Tere,
Abbott Racing pakub veidi "teravamaid" nukkvõlle https://www.abbottsaab.com/product/sports-camshafts-2/
Oskab keegi öelda, et kui soovida nüüd B235 nukkvõlle veidi põnevamate vastu vahetada ilma et peaks kusagilt midagi lihvima hakkama, siis kas eelistada neid eelmainitud lingil olevaid või T5 omasid (nagu näiteks Maptun oma pakettides pakub)?
Selline huvitav tabel ei ütle mulle väga midagi https://www.genuinesaab.com/temp/cams.htm
Abbott Racing nukkvõll VS B234 oma
Ise küsin, ise vastan:
T7 nagu aru saan on siis 231 duration / 8.30 mm lift on intake and exhaust.
T5 (9000 Aero) on siis 240 duration / 8.65mm lift on intake and exhaust.
Abbot pakub alates 243 duration / 9.65mm lift on intake and 9,50 lift on exhaust.
Ehk siis Abboti omad on kõik teravamad kui 9000 AERO omad, kuigi viimaseid saab kõvasti odavamalt.
T7 nagu aru saan on siis 231 duration / 8.30 mm lift on intake and exhaust.
T5 (9000 Aero) on siis 240 duration / 8.65mm lift on intake and exhaust.
Abbot pakub alates 243 duration / 9.65mm lift on intake and 9,50 lift on exhaust.
Ehk siis Abboti omad on kõik teravamad kui 9000 AERO omad, kuigi viimaseid saab kõvasti odavamalt.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Vabalthingava nukad (B234i) on sisse-välja lift 8.65mm ja duration on 246, hoiab klappe kauem lahti, kui Abboti oma. Genuinesaabi lingi alt avanev kolmas tabel on põnev.Teretali kirjutas: ↑T Aug 06, 2019 21:35Ise küsin, ise vastan:
T7 nagu aru saan on siis 231 duration / 8.30 mm lift on intake and exhaust.
T5 (9000 Aero) on siis 240 duration / 8.65mm lift on intake and exhaust.
Abbot pakub alates 243 duration / 9.65mm lift on intake and 9,50 lift on exhaust.
Ehk siis Abboti omad on kõik teravamad kui 9000 AERO omad, kuigi viimaseid saab kõvasti odavamalt.