Lõpuks sain piisavalt kena pildi oma suurest armastusest tehtud, et kannatab ka netti üles riputada.
Umbes kuu tagasi sai minu omaks ja ühtlasi ka minu esimeseks autoks pildil olev 2009 aasta 9-3.
Ma ei suuda oma rõõmu ilmselt kunagi õigesti sõnadesse panna, mis tekib temaga sõites. Varasest noorusest peale oli peres saabipisik sees ja kuigi vanemad liikmed on edasi liikunud Selle Teise Rootsi Auto jahimaadele, jäi minusse see kripeldama. Ah mis ma ikka patran - pilt räägib rohkem, kui tuhat sõna.
Kuid päriselu pole kunagi 100% ideaalne, seega kasutan võimalust ka kohe mõne koha pealt nõu küsida.
- Kui kliimakompressor on läbi, siis kuidas kogenumad mehed käituksid? Kas sellise detaili puhul oleks targem varuosa soetada kõige uuem ja originaalsem, mis võimalik, või kannatab ka säästa selle pealt?
- Kui raadiost kõlavad pisut bassisemad lood, siis kaassõitja käepide pläriseb kaasa. Olen suutnud üpris täpselt paika panna kust plärin tuleb. Olen üritanud ka vahele toppida alguses hambatikke ja pärast pehmendavaid padjakesi. Ei mingit vahet. Netist uurisin, et tasuks see assembly lahti kiskuda ja siis toppida vahele pehmendavaid elemente, kuid ma ei tea kas ma olen liiga nõrk mees või hakkas lihtsalt sõrmedel valus. Maha ma seda katet ei saanud igatahes.
- Aeg-ajalt tuleb kõige parempoolsemast ventilatsiooniaugust kergelt kõrge tooniga vibreerivat vilinat. No umbes nagu keegi õrnalt vilistaks läbi ventilaatori. Mis see olla võiks? Lastud WD40 ventika vahele kapoti alt, tundub, et on lakanud. Pole kuid kuulnud.
- Navi DVD 1) aegunud 2) Lääne-Euroopa kattealaga 3) lugeja ei loe. Proovin puhastusplaati. Ei aidanud. Mitte, et navi tarvis oleks, aga komplektsuse huvides oleks ju tore
Oeh, aga pisiasjad-pisiasjad... Paremat autot mina omale ette kujutada ei oska. Ei suru küll istmesse nagu mõni Aero, aga ega ta kellelegi jalgu ka nüüd jää teel. Nagu öeldakse - bensiiniga võib pintsleid pesta, kuid diislis peitub jõud.
Minu käes veedetud aja "hooldusraamat". Kätte sain masina, kui ees oli ~196 000 km. Kirja ei hakka loomulikult panema väikeseid, jooksvaid kulusid nagu näiteks aknapesuvedelikud, kojamehed ja see enda jaoks algselt uskumatuna tundunud summa, mis Meguiar'si ilukeemiale läheb...
- 197 526 km Generaatori rihmaratas kahjustatud, vahetusse läks terve generaator koos rihmaga. €300
- 200 633 km Uue kliimakompressori installatsioon ja esimene õlivahetus. Lisaks sai doonori pealt installeeritud ka uued salongi õhuavad keskele. Eelmisel oli üks "joystick" väsinud ja lääpas. €205
- 206 390 km EGR ja sisselaskekollektori vahetus. €860