Normi kohta
-
- Postitusi: 50
- Liitunud: T Sept 04, 2018 12:37
- Asukoht: Tallinn
- Auto: SAAB 93 2003 AERO B207R
Ega keegi tallinnas mingit normi kohta ei tea mõistliku hinnaga. Viimati käisin häda korral mingis suvakas kohas ja ikka ketrati täiega tundi turbo õlitustoru vahetusega.
《《♧♧♧♧♧♧♧》》
-
- Postitusi: 50
- Liitunud: T Sept 04, 2018 12:37
- Asukoht: Tallinn
- Auto: SAAB 93 2003 AERO B207R
Kui jupp maksis 100 euri siis tööd olid 250 euri. Mingi 8 tundi kokku vist. muidu oli viks ja viisakas koht aga öeldi ka et pole nemad saabe teinud
《《♧♧♧♧♧♧♧》》
-
- Postitusi: 50
- Liitunud: T Sept 04, 2018 12:37
- Asukoht: Tallinn
- Auto: SAAB 93 2003 AERO B207R
Üks probleem on selline et yhel kyynlapesal keere vähe maas. Kas tasuks ise teha voi ikka spetsalisti juurde minna. Netist vaatasin siis on isegi mingid kitid myya selle taastamiseks. Kas peab ploki maha ka võtma?
《《♧♧♧♧♧♧♧》》
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Paar aastat tagasi panin enda autole parandushülsi sisse. Midagi maha ei võtnud. Keermepulga tegin paksu määrdega kokku kui keeret üle lõikasin. Toimib siianiStrenoob11 kirjutas: ↑T Mai 07, 2019 11:29Üks probleem on selline et yhel kyynlapesal keere vähe maas. Kas tasuks ise teha voi ikka spetsalisti juurde minna. Netist vaatasin siis on isegi mingid kitid myya selle taastamiseks. Kas peab ploki maha ka võtma?
-
- Postitusi: 50
- Liitunud: T Sept 04, 2018 12:37
- Asukoht: Tallinn
- Auto: SAAB 93 2003 AERO B207R
Põhimõtteliselt see asjapulk siis jah?
- Manused
-
- 1121.l.jpg (13.26 KiB) Vaadatud 2809 korda
《《♧♧♧♧♧♧♧》》