SAAB 9-5 Vector Sport 2001, aeromobiil
-
- Postitusi: 37
- Liitunud: P Okt 14, 2018 16:37
- Asukoht: Rakvere
- Auto:
Tervist!
Olen siin foorumis uus. Olen eelnevalt olnud ja siiani olen BMW omanik ning tegutsenud ka BMW foorumis. Suvel sai ostetud endale 60 000km sõitnud 2009. aasta BMW E60...Nüüd talve lähenedes ajasin BMW garaaži ja tekkis vajadus uue auto järgi, millega käia kaitseväes aega teenimas ning nädalavahetuseti kasutada. Mulle on alati Saabid meeldinud, kuna nad on nii teistsugused...torkavad silma linnapildis (vähemalt minule). Peretuttavatel on olnud 2000. aasta Saab 9-5 juba üle 10 aasta ning Saab 9-3 2008.aasta ning olles nendega varasemalt sõitnud, tekkis mõte ka endale SAAB soetada. Kindel soov oli 9-5 vahemikus 2001-2005 ning kas 2.3 136kw või 2.3 184kw mootoriga. Kahjuks Aero varianti on meie autoturul vähem ning need on kas liiga kallid või mitte piisavalt heas seisus.
Eelmine nädalavahetus käisin Tallinnas vaatamas üht 2003.aasta SAAB 9-5, millel oli väidetavalt 100 000km kellal ning 1 omanik aastast 2006. Lubati, et autol pole kriimustusi ja kogu tehniline pool korras. Reaalsus oli see, et polnud mitte ühtegi rikkumata detaili, auto ei tahtnud käivituda, kõik oli pahteldatud, nagises ja kolises ning ei sõitnud nii nagu peaks(ja loodeti veel 4000 eurot saada ).
Esmaspäeval passisime kaitseväega metsas ning hakkas silma just müüki tulnud 2001.aasta Vector sport. Kuna auto oli piltidel must ja pildid olid üsna selgusetud, ei osanud midagi järeldada. Kolmapäeval aga mõtlesin et võiks huvi pärast helistada ja maad uurida. Müüjaks oli üks vanem härrasmees, kes on selle Saabi ainuke omanik Eestis juba viimased 10 aastat. Tema oli ta kunagi Importautost ostnud. Auto on avariivaba ning väga heas korras. Ta veel mainis, et "olen autot hoidnud nagu enda last." Leppisime kokku kohtumise Tartus siis eile. Läksin kohale ja seisukord oli super. Isegi minu ootustest parem. Autol pole mitte ühtegi roostetäppi (ka põhjaall pole), samuti puuduvad igasugused kriimud ja mõlgid, veljed on kriipimata. Salong on väga heas seisukorras ning härral oli olemas otsast lõpuni täidetud hooldusraamat Saabi esinduse ja Saabi-anti märgetega. Samuti olid olemas kõik arved tehtud töödest. Viimane neist oli summas 1200 eurot ning lisaks sellele just Hõbenooles käigukasti õli vahetatud. Kaasa sain eraldi Saabi velgedel talvekad, varuosi nagu näiteks kliimablokk, tagatuled jne jne...Lisaks tasub mainida, et absoluutselt kõik on originaal ning härra mainis ära, et isegi pagasniku põhjamatt on kunagi Saabi esindusest ostetud ja et sellist enam kuskilt saada ei ole naljalt.
Enne ostu mõtlesin veel igaksjuhuks käia ülevaatus punktis kontrollis. Kõik oli timmis, kui välja jätta õlileke. Ülevaataja sõnutsi midagi hullu pole. Võib-olla kuskilt kergelt lekib lihtsalt või pole punn korralikult kinni keeratud vms. Igatahes on plaanis see Tallinnas ette näidata.
Auto lisavarustusest ma midagi rääkida eriti ei oska olles eelnevalt ainult BMW-dega sõitnud. Märkimist tasub ilmselt püsikiirusehoidja, vihmasensor, automaatkast, 4x elektriaknad, istmesoojendused, kliima, MF nahkrool, poolnahk sisu ning 9 kõlariga Harman Kardon helisüsteem.
Olen siin foorumis uus. Olen eelnevalt olnud ja siiani olen BMW omanik ning tegutsenud ka BMW foorumis. Suvel sai ostetud endale 60 000km sõitnud 2009. aasta BMW E60...Nüüd talve lähenedes ajasin BMW garaaži ja tekkis vajadus uue auto järgi, millega käia kaitseväes aega teenimas ning nädalavahetuseti kasutada. Mulle on alati Saabid meeldinud, kuna nad on nii teistsugused...torkavad silma linnapildis (vähemalt minule). Peretuttavatel on olnud 2000. aasta Saab 9-5 juba üle 10 aasta ning Saab 9-3 2008.aasta ning olles nendega varasemalt sõitnud, tekkis mõte ka endale SAAB soetada. Kindel soov oli 9-5 vahemikus 2001-2005 ning kas 2.3 136kw või 2.3 184kw mootoriga. Kahjuks Aero varianti on meie autoturul vähem ning need on kas liiga kallid või mitte piisavalt heas seisus.
Eelmine nädalavahetus käisin Tallinnas vaatamas üht 2003.aasta SAAB 9-5, millel oli väidetavalt 100 000km kellal ning 1 omanik aastast 2006. Lubati, et autol pole kriimustusi ja kogu tehniline pool korras. Reaalsus oli see, et polnud mitte ühtegi rikkumata detaili, auto ei tahtnud käivituda, kõik oli pahteldatud, nagises ja kolises ning ei sõitnud nii nagu peaks(ja loodeti veel 4000 eurot saada ).
Esmaspäeval passisime kaitseväega metsas ning hakkas silma just müüki tulnud 2001.aasta Vector sport. Kuna auto oli piltidel must ja pildid olid üsna selgusetud, ei osanud midagi järeldada. Kolmapäeval aga mõtlesin et võiks huvi pärast helistada ja maad uurida. Müüjaks oli üks vanem härrasmees, kes on selle Saabi ainuke omanik Eestis juba viimased 10 aastat. Tema oli ta kunagi Importautost ostnud. Auto on avariivaba ning väga heas korras. Ta veel mainis, et "olen autot hoidnud nagu enda last." Leppisime kokku kohtumise Tartus siis eile. Läksin kohale ja seisukord oli super. Isegi minu ootustest parem. Autol pole mitte ühtegi roostetäppi (ka põhjaall pole), samuti puuduvad igasugused kriimud ja mõlgid, veljed on kriipimata. Salong on väga heas seisukorras ning härral oli olemas otsast lõpuni täidetud hooldusraamat Saabi esinduse ja Saabi-anti märgetega. Samuti olid olemas kõik arved tehtud töödest. Viimane neist oli summas 1200 eurot ning lisaks sellele just Hõbenooles käigukasti õli vahetatud. Kaasa sain eraldi Saabi velgedel talvekad, varuosi nagu näiteks kliimablokk, tagatuled jne jne...Lisaks tasub mainida, et absoluutselt kõik on originaal ning härra mainis ära, et isegi pagasniku põhjamatt on kunagi Saabi esindusest ostetud ja et sellist enam kuskilt saada ei ole naljalt.
Enne ostu mõtlesin veel igaksjuhuks käia ülevaatus punktis kontrollis. Kõik oli timmis, kui välja jätta õlileke. Ülevaataja sõnutsi midagi hullu pole. Võib-olla kuskilt kergelt lekib lihtsalt või pole punn korralikult kinni keeratud vms. Igatahes on plaanis see Tallinnas ette näidata.
Auto lisavarustusest ma midagi rääkida eriti ei oska olles eelnevalt ainult BMW-dega sõitnud. Märkimist tasub ilmselt püsikiirusehoidja, vihmasensor, automaatkast, 4x elektriaknad, istmesoojendused, kliima, MF nahkrool, poolnahk sisu ning 9 kõlariga Harman Kardon helisüsteem.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Ylitore kui leidsid endale talveauto! Kahju, et see nüüd roostetama hakkab meie kliima tõttu.
Looda, et õlileke pole otsakaanest.
Kui on, siis sõida ja leki , või paranda ja maksa! ( palju)
Looda, et õlileke pole otsakaanest.
Kui on, siis sõida ja leki , või paranda ja maksa! ( palju)
Sent from my Monte Carlo using B236
-
- Postitusi: 37
- Liitunud: P Okt 14, 2018 16:37
- Asukoht: Rakvere
- Auto:
Miks ta siis kohe roostetama peaks hakkama? Minu teada neil ju tsingitud kere ning ta avariivaba, seega ei tohiks hullu olla. Kui eelmised enam kui 10 aastat saanud hakkama vanema härra käes ilma roosteta, siis saab ka minu käes kindlasti. Keskmine igakuine läbisõit on mul jämedalt 400km.
Autode osas olen ma korralik pedant ning täna tegin põhjaliku salongi hoolduse profitoodetega(Angelwax, Koch-Chemie, Chemical Guys). Kõik vaibad ja matid said korraliku puhastuse, armatuur ning uksed puhtaks, pintsli ja tolmuimejaga kõik vahed tolmust (ventika vahed jne), naha puhastus + palsam ning aknaklaasid.
Järgmine nädal plaanis teha savipesu ning peale kanda Soft99 Fusso Coat vaha, mis peaks kestma kuni aasta. Reaalsus jääb sinna kuue kuu kanti ilmselt. Pigipesu tegema ei pea, kuna vanem härra oli seda päev enne ostu lasknud teha. Lasen lihtsalt Carpro Iron X-ga üle ning survekat.
Sõidurõõmu!
Autode osas olen ma korralik pedant ning täna tegin põhjaliku salongi hoolduse profitoodetega(Angelwax, Koch-Chemie, Chemical Guys). Kõik vaibad ja matid said korraliku puhastuse, armatuur ning uksed puhtaks, pintsli ja tolmuimejaga kõik vahed tolmust (ventika vahed jne), naha puhastus + palsam ning aknaklaasid.
Järgmine nädal plaanis teha savipesu ning peale kanda Soft99 Fusso Coat vaha, mis peaks kestma kuni aasta. Reaalsus jääb sinna kuue kuu kanti ilmselt. Pigipesu tegema ei pea, kuna vanem härra oli seda päev enne ostu lasknud teha. Lasen lihtsalt Carpro Iron X-ga üle ning survekat.
Sõidurõõmu!
Taga logarite, küljekarpide alla soovitan soojalt mäãrida mingit vett hülgavat mããret, korrosiooni tõrjeks. Sealt nad hakkavad ussitama, sest tehasest seal pole suurt peale krundi midagi ning enamus omanikud ei viitsi aega ega raha kulutada korrosiooni tõrjele regulaarselt survekaga koobaste pesemine muidugi hoiab seda ussitamist vaos, kuid üks hetk lööb see ikka vâlja
Auto näeb ilus välja!
Auto näeb ilus välja!
-
- Postitusi: 37
- Liitunud: P Okt 14, 2018 16:37
- Asukoht: Rakvere
- Auto:
Kolmapäeval lähevad talverattad alla.
Tänud kõigile! Ise hindan alati autode juures originaalsust ja sellest lähtudes valin ka endale autosid.
Aare, sul on täiesti õigus. Lugesin just ühel päeval sinu saabi ja bmw teemasid. Panin kerge lisapildi sulle lõppu
Tänud kõigile! Ise hindan alati autode juures originaalsust ja sellest lähtudes valin ka endale autosid.
Aare, sul on täiesti õigus. Lugesin just ühel päeval sinu saabi ja bmw teemasid. Panin kerge lisapildi sulle lõppu
-
- Postitusi: 200
- Liitunud: E Okt 17, 2011 23:06
- Asukoht: Pärnu
- Auto: Saab 9-5 Aero, BMW 540i, Mercedes E350 4Matic
Tore, et ka minu tegemised silma on hakanud, kuigi siin foorumis ei tule mul nii palju mula
Pole küll siinse foorumi teema, kuid nagu olen öelnud, siis bemmiga vedas sul hullult ning tundub, et ka Saab on õnnestunud valik
Pole küll siinse foorumi teema, kuid nagu olen öelnud, siis bemmiga vedas sul hullult ning tundub, et ka Saab on õnnestunud valik
-
- Postitusi: 37
- Liitunud: P Okt 14, 2018 16:37
- Asukoht: Rakvere
- Auto:
Üks päev tegin autole põhjaliku pigipesu, lisaks kasutasin CarPro Iron X, põhjalik savipesu ning kandsin peale Soft99 Fusso Coat 12months vaha. Peaks kevadeni ilusti kestma. Samuti sai alla pandud 16 tollised Saabi originaal valuveljed talvekatega.
Lisaks vahepeal hakkas mootorituli põlema. Selgus, et vaakumvoolik oli lahti tulnud. Lasin kinni tagasi panna ja sõit jätkub. Õlileke oli minimaalne, enamus oli aastate jooksul tekkinud pori ja löga. Minimaalne leke turbo juures oleva tihendi vahelt.
Lisaks vahepeal hakkas mootorituli põlema. Selgus, et vaakumvoolik oli lahti tulnud. Lasin kinni tagasi panna ja sõit jätkub. Õlileke oli minimaalne, enamus oli aastate jooksul tekkinud pori ja löga. Minimaalne leke turbo juures oleva tihendi vahelt.
-
- Postitusi: 37
- Liitunud: P Okt 14, 2018 16:37
- Asukoht: Rakvere
- Auto:
Ega kellelgi juhuslikult ole pakkuda või teab kohta kust saaks eesmise iluvõre sisse SAABi kirja? Keegi varastas eelmiselt omanikult selle parklas.
-
- Postitusi: 37
- Liitunud: P Okt 14, 2018 16:37
- Asukoht: Rakvere
- Auto:
Väike märge:
Täna sai käidud Saabiantis remondis, kuna oli mure kerge õlilekkega ning mootorituli hakkas uuesti põlema. Selgus, et karterituulutus oli umbes ning vaakumvoolik vahetati ära. Arve 55€.
Täna sai käidud Saabiantis remondis, kuna oli mure kerge õlilekkega ning mootorituli hakkas uuesti põlema. Selgus, et karterituulutus oli umbes ning vaakumvoolik vahetati ära. Arve 55€.
-
- Postitusi: 37
- Liitunud: P Okt 14, 2018 16:37
- Asukoht: Rakvere
- Auto:
Tâna sai Tartus Lõunakeskuse kõrval läbitud tehnoülevaatus puhta lehega. Ülevaatus kehtib kuni 11.2019.
-
- Postitusi: 37
- Liitunud: P Okt 14, 2018 16:37
- Asukoht: Rakvere
- Auto:
Keegi foorumist ilmselt kōrvale parkinud?
-
- Postitusi: 37
- Liitunud: P Okt 14, 2018 16:37
- Asukoht: Rakvere
- Auto:
Tervist!
Kuna suvevelgedel all olnud suverehvid olid mingid hiinakad ja üks neist lõhega, siis sai eile soetatud 225/45/17 mõõdus Pirelli Cinturato P7 suverehvid. Samuti olid kojamehed otsakorral ning Automaailmast ostsin Bosch Aerotwin kojamehed, mõlemad mõõdus 550
Kuna suvevelgedel all olnud suverehvid olid mingid hiinakad ja üks neist lõhega, siis sai eile soetatud 225/45/17 mõõdus Pirelli Cinturato P7 suverehvid. Samuti olid kojamehed otsakorral ning Automaailmast ostsin Bosch Aerotwin kojamehed, mõlemad mõõdus 550
-
- Postitusi: 37
- Liitunud: P Okt 14, 2018 16:37
- Asukoht: Rakvere
- Auto:
Eelmine nädal panin suverehvid velgede peale ära ning neljapäeva õhtul leidsin aega, et suvekad alla panna autole. Reedeks oli aeg broneeritud Troost autosse, kus kontrolliti veermik ja vahetati mingeid kaikaid, siis pandi uus põhjakaitse, tehti õlivahetus. Sisse läks Castrol 5W-40. Kokku kõik 226 eurot.
Lisaks tegin põhjaliku pigipesu ja salongi puhtaks + nahahooldus.
Aeg on jõudnud nii kaugele, et auto läheb müüki.
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.ph ... rhash=c605
Lisaks tegin põhjaliku pigipesu ja salongi puhtaks + nahahooldus.
Aeg on jõudnud nii kaugele, et auto läheb müüki.
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.ph ... rhash=c605