiumkoonusega. Ennast igati heast küljest näidanud eelmistes autodes, niiet pikka mõtlemist polnud.
Põhja fikseerisin plekiribadega, abiks oli ka autopukk.
Fliis peale venitatud, servad lasin klambritega kinni. Paras mängimine, aga sai täitsa hea.
Fliisi idee on siis selles, et pingule tõmmatuna võtab ühtlase kuju. Kui esimene kiht vaiku peal ja kuivanud, jääb piisavalt kõva koorik, kuhu hea klaasriiet kihiti järjest juurde lappida.
Siin nüüd kasti kuju vähe paremini näha - nagu lastevann :P
Kiire pilk ka kasti sisse.
Kogu kupatus prooviks autos, istub kenasti ja mahub sisse ka ühes tükis - loomulikult eeldusel, et klaas on eest ära.
Siin näha ka õe ja õmblusmasina koostööna valminud uus sametilaadsest materjalist laepolster, päris seks minumeelest Kusjuures tume lagi teeb auto seest ikka kõvasti hubasemaks!
"Vann" jälle autost väljas ja vaiguga kaetud.
Homme saab hakata kasti seespoolt jäigemaks tegema, kihiti klaasriide ja vaiguga. Näis kuidas jääb - võibolla teen veel Noisexi vms vedela mürasummutusmöksiga üle.
Niipalju veel, et kui alles mõtleksin woofri ostule ja küülikusse paigaldamisele, siis tõenäoliselt paneks kaks woofrit, nö. "tagauste" kohale ehk siis tagaistme kõrvale - päris korralikud kastid annab sinna teha. Kuna aga mul oli element juba olemas, siis ei hakanud seda müütama ning uusi otsima.
Selleks korraks kõik ;)
Rehkenduste järgi peaks kasti litraaz jääma umbes 32L kanti, loodetavasti väga mööda ei pannud...
Varakult sai varutud piisav kogus 22mm vineeri, klaasriiet, vaiku, kõvendit ja fliisi.
Kõigepealt vana aknalaua järgi uus tükk tikksaega välja:
Pildil on näha ka raam, millega nö. kastiosa hiljem ülemise plaadi külge kinnitub. Kahes osas tegin sellepärast, et hiljem oleks lihtsam kasti sisse fiibrikihte laduda, teiseks ei teadnud, kas ühes tükis üldse mahub sisse.
Siin aknalaud prooviks paigas, woofer ning inverter samuti.
Elemendiks 12" DLS MW12, topeltmagneti ning magneesiumkoonusega. Ennast igati heast küljest näidanud eelmistes autodes, niiet pikka mõtlemist polnud.
Põhja fikseerisin plekiribadega, abiks oli ka autopukk.
Fliis peale venitatud, servad lasin klambritega kinni. Paras mängimine, aga sai täitsa hea.
Fliisi idee on siis selles, et pingule tõmmatuna võtab ühtlase kuju. Kui esimene kiht vaiku peal ja kuivanud, jääb piisavalt kõva koorik, kuhu hea klaasriiet kihiti järjest juurde lappida.
Siin nüüd kasti kuju vähe paremini näha - nagu lastevann :P
Kiire pilk ka kasti sisse.
Kogu kupatus prooviks autos, istub kenasti ja mahub sisse ka ühes tükis - loomulikult eeldusel, et klaas on eest ära.
Siin näha ka õe ja õmblusmasina koostööna valminud uus sametilaadsest materjalist laepolster, päris seks minumeelest Kusjuures tume lagi teeb auto seest ikka kõvasti hubasemaks!
"Vann" jälle autost väljas ja vaiguga kaetud.
Homme saab hakata kasti seespoolt jäigemaks tegema, kihiti klaasriide ja vaiguga. Näis kuidas jääb - võibolla teen veel Noisexi vms vedela mürasummutusmöksiga üle.
Niipalju veel, et kui alles mõtleksin woofri ostule ja küülikusse paigaldamisele, siis tõenäoliselt paneks kaks woofrit, nö. "tagauste" kohale ehk siis tagaistme kõrvale - päris korralikud kastid annab sinna teha. Kuna aga mul oli element juba olemas, siis ei hakanud seda müütama ning uusi otsima.
Selleks korraks kõik ;)
Tänud :)
Audioga on veel tubli tükk tegemist ees. Pigimatid+vilt, kaabeldus, kompod kickpanelitesse jne jne. Kompodega saab veel kõvasti jännata, suunamised ja asjad - väike ettekujutus on olemas, eks peab kodutööd tegema ja eeskätt suure lombi tagant uurima, kuidas sealsed härrased oma süsteemid teinud. Euroopas kickpanelid ju väga vähe levinud :)
Süsteem saab esialgse plaani järgi olema selline:
woofer: DLS MW12
keskriba: DLS MS6
tweetrid: DLS UR1
võimendi: Signat RAM2, 4x90W RMS või 2x250W RMS
cd-mängija: JVC KD-SH55 (24bit DAC jne)
Eelmises autos oli täisaktiiv süsteem, igal elemendil omad viited jne, asja juhtis Clarion DXZ-928r ning woofrit toitis Signat RAM3. Kaks viimast praeguseks müüdud, pean mõtlema, kas tahan jälle täisaktiivi teed minna... Igatahes ehitan juba selle mõttega, et tulevikus võibolla vaja mõni võimendi juurde panna, ei tahaks kaabeldust uuesti tegema hakata...
Audioga on veel tubli tükk tegemist ees. Pigimatid+vilt, kaabeldus, kompod kickpanelitesse jne jne. Kompodega saab veel kõvasti jännata, suunamised ja asjad - väike ettekujutus on olemas, eks peab kodutööd tegema ja eeskätt suure lombi tagant uurima, kuidas sealsed härrased oma süsteemid teinud. Euroopas kickpanelid ju väga vähe levinud :)
Süsteem saab esialgse plaani järgi olema selline:
woofer: DLS MW12
keskriba: DLS MS6
tweetrid: DLS UR1
võimendi: Signat RAM2, 4x90W RMS või 2x250W RMS
cd-mängija: JVC KD-SH55 (24bit DAC jne)
Eelmises autos oli täisaktiiv süsteem, igal elemendil omad viited jne, asja juhtis Clarion DXZ-928r ning woofrit toitis Signat RAM3. Kaks viimast praeguseks müüdud, pean mõtlema, kas tahan jälle täisaktiivi teed minna... Igatahes ehitan juba selle mõttega, et tulevikus võibolla vaja mõni võimendi juurde panna, ei tahaks kaabeldust uuesti tegema hakata...
Asjalood vaikselt niikaugele jõudnud, et nädalapäevad tagasi lõpetasin woofri tegemise, praeguseks kast sees ning tagaklaas ees. Palju muud polegi jõudnud teha, töö ja muud tegemised nõuavad oma aja. See on nüüd ka selge, et käesoleval hooajal püsib auto rahulikult garaazis, saab talvel rahulikult nokitseda - võibolla ongi parem, uisapäisa kiirustades pole ju ka mõtet teha, vähemalt hobiautot mitte.
Mõned pildid ka:
Siin siis kast seest. Seinad said lõpuks päris jäigad - lisaks vaiguga fliisikihile, 4 kihti klaasriiet ja igaks petteks veel 4mm pigimatt sisse.
Pigimati kihi peale mahuline vatiin ning põhja laineline poroloon. Selle kõigega käib kaasas seisulainete vältimise jms teooria, mida siinkohal lahkama ei hakkaks - ei tea kas lõpuni oskakski. Igatahes kasti täiesti vatiini täis ei toppinud, vajadusel saab seda hiljem teha.
Kastisisene inverteri osa on siis kõige tavalisem 100mm läbimõõduga solgikas, jube hea sellega manööverdada erinevate põlvede abil :D
Siin juba element küljes ja grill peal. Kuna poegrillid mulle ei meeldinud ja poleks ka istunud, saigi mingi aeg tagasi selline teha lastud.
Kogu üritus autos.
Aknalaua kattena kasutasin sama materjali, millega ka lagi sai tehtud. Päriselus kõvasti ilusam ;)
Midagi peab välja mõtlema ka kasti alumise poolega, miski riide peale venitama, aga see pole hetkel primaarne.
Näis millal ükskord kasti testida saab, loodetavasti väga suuri möödapanekuid ehitusega polnud...
Selleks korraks kõik - eks annan teada, kui midagi uut jälle teinud auto juures.
Mõned pildid ka:
Siin siis kast seest. Seinad said lõpuks päris jäigad - lisaks vaiguga fliisikihile, 4 kihti klaasriiet ja igaks petteks veel 4mm pigimatt sisse.
Pigimati kihi peale mahuline vatiin ning põhja laineline poroloon. Selle kõigega käib kaasas seisulainete vältimise jms teooria, mida siinkohal lahkama ei hakkaks - ei tea kas lõpuni oskakski. Igatahes kasti täiesti vatiini täis ei toppinud, vajadusel saab seda hiljem teha.
Kastisisene inverteri osa on siis kõige tavalisem 100mm läbimõõduga solgikas, jube hea sellega manööverdada erinevate põlvede abil :D
Siin juba element küljes ja grill peal. Kuna poegrillid mulle ei meeldinud ja poleks ka istunud, saigi mingi aeg tagasi selline teha lastud.
Kogu üritus autos.
Aknalaua kattena kasutasin sama materjali, millega ka lagi sai tehtud. Päriselus kõvasti ilusam ;)
Midagi peab välja mõtlema ka kasti alumise poolega, miski riide peale venitama, aga see pole hetkel primaarne.
Näis millal ükskord kasti testida saab, loodetavasti väga suuri möödapanekuid ehitusega polnud...
Selleks korraks kõik - eks annan teada, kui midagi uut jälle teinud auto juures.
Väike vahepala siia kah - nimelt sai mõni hetk tagasi Nakataja käest "uued" sumpad ära toodud, mis ka 99% tõenäosusega alla lähevad.
Paljud kindlasti teavad millega tegu, igaks petteks laenan pildi:
Natuke agressiivsema välimusega kui mu senised küljekad, peaks idees paremini sobima üldilmega. Igatahes täitsa põnev, krutin ehk juba varsti alla kah :evil:
Muus osas on suht vaikne olnud, nüüd kui vana aasta ära saadetud ja suur kiire möödas, saab jälle vaikselt garaazis nokitsema hakata :)
Paljud kindlasti teavad millega tegu, igaks petteks laenan pildi:
Natuke agressiivsema välimusega kui mu senised küljekad, peaks idees paremini sobima üldilmega. Igatahes täitsa põnev, krutin ehk juba varsti alla kah :evil:
Muus osas on suht vaikne olnud, nüüd kui vana aasta ära saadetud ja suur kiire möödas, saab jälle vaikselt garaazis nokitsema hakata :)
Algselt postitas: farmacoma
issver sussver, nagu matuseauto seest ära nüüd solvu.
lohutuseks võib öelda et võibolla sobib kõik kokku kui valmis saab, ma ju ei tea su konseptsiooni.
Kahjuks nõustun farmacoma'ga, mitte sellepärast, et lagi must, aga et samet. Aga anname aega atra seada. Kui valmis SAAB, siis võimalik, et võtan sõnad tagasi. Igaljuhul respect, et nii kõva töö käsil!
Kas need "valged karvad" sametis on tingitud välgust? Või ongi laiguline kangas?
Välk teeb jah trikke - päriselus hoopis teise ilmega ja ühtlaselt must see lagi. Ise olen endiselt väga rahul valikuga ja noh, ega maitsed saagi kõiges ühtida. Eks oma silm on kuningas, kui masin koos, jõuate kunagi vast päriselus ka pilgu peale visata :)
Pole väga põhjust olnud pilte klõpsida, kogun tasapisi hoogu ja mõtteid, et ehitusega edasi minna - kaugel see kevadki enam on, tuleb liigutama hakata, et õigeks ajaks valmis saada Ja ega pildidki tulemata jää, kui midagi jälle tehtud!