Tere.
Nimelt sai soetatud esimene saab elus ja pole kokkupuuteid olnud.mudeliks on saab vector 9-3 2,0T 129 kw 2003a.tahaks teada mis on selle masina plussid ja miinused,ning mis peaks enam tähelepanu punktis olema,et mida jälgida.teiseks tahaks küsida kas saab dignostikat teha ka ise mitte aind esinduses?sai mootorit pestud ja järgmine päev lõi mootori tule põlema kas nüüd ei meeldinud mootorile pesu ja kuskil niiskus sees või siis juhtus midagi.igatahes tänud ette kes oskab midagi pajatada selle masina suhtes
Kas tegemist autom või manu ?Yllar84 kirjutas: ↑R Juul 05, 2019 8:55Nimelt sai soetatud esimene saab elus ja pole kokkupuuteid olnud.mudeliks on saab vector 9-3 2,0T 129 kw 2003a.tahaks teada mis on selle masina plussid ja miinused,ning mis peaks enam tähelepanu punktis olema,et mida jälgida.teiseks tahaks küsida kas saab dignostikat teha ka ise mitte aind esinduses?sai mootorit pestud ja järgmine päev lõi mootori tule põlema kas nüüd ei meeldinud mootorile pesu ja kuskil niiskus sees või siis juhtus midagi.igatahes tänud ette kes oskab midagi pajatada selle masina suhtes
Lähim Tech 2 on ehk Tartus. Kuid ega selle ega ka uuemate autode mootorid survepesurit salli ja pesuainetega peab veelgi ettevaatlikum olema köikide pistikühenduste juures. Muidu auto nagu auto ikka , kui hästi hooldatud siis kalla ja talla. Kuid kui endine omanik sentigi ei viitsinud auto hooldusele kulutada siis paras peavalu teatud hetkest alates.
Pigem on lastud nüüd käest taga piduri kettad klotsid ja esiratta laagrid nõuavad vahetust muidu enne ostu tegin järeluurimist ja on näha,et on hooldatud teda eriti mootori ja veermiku suhtes.on ka iga aastased töötegemise paberid loodan muidugi,et ka vastab tõele see.praeguseks mureks ongi mootori tuli läks põlema ja kettad klotsid,ning esi ratta laagrid ootavad vahetust.muidu veermik vaikne ja mootor asjad toimetavad.lihtsalt tahtsin teada mis selle auto juures on plussid ja miinused kuna pole saabidega kokku puuteid olnud