O: Saab 9-5 Aero 02- esiamordid

Turbod, jupid, vidinad...
Vasta
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#1

Soovin osta Saab 9-5 Aero esiamorte koos tugipatjadega.
Miks uusi ei osta? Sest mul on esisillas mingi kergelt kostuv püüdmatu kolin ja ma kahtlustan esiamorte. Ei tahaks esimese hooga uute asjade peale raha kulutada. Prooviks kas on nende viga kuna amordid tegelikult hakkavad üsna harva kolisema.
Sobivad 2002 ja uuemate omad ja kindlasti peab olema Aero sportvedrustuse omad.
Üle 50€ paari eest maksta ei tahaks.
Tel: 55 kaks kaks 695 aga siin foorumis ühendust võtmine meeldiks rohkem.
Fastaero
Postitusi: 164
Liitunud: R Aug 01, 2008 19:53
Asukoht:
Auto: 9-5 ja 9-3

#2

Vaata esialgu oma stabika varda puksid üle. Nagu olen aru saanud, siis millimeetrine vahe stabika varda ja selle puksi vahel põhjustab klobinat.
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#3

Sõitsin ilma stabika varda otsteta, ikka kolises.
P.S. Tänud kaasa mõtlemast ;)
Kasutaja avatar
Ainar
Saabiklubi liige
Postitusi: 388
Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
Asukoht: Liikva
Auto:
Kontakt:

#4

Hei, mis amordid sul on? Kas Sachsid? Mul just sama teema, et miskit nagu kobiseks. Käisin herr Trionicu juures, vaatas veermiku üle, kõik korras. Pakkus ka, et amordid. Need amordid pidid ajapikku kombisema hakkama.

Terv, Ainar
Fastaero
Postitusi: 164
Liitunud: R Aug 01, 2008 19:53
Asukoht:
Auto: 9-5 ja 9-3

#5

Mul ka ees klobin😀. Jäänud vahetamata ainult need stabika puksid. Kui ei aita, siis panen originaal sachid alla.
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 900
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#6

Ajapikku kuluvad ka amortisaatorite tugilaagrid.
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#7

I-Vaari kirjutas: L Mär 02, 2019 9:19 Ajapikku kuluvad ka amortisaatorite tugilaagrid.
Sellepärast ma tahakski koos tugipatjadega saada :)
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#8

Laagrid ja padjad on kaks erinevad ostükki.
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#9

Tihti on nad komplektis aga laager ise ei hakka kolisema. Padi hakkab.
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#10

Mina sain kolinast lahti just laagrite vahetusega. Mõlemad laagrid olid vanadusest saba maha pannud. Keeramisel ei teinud kraginat. Lahti võttes pudenesid miljoniks.
petssol
Postitusi: 82
Liitunud: P Aug 24, 2014 23:34
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5

#11

Omast kogemusest - laagril tuleb lõtk sisse ja klobiseb päris mõnuga. Täitsa peavalu oli(raha kulu ka) selle klobinani jõudmine. Vahetusse läks kuhjaga silla pukse ja lõpuks mõlema poole tugilaagrid-puksid või padjad(uued), kuidas kellelegi meeldib neid nimetada. Vanadega ei ole mõtet katsetada. Närvidele käiv klobin kadus, kuid jäi tummisem klobin, mida polnud kogu aeg. Ei tahtnud kuidagi amortide viga uskuda, sest aparaadid ja füüsiline kõigutamine seda ei tuvastanud.Takka otsa kondid ja sarniirid vahetusse, ikka sama. Nimme suurematest lohkudest läbi sõites lõi nagu vedru plõnni ja tuligi amortide vahetus ette võtta(topelttöö: loll pea on ihu nuhtlus, oleks võinud juba esimene kord amorte kontrollida aga ei). Vanad amordid olid nii läbi, et parempoolne tuli 3cm välja tagasi(paremal pool see jama kõik toimuski-algas lõputu klobina otsing) ja vasak 10cm. Vedrud tegid siis oma tööd päris hästi. NÜÜD lõpuks vaikus majas.
Kasutaja avatar
Ainar
Saabiklubi liige
Postitusi: 388
Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
Asukoht: Liikva
Auto:
Kontakt:

#12

petssol kirjutas: P Mär 03, 2019 20:52 Omast kogemusest - laagril tuleb lõtk sisse ja klobiseb päris mõnuga. Täitsa peavalu oli(raha kulu ka) selle klobinani jõudmine. Vahetusse läks kuhjaga silla pukse ja lõpuks mõlema poole tugilaagrid-puksid või padjad(uued), kuidas kellelegi meeldib neid nimetada. Vanadega ei ole mõtet katsetada. Närvidele käiv klobin kadus, kuid jäi tummisem klobin, mida polnud kogu aeg. Ei tahtnud kuidagi amortide viga uskuda, sest aparaadid ja füüsiline kõigutamine seda ei tuvastanud.Takka otsa kondid ja sarniirid vahetusse, ikka sama. Nimme suurematest lohkudest läbi sõites lõi nagu vedru plõnni ja tuligi amortide vahetus ette võtta(topelttöö: loll pea on ihu nuhtlus, oleks võinud juba esimene kord amorte kontrollida aga ei). Vanad amordid olid nii läbi, et parempoolne tuli 3cm välja tagasi(paremal pool see jama kõik toimuski-algas lõputu klobina otsing) ja vasak 10cm. Vedrud tegid siis oma tööd päris hästi. NÜÜD lõpuks vaikus majas.
Jutt õige, sain ka uued amordid külge ja kobin kadunud.

Terv, Ainar
Vasta