Kusjuures huvitav - tankisin Tartu-Tallinn teel Adaveres nii, et DTE oli ~70km. Nii umbes natuke enne Tallinnat hakkas jama peale.
Samas eelmine paagitäis oli Olerexist, Kärdlast ja 2 enne seda oli kuuris seisnud diisel. Nendega ei tekkinud muresid. Mujalt olen ka kuulnud, et viga kütusekvaliteedis tõenäoliselt.
9-3 1,9TD nõksutab pööretel 1200-1700
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Juhul kui viga ongi kehvas kütuses siis tühjaks pead paagi niikuinii saama. Kas sõidad tühjaks või pumpad tühjaks. Pigem sõida tühjaks ja edasi hinda olukorda. Kui oled muidu kindel, et vea põhjustas halva kvaliteediga kütus ja see rikkus kütusefiltri siis peale parema kvaliteediga kütuse tankimist võid ka vahetada kügusefiltri.jarlog kirjutas: ↑P Juun 23, 2019 12:38Kusjuures huvitav - tankisin Tartu-Tallinn teel Adaveres nii, et DTE oli ~70km. Nii umbes natuke enne Tallinnat hakkas jama peale.
Samas eelmine paagitäis oli Olerexist, Kärdlast ja 2 enne seda oli kuuris seisnud diisel. Nendega ei tekkinud muresid. Mujalt olen ka kuulnud, et viga kütusekvaliteedis tõenäoliselt.
- jarlog
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 44
- Liitunud: K Veebr 27, 2019 20:45
- Asukoht: Kassisaba
- Auto: ´09 Vector Vert
Krt ma ei tea ikka maru kahtlane. Sõitsin töölt koju ja kuulasin hoolega. Päris kole kolin kaasneb ka just nendel pööretel sõitmisega. Tühikäigul käib nagu kell ja kõrgrmatel ka kõik ilus. Turbo viliseb, nagu peab, ent tõmme pisut lahjem. Nagu mõni silinder ei töötaks noil pööretel?Ron24 kirjutas: ↑P Juun 23, 2019 16:24Juhul kui viga ongi kehvas kütuses siis tühjaks pead paagi niikuinii saama. Kas sõidad tühjaks või pumpad tühjaks. Pigem sõida tühjaks ja edasi hinda olukorda. Kui oled muidu kindel, et vea põhjustas halva kvaliteediga kütus ja see rikkus kütusefiltri siis peale parema kvaliteediga kütuse tankimist võid ka vahetada kügusefiltri.jarlog kirjutas: ↑P Juun 23, 2019 12:38Kusjuures huvitav - tankisin Tartu-Tallinn teel Adaveres nii, et DTE oli ~70km. Nii umbes natuke enne Tallinnat hakkas jama peale.
Samas eelmine paagitäis oli Olerexist, Kärdlast ja 2 enne seda oli kuuris seisnud diisel. Nendega ei tekkinud muresid. Mujalt olen ka kuulnud, et viga kütusekvaliteedis tõenäoliselt.
EDIT: tuhlasin veidi hooldusajaloos. Kütusefilter vahetatud viimati ~50 000 km/4a tagasi. Hooldusraamatus tabelis kirjas, et vahetama peaks justnimelt 60 000km või 4a takka. Alustan esimesel võimalusel selle vahetamisest.
EDIT 2: Kas see, et paagi niivõrd tühjaks lasin ei pruugi tähendada, et kütusesüsteemi õhku sattunud, mis nüüd seal lõksus?
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Kütusefiltrist kas tuleb kütus läbi või ei tule. Ei ole nii, et vahest kiirendades tuleb ja siis jällegi ei tule. Kalla pihusti puhastamiseks lisandit paaki ja kasuta seda paari paagitäiega. Kui viga siiski säilib, pöördu kuhugile remondikohta. Alustama peaksid seal diagnostikast.
- jarlog
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 44
- Liitunud: K Veebr 27, 2019 20:45
- Asukoht: Kassisaba
- Auto: ´09 Vector Vert
Kasutajaga Paiks sai külge pandud arvuti ja tuvastatud, et EGRi klapp määrdunud. Tundub, et kõigil kolmel, kes siin teemas seda muret kurtnud, on probleem kolmest erinevast asjast tulenev.
EDIT: Puhastusest oli abi vaid paarsada km, millest pool maanteel. Lõpuks kasutaja trionic juures vahetatud nii EGR kui ka täistahmanud sisselaskeklapp.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.