Saab 9000 CS 2.3 ATM 200kW, 1996, que
LS 186k sisse uus õli, õhufilter, mootorifilter, karterituulutuse voolik, vahetusse läksid ka esimesed piduriklotsid.
To do listi: Tagasilla puksid, mootoripadi, tagumise tiiva värvimistööd, väline temp. andur paneb endiselt segast, kohapeal seistes näitab välistemp. tõusu.
juhiistme soojendus tahab samuti uurimist saada.
To do listi: Tagasilla puksid, mootoripadi, tagumise tiiva värvimistööd, väline temp. andur paneb endiselt segast, kohapeal seistes näitab välistemp. tõusu.
juhiistme soojendus tahab samuti uurimist saada.
Everyday Regular SAAB guy!
Täna töölt koju sõites tegi auto viimaseid hingetõmbeid, kuid veeres õnneks veel koduväravast sisse.
Algul oli muidugi peamine kahtlusalune DI, SoS'i abiga proovisime tema auto DI'd, vaatasime üle kaitsmed, selgus et siiski süüdlane oli bensiinipump, sai tiba mehejuttugi aetud.
Kas bensiinipumba vahetamine toimub nagu klassikul https://www.youtube.com/watch?v=7QafjS0Mh8w
ja 91.a tonnisel https://www.youtube.com/watch?v=r1xzGRYriH4
Kõige keerulisem on tundub keermega tihendi maha saamine..
Mingeid nippe veel pumba vahetamisel?
Hea oleks muidugi kui saaks ilma treilesõiduta hakkama :)
Võib pakkuda uut või uueväärset pumpa :)
Algul oli muidugi peamine kahtlusalune DI, SoS'i abiga proovisime tema auto DI'd, vaatasime üle kaitsmed, selgus et siiski süüdlane oli bensiinipump, sai tiba mehejuttugi aetud.
Kas bensiinipumba vahetamine toimub nagu klassikul https://www.youtube.com/watch?v=7QafjS0Mh8w
ja 91.a tonnisel https://www.youtube.com/watch?v=r1xzGRYriH4
Kõige keerulisem on tundub keermega tihendi maha saamine..
Mingeid nippe veel pumba vahetamisel?
Hea oleks muidugi kui saaks ilma treilesõiduta hakkama :)
Võib pakkuda uut või uueväärset pumpa :)
Everyday Regular SAAB guy!
Vahepeal ikka ühtekomateist toimunud..
Tehtud korraline õlivahetus, vahetusse läks geneka rihm, mõned rullikud, simmeri tihend ja pinguti.
Alla sai ka uus summuti "ring", Bosali keskmine ja tagumine pütt, nagu oleks uus hingamine.
Esituled said ka seest puhtamaks tehtud, külge kruvitud Nightbraker Laserid aga tegu endiselt pimedasõidu mõttes "linnaautoga". :)
Todo listis leiab veel ikka ühteteist.. :mad:
Tähelepanu nõuavad vägisi esimesed tiivad ja tagumine juhipoolne tiib.. :(
Pahtel versus keevitamine.. nõuanded oodatud
Tehtud korraline õlivahetus, vahetusse läks geneka rihm, mõned rullikud, simmeri tihend ja pinguti.
Alla sai ka uus summuti "ring", Bosali keskmine ja tagumine pütt, nagu oleks uus hingamine.
Esituled said ka seest puhtamaks tehtud, külge kruvitud Nightbraker Laserid aga tegu endiselt pimedasõidu mõttes "linnaautoga". :)
Todo listis leiab veel ikka ühteteist.. :mad:
Tähelepanu nõuavad vägisi esimesed tiivad ja tagumine juhipoolne tiib.. :(
Pahtel versus keevitamine.. nõuanded oodatud
Everyday Regular SAAB guy!
Esitiibade vahetus, tagatiivale vajalik tükk keevitada. Olenevalt kui hullud on muidugi.
Tean mida tunned, mul täpselt sama asi ees ootamas. Nüüd lihtsalt enam ei pääse, kui pole kohe hoolas olnud.
Tean mida tunned, mul täpselt sama asi ees ootamas. Nüüd lihtsalt enam ei pääse, kui pole kohe hoolas olnud.
Uss juba enne mind sees, üks esitiib sai korra kindlustusega ära tehtud, üllatus 4 kuud ja uuest peale, kohale minnes oli loogiline järeldus, rooste oli all ju, mis me siis teha saime, loogiline.
Sebastian, kasutad tagumise tiiva jaoks paranduskitti?
Veel.. Kust saaks värvikoode?
Sebastian, kasutad tagumise tiiva jaoks paranduskitti?
Veel.. Kust saaks värvikoode?
Everyday Regular SAAB guy!
Sebastian, kasutad tagumise tiiva jaoks paranduskitti?
Algul mõtlesin jah, aga parandada ma ei oska, tagaluugi alumise servaga on see selgeks saanud. Roosteuss ikka tuleb ja suur töö mitmeid kordi nihu läinud.
Võibolla eksin, ega see rooste äranühkimine ja pahtliga parandamine tundub ka spetsidel suht ajutine lahendus olema. Kui juba roosteaugud sees, siis on abi antud ja keevitamisest ei pääse.
Mõtlesin doonorilt tagatiiva tüki lõigata ja lasta see külge keevitada. Mul sama värk nagu sinul - juhipoolne tagatiib kobrutab ja üsna uhkelt.
Mingi värk just selle juhipoolsega on, paljudel kusjuures.
See on see värk, kui roolis surströmmingit sööd ja rapped aknast välja lennutad - nii need tagatiivad rooste lähevad.
Ses suhtes pole vahet, kas ise üritad värvida või viid spetsile - kui roostetavat detaili lased üle värvida, siis varsti jälle samasugune. Ja roostet sa võid lihvida ja liivakaga puhastada ja sada imet teha. Isegi roostesurm jne. ei ole tõsine lahendus, korralik lahendus on vaid välja lõikamine ja uue jupi keevitamine külge.
Esitiibasid ma siin ju keevitasin ja nutsisin - praegu ostaks uued tiivad ja asi mott. Tagatiivaga pole pääsu, peab keevitama hakkama. Keevitus ise kerge, kui masin korralik - mina panin 0.6mm traadiga ja teises käes oli kompressor õhuga - paar täppi ja kohe külma õhku peale - jahutasin detaili maha, muidu ühel hetkel tõmbab pleki kõveraks ja siis hakkab pidu!
Ses suhtes pole vahet, kas ise üritad värvida või viid spetsile - kui roostetavat detaili lased üle värvida, siis varsti jälle samasugune. Ja roostet sa võid lihvida ja liivakaga puhastada ja sada imet teha. Isegi roostesurm jne. ei ole tõsine lahendus, korralik lahendus on vaid välja lõikamine ja uue jupi keevitamine külge.
Esitiibasid ma siin ju keevitasin ja nutsisin - praegu ostaks uued tiivad ja asi mott. Tagatiivaga pole pääsu, peab keevitama hakkama. Keevitus ise kerge, kui masin korralik - mina panin 0.6mm traadiga ja teises käes oli kompressor õhuga - paar täppi ja kohe külma õhku peale - jahutasin detaili maha, muidu ühel hetkel tõmbab pleki kõveraks ja siis hakkab pidu!
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
roostet annab peatada küll. Aga polüesterpahtel (ja kivikaitse) ei ole selleks õiged vahendid - need aitavad vaid probleeme ajutiselt peita.
mu pealt 10a tagune nn eksperiment roostetanud plekiga. Lihtsustatud (aga vähem roostekindel) variant ilma täitekrundita:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=2268&pid=20846#pid20846
uste ja luukide ussitavad valtsivahed kipuvad end samas praktikas taas ussitavana ilmutama. Isegi kerehermeetiku kihtide alt. Aga seda siiski mitmete aastate pärast ja "lapiga eemaldatava roostenire" näol.
mu pealt 10a tagune nn eksperiment roostetanud plekiga. Lihtsustatud (aga vähem roostekindel) variant ilma täitekrundita:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=2268&pid=20846#pid20846
uste ja luukide ussitavad valtsivahed kipuvad end samas praktikas taas ussitavana ilmutama. Isegi kerehermeetiku kihtide alt. Aga seda siiski mitmete aastate pärast ja "lapiga eemaldatava roostenire" näol.
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Polegi ammu siia teemasse midagi kirjutanud..
ls hetkel 206k.. autot hoitud viimasel ajal pühapäeva ja reisisõitudeks.
Pidureid jne ikka siit sealt vahepeal sätitud..
Eelmisel suvel käis nt. tripil Budapestis, 5000km muretult
Kalla ja talla
ls hetkel 206k.. autot hoitud viimasel ajal pühapäeva ja reisisõitudeks.
Pidureid jne ikka siit sealt vahepeal sätitud..
Eelmisel suvel käis nt. tripil Budapestis, 5000km muretult
Kalla ja talla
Everyday Regular SAAB guy!
SAAB läks müüki viewtopic.php?f=13&t=23642
Asjaga üsna kiire, hoovis hakkab Saabide parkimisruum ületama kriitilist piiri
Asjaga üsna kiire, hoovis hakkab Saabide parkimisruum ületama kriitilist piiri
Everyday Regular SAAB guy!