1.9 TTiD boost to high

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
mait152
Postitusi: 13
Liitunud: P Apr 14, 2019 10:21
Asukoht:
Auto:

#1

E Apr 15, 2019 18:34

Tere

Sain hiljuti kasutaja Pootsman endise 9-3 Aero Ttid omanikuks ning sain paar nädalat nägu naerul ringi sõita, kui ilmnesid esimesed vead.

Eelmine nädal käivitades sain ette kirja limited preformane , kuigi jõudu ta veel reaalselt ära ei võtnud. Veakood oli P2452 Exhaust particle filter pressure, plausibility fault with manifold pressure. Süütereset limited performancet ära ei kustutanud, arvutiga kustutasin vea ära, korraga tagasi ei tulnud. Seda juhtus veel paar korda ning just käivitamise hetkel.

Laupäeval puhastasin MAP anduri, ning peale seda olen kaks korda suurest mäest 5 käiguga kiirendades, läinud uuesti avariisse ning ka jõua ära võtnud. Veakoodiks P0234 Boost pressure too high, mechanical fault. Süüteresetiga avariist ise välja tulnud.

Hiina Launch seadmega logides, näitab boosti sõidu ajal koguaeg umbes 20-40 kPa kõrgemat võrreldes demanded boostiga, tühikäigul umbes 70kPa
Käega liigutades suure turbo wastegate-i varras liikus, kuid suhtelised raskelt (ei tea kui kergelt või raskelt wastegate llikuma peaks, sest vaakumklapis ilmselt mingisugune vedru vastusurveks? samuti pole kunagi varem sõiduauto omasid näppinud), võrreldes väikese turbo juures oleva bypass klapiga, mida ka läbi vaakumvooliku suuga imedes oli lihtne liigutada. Vaakumvoolikud tundusid olevat korras.

Kas on ideid mida ning kuidas saaks kontrollida, kas vaakumsolenoidid on identsed ja nende omavahel ringivahetamine võiks mulle midagi anda või võib lollitada ikkagi MAP andur?
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#2

E Apr 15, 2019 20:30

Tere, ega sul kodutänavas uuema otsa Saabe pargi? 3tk vms, olen vähemalt seda masinat korduvalt näinud... 908 oma käega sai see nr auto külge kruvitud.

Vähe asisemat seadet oleks vaja proovida, kraabi veikoV ukse taga.
mait152
Postitusi: 13
Liitunud: P Apr 14, 2019 10:21
Asukoht:
Auto:

#3

E Apr 15, 2019 20:59

On küll neid uuemaid Saabe siin tänavas jah , nii et masin sai tagasi kodu ligidale :D
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14286
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

T Apr 16, 2019 9:15

Aga see, et algselt öeldi, et su DPF umbes on, see ei köida tähelepanu? See võib muidugi olla ka tagajärg, mitte põhjus, aga ehk tasuks ikkagi sundida see asi põletusele? Ega veakoodi kustutamine autot ei ravi...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

T Apr 16, 2019 11:09

Turbo VNT labad kinni näiteks.
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#6

T Apr 16, 2019 12:31

Sellel autol kaks aastat tagasi ei olnud DPF filtrit. Turbod ilma geomeetriata Twin Turbol, suure ja väikese vahel jaotatakse gaase vaakumklapiga mida juhib solenoid. Sinu autol on vaakumklapp vana, kuna uus mis tuli koos turbodega oli transpordi käigus viga saanud, sellega sai mürada tubli nädala jagu ennem kui veale jälile sain. Sümptomid olid ka teised, vigu ei olnud, minek tuli alles 2500rpm pealt ja väga järsku, s.t väike turbo ei rakendunud.

Proovi turborõhu solenoide ringi visata, suure ja väikese turbo omad omavahel.
mait152
Postitusi: 13
Liitunud: P Apr 14, 2019 10:21
Asukoht:
Auto:

#7

T Apr 16, 2019 13:28

DPF-i pole jätkuvalt vahel.
On sul aimu, mis solenoidide vahetusega võiks muutuda? Kui wastegate-i solenoid peetis ja solenoidid ringi vahetada, siis väike turbo ei rakendu?
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#8

T Apr 16, 2019 15:18

mait152 kirjutas:
T Apr 16, 2019 13:28
DPF-i pole jätkuvalt vahel.
On sul aimu, mis solenoidide vahetusega võiks muutuda? Kui wastegate-i solenoid peetis ja solenoidid ringi vahetada, siis väike turbo ei rakendu?
Võiks tekkida sama sümptom kui vaakum klapp tögas - madalalt uimane ja 2500-3000 pealt järsk rõhu tõus.
EGR on ka seal pime ja välja kodeeritud koos swirliga.

Mis ta sul üldse turborõhku näitab? Mäletamist mööda kui pedaali põhja lükkasin siis oli ~2.1 mis kukkus 1.9-1.8 peale
Vasta