Saab 900 T8, 1985, Andreas
Tükk aega klassikat jahtides, tuli klassika ise koju kätte. Siinsamas, peaaegu kõrvaltänavas, müütasid sümpaatsed kutid veelgi sümpaatsemat turboclassicut. Nemad töötegijad ja saabiga tegeleda polnud nagu üldse aega, eriti vist ei sõitnudki. Seega on masin põhiliselt ikka ivometsa settingus - nii nagu ta siin kunagi sügisel müüdi.
Täna tehtud ka väike test-retk Eesti põhjarannikut pidi. Ja emotsioonid on Ikka 100% klassika! Saabifiiling missugune :thumb:
Vanakooli turbo ja 3.se aut. kasti koostöö on ikka hoopis teistsugune kui tonnisel, viive on tunduvalt suurem. Aga vot kui juba sinna 60-70km/h kanti jõuab, siis tuleb ikka elu sisse küll, turbo puhub nigu vedurivile
Siis veel, el aknad, kesklukk, katuseluuk, istmesoojendused.... mis sa hing veel ihaldad.
auto on ehtne ja tunne on ehtne :)
Täna tehtud ka väike test-retk Eesti põhjarannikut pidi. Ja emotsioonid on Ikka 100% klassika! Saabifiiling missugune :thumb:
Vanakooli turbo ja 3.se aut. kasti koostöö on ikka hoopis teistsugune kui tonnisel, viive on tunduvalt suurem. Aga vot kui juba sinna 60-70km/h kanti jõuab, siis tuleb ikka elu sisse küll, turbo puhub nigu vedurivile
Siis veel, el aknad, kesklukk, katuseluuk, istmesoojendused.... mis sa hing veel ihaldad.
auto on ehtne ja tunne on ehtne :)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
õnnitlused!
loodan, et sinul ta seisma ei jää!
(muidugi kui bensuraha jätkub)
aga kõik see, mida teha sel autol vaja teha on, on tyhiasi selle tundega, kui 2 käik ja kiirus seal yle 60 hakkab minema.
kes proovind ei ole, see ei tea!:thumb:
loodan, et sinul ta seisma ei jää!
(muidugi kui bensuraha jätkub)
aga kõik see, mida teha sel autol vaja teha on, on tyhiasi selle tundega, kui 2 käik ja kiirus seal yle 60 hakkab minema.
kes proovind ei ole, see ei tea!:thumb:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Ühtlasi saigi täna ka kütusekulu testitud- paak pilgeni täis jne. Linnas ja maanteel - vastavalt umbes 40% ja 60% (ikka korralikult turbotades ja pedaali tallates) kuskil 13-14l/100-le tuli ära.
Ka kiirendusi sai testitud: 70-140 nigu niuhti. Korraks õnnestus ka 180 ära näha, pöörded kuskil üle 5000 ja ei hakanud enam vanakest piinama :)
Ka kiirendusi sai testitud: 70-140 nigu niuhti. Korraks õnnestus ka 180 ära näha, pöörded kuskil üle 5000 ja ei hakanud enam vanakest piinama :)
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ot, kas need amordid lükkavad sul luugi lahti või, et "kinni ei püsi"..:P Siis peaks äkki hoopis luku ära parandama. Põmst võin leida doonori küljest ühed amordid, mis luuki vähemalt sooja ilmaga jõuavad üleval hoida. Talvekülmaga vajusid läbi. Uuedki ei tohiks hingehinda maksta.Algselt postitas: andreas
Loomulikult päris lust ja lillepidu ka pole- vaja:
vahetada laepolster (nagu ikka)
pagasnikuluugi amordid- ei püsi kinni
pidur vajub vaikselt põrandasse, aga pidurdab (mansetid, pump?)
soojakraan, on kinni jäänud - loomulikult sooja peale - või õigupoolest soojakraani polegi, on mingi varras, millega sai midagi teha - mida, pole ma veel aru saanud. äkki ivomets teab? ;)
roolivõimul on mingi väike blokk sees, kui vasakule keerata
võibolla selgub aja jooksul veel midagi
Soojakraani varras on see vist, ja ilmselt lahti tulnud kraani küljest (või nupu küljest). Vaja pisut kättpidi armatuuri sees tegutseda ja saab selle kinni panna. Kui tõesti üks või teine pilbasteks on, siis .. vaatame, ehk leiab..;)
Pidurid tee ikka korda, see on ilmselt surnud pump seal.
Roolivõim hakkab vanadusest hakkima. Neile vist võimalik ka remonti teha. Kui väga ovaalseks kulunud pole, siis saab vast paremaks asja.
Aga muidu, edu!
Algselt postitas: Cyber
Ot, kas need amordid lükkavad sul luugi lahti või, et "kinni ei püsi"..:P Siis peaks äkki hoopis luku ära parandama. Põmst võin leida doonori küljest ühed amordid, mis luuki vähemalt sooja ilmaga jõuavad üleval hoida.
Sügisel sai pandud tutikad amordid, mis esimeste külmade ilmadega pekki läksid. Amordid läbi seega, ei jõua luuki üleval hoida.
Algselt postitas: andreas
Ühtlasi saigi täna ka kütusekulu testitud- paak pilgeni täis jne. Linnas ja maanteel - vastavalt umbes 40% ja 60% (ikka korralikult turbotades ja pedaali tallates) kuskil 13-14l/100-le tuli ära.
Seda võin kinnitada, et automaatkastiga klassik on linnaautoks sobilikum - ökonoomsem linnas.
Kiirusel 100km/h on pöörded 3000 peal, 120km/h juba 3500 peal.
Vaja oleks 4ndat käiku sisse lükata :evil:
Aga õnnitlused, kena, et klassiku juures tagasi jälle :thumb:
terv, teager
Algselt postitas: Cyber
Ot, kas need amordid lükkavad sul luugi lahti või, et "kinni ei püsi"..:P Siis peaks äkki hoopis luku ära parandama. Põmst võin leida doonori küljest ühed amordid, mis luuki vähemalt sooja ilmaga jõuavad üleval hoida. Talvekülmaga vajusid läbi. Uuedki ei tohiks hingehinda maksta.
Eile öösel transportisin siis sõpra ja tema jalgratast. Istmed alla ja ratas mahtus loomulikult ilusti ära. Aga pulli sai siis, kui luuk lahti oli vaja saada. Nimelt ei saanud: nupp viskas vedru üle ja käis tühjalt...igatahes sai tõestatud, et jalgratast on võimalik ka tagaukse kaudu kätte saada
Siis on veel armatuuri kellade valgustus täiesti pime...no ega midagi - saabki armatuuri lahti kiskuda, soojakraan vajab nigunii parandamist :)
Algselt postitas: teager
Seda võin kinnitada, et automaatkastiga klassik on linnaautoks sobilikum - ökonoomsem linnas.
Kiirusel 100km/h on pöörded 3000 peal, 120km/h juba 3500 peal.
aga teager, sul ka automaat-turbokas. kas sul samuti, et elu tuleb sisse alles 60 km/h juures ja kohaltvõtt on suht unine?
Jah, kohaltvõtt on uimane.
1 käiguga ei taha üldse liikuta, elu tuleb sisse siis, kui 3nda pealt teeb kickdowni, siis saad jalaga selga :)
A ma leidsin enda jaoks väikse nipi - 1'ga paigalt kiirendad, siis vajuta mõõdukalt, võta korraks jalg gaasilt maha ning vajuta uuesti - palju paremini astub edasi. Lihtsalt gaasi all hoides uimerdab masin.
EDIT: Ja kui tahad rullnokka mängida, hoia vasakut jalga piduril, ja vajuta paremaga gaasi; pöörded tõusevad üles ja lase äkitselt pidur lahti.
Huvitav, kas see masinat ka kuidagi lõhub?
terv, teager
1 käiguga ei taha üldse liikuta, elu tuleb sisse siis, kui 3nda pealt teeb kickdowni, siis saad jalaga selga :)
A ma leidsin enda jaoks väikse nipi - 1'ga paigalt kiirendad, siis vajuta mõõdukalt, võta korraks jalg gaasilt maha ning vajuta uuesti - palju paremini astub edasi. Lihtsalt gaasi all hoides uimerdab masin.
EDIT: Ja kui tahad rullnokka mängida, hoia vasakut jalga piduril, ja vajuta paremaga gaasi; pöörded tõusevad üles ja lase äkitselt pidur lahti.
Huvitav, kas see masinat ka kuidagi lõhub?
terv, teager
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Seda võite ka teiste automaatidega proovida.. mõjub täpselt samamoodi, ka möödasõidul.Algselt postitas: teager
A ma leidsin enda jaoks väikse nipi - 1'ga paigalt kiirendad, siis vajuta mõõdukalt, võta korraks jalg gaasilt maha ning vajuta uuesti - palju paremini astub edasi. Lihtsalt gaasi all hoides uimerdab masin.
Algselt postitas: teager
Ja kui tahad rullnokka mängida, hoia vasakut jalga piduril, ja vajuta paremaga gaasi; pöörded tõusevad üles ja lase äkitselt pidur lahti.
Huvitav, kas see masinat ka kuidagi lõhub?
Mina sellist asja oma autoga ei teeks! Kindlasti koormab ebaloomulikult kasti.
Algselt postitas: suur
Algselt postitas: teager
Ja kui tahad rullnokka mängida, hoia vasakut jalga piduril, ja vajuta paremaga gaasi; pöörded tõusevad üles ja lase äkitselt pidur lahti.
Huvitav, kas see masinat ka kuidagi lõhub?
Mina sellist asja oma autoga ei teeks! Kindlasti koormab ebaloomulikult kasti.
Põhimõtteliselt on ju tegemist siduri suurema intensiivsusega libistamisega.
Nüüd toimib jälle tagaluugi lukk, luuk ise püsib samuti üleval. Roolivõimust sai "pigi" väljavõetud ja õige vedelik sisse pandud. Ka armatuuri saabus valgus ja sooja saab jällegi nupust reguleerida - kuigi tundub, et eriti ei reguleeru ikkagi. kruti kuida tahad, ikka puhub sooja!?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Käib kergelt või raskelt see keeramine? Nüüd teine ots lahti sel kardaanil? Tal läheb jahtumisega pisut aega, kuna õhk käib üle radika igas asendis. Keerad kraani kinni ja siis läheb pisut aega, kuni radikas jahtub.
Olen teda igasse asendisse keeranud, ei saa aru hästi, proovib veel - kahtlustan siiski, et äkki on kraan omadega läbi.
Kindlasti vahetan ka lähiajal vaakumvoolikud, kuna siiski kahtlaselt palju sisinat teeb kiirendamisel, ja ega turbogi punasesse ei jõua - täpselt nagu paneks osa vunki kuskilt vahelt välja. Pakun, et ka aegajalt esinev käivitusjama tuleneb sellest ( käib 3 sek ja sureb välja, külma mootoriga), teine võimalus bensupumba relee......
Kindlasti vahetan ka lähiajal vaakumvoolikud, kuna siiski kahtlaselt palju sisinat teeb kiirendamisel, ja ega turbogi punasesse ei jõua - täpselt nagu paneks osa vunki kuskilt vahelt välja. Pakun, et ka aegajalt esinev käivitusjama tuleneb sellest ( käib 3 sek ja sureb välja, külma mootoriga), teine võimalus bensupumba relee......
Täna juhtus üks huvitav asi - süüde kadus järsku ära.
väike segadus ja natuke slepis sõitu, sai asja lähemalt uuritud- viga peitus katkistes juhtmetes süüteluku juures ( see juhtmete ja teibi-orgia seal all ei kannata küll mingit kriitikat- ehk siis veel 1 asi tegemistele lisaks )
Tänud Trionicule telefoni otsas ja Kose kohalikele automeestele :)
väike segadus ja natuke slepis sõitu, sai asja lähemalt uuritud- viga peitus katkistes juhtmetes süüteluku juures ( see juhtmete ja teibi-orgia seal all ei kannata küll mingit kriitikat- ehk siis veel 1 asi tegemistele lisaks )
Tänud Trionicule telefoni otsas ja Kose kohalikele automeestele :)
Vahepeal installitud järgmised elemendid: normaalselt töötavad sooja-külma-ventilaatori nupud, 1 elektriakende lüliti, puitarmatuur, roheline julla mis süüteluku ümber käib, tagumised originaal-porimatid, miski sony asi mis kassette keerutab ja häält teeb.
UK saabisõbrad soovitasid sisina puhul kontrollida "overboost switch"i....... tunneb keegi sellist asja?
UK saabisõbrad soovitasid sisina puhul kontrollida "overboost switch"i....... tunneb keegi sellist asja?
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
Algselt postitas: andreas
UK saabisõbrad soovitasid sisina puhul kontrollida "overboost switch"i....... tunneb keegi sellist asja?
misasi sul sisiseb? overboost switchi all võib mõista ehk seda sama fuel cut-off switchi. klassikul on see õnneks lihtsalt reguleeritav või üldse välja lülitatav.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Viska minema see overboost switch, vaja teda sisuliselt pole... See peaks ütlema APC-le, et nüüd on viimane aeg rõhk maha lasta. Ilmselt on vanuse tõttu pekkis kah.
Asukoht originaalis jalgade kohal armatuuri all. Seal on neid kopsikuid 2 tükki, üks on see "overboost switch" teine on "pressure transducer", maakeeles vist siis rõhuandur. Vahet saad nii teha, et overboost switchil on peal kinnivärvitud kruvi ja pisut rohkem voolikuid. Rõhuandurisse tuleb 2 juhet ja 1 voolik. Vaata ka 900aero "LPT to FPT conversion"
Asukoht originaalis jalgade kohal armatuuri all. Seal on neid kopsikuid 2 tükki, üks on see "overboost switch" teine on "pressure transducer", maakeeles vist siis rõhuandur. Vahet saad nii teha, et overboost switchil on peal kinnivärvitud kruvi ja pisut rohkem voolikuid. Rõhuandurisse tuleb 2 juhet ja 1 voolik. Vaata ka 900aero "LPT to FPT conversion"
Millal puruneb kojameeste süsteem? eks ikka tipptunni ajal ja paduvihmas :o
Igatahes sai peale täiesti uus kaadervärk koos mootoriga ( või no mis uus, vana ja töötav). Ka overboosti switchi võtsin vahelt ära, ühendasin voolikud ja juhtmed- turbo punases ja ei mingeid sisinaid enam :thumb:
Igatahes sai peale täiesti uus kaadervärk koos mootoriga ( või no mis uus, vana ja töötav). Ka overboosti switchi võtsin vahelt ära, ühendasin voolikud ja juhtmed- turbo punases ja ei mingeid sisinaid enam :thumb:
Tundub, et auto läx õige inimese kätte. Hea meel kohe lugeda, mis suunas asi areneb ja millised saabismist nõrguvad emotsioonid sinna juurde käivad. Edu selle vanakese nooruslikuna hoidmisel:).
PS: Tee mõned pildid ka, kasvõi sellest armatuurist jne, täitsa tahax näha kuidas see välja näeb:)
PS: Tee mõned pildid ka, kasvõi sellest armatuurist jne, täitsa tahax näha kuidas see välja näeb:)