9-3 OG AERO Vedrustus

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Härra Pätt
Postitusi: 6
Liitunud: P Dets 09, 2018 17:16
Asukoht: Tallinn
Auto:

#1

K Mär 27, 2019 11:23

Oskab ehk keegi öelda, kas tollastel (98-02) 9-3 aerodel oli SE või baas- trimmist jäigem sportlikum vedrustus ja/või amordid? Kui ei siis, millist amortide/vedrude kombot kasutada, et kunagist 9-3 aero sõidukõrgust ja jäikust jäljendada. Hetkel all coilid, ning sooviks need millegi mugavama vastu välja vahetada.
Tänud ette!
KaarelTS
Postitusi: 27
Liitunud: L Veebr 04, 2017 15:52
Asukoht:
Auto:

#2

K Mär 27, 2019 14:58

Aerodel peaks olema jah natuke jäigem ja 10mm madalam vedrustus võrreldes Se ja base mudeliga. Omal kogemus puudub ja teinud ainult interneti uurimisi et ka kunagi midagi värskemat Se-le alla panna.

Alvadis peaks minu teada olema ka täitsa saadaval SACHSI originaal aero amorte, vedrudest väga ei tea. Välismaa foorumitest loetud head alternatiivid on Bilsteini B4 (peaks olema stocki alternatiiv) B6 sport variant, vist sama kõrgus aga jäigem sport variant, ja B8 juba 30mm madaldusega sport amorte. Hea kombinatsioon madaldusega pidi olema Koni reguleeritavad amordid ja Bilsteini madaldusvedrud mis 30mm madaldusega aga pidi jääma küllaltki pehme veel. Selle hinnaklass juba päris teine ka muidugi. Oleks ka huvitatud kui kellegil päris maailma kogemusi on.
daags
Postitusi: 774
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 1,9Tid

#3

K Mär 27, 2019 15:15

ehitasin kunagi oma 9-3SE 30 mm madalduse ja Koni reguleeritavate amortide + polüuretaan pukside peale. Kogu KIT oli väga hea- mitte ühtegi paha sõna pole öelda. Amordid olid enamasti kas kõige pehmemas või ca 25%-30 % peale keeratud.
Võimsust pole kunagi piisavalt
Vasta